Roomey, KingLennart, JaccoS ook voor jullie is het tijd om op basis van de beschrijvingen van Arno de katten te gaan kiezen (ik zal het zo ook voor het overzicht op pagina 1 zetten) ook. Maar waar was die laatste kat nou? Hebben jullie niet gekeken in de straat van het kattencafé?
https://goo.gl/maps/Zy5gNLvQSK2ENN1T7 De 4 omschrijvingen van Arno:
SandaJe ziet veel witte vacht, heeft op allebei haar twee witte voorpoten één zwarte vlek. Één achterpoot bijna volledig zwart met witte poot. Rug denk ik volledig zwart. Hoofd bovenste helft zwart, onderste helft wit.
Florin"Onderkant is wit, behalve het buikje. Twee witte voorpoten maar de rechterpoot van ons perspectief heeft twee grote zwarte vlekken. Bovenste helft van hoofd zwart en onderste helft wit. Roze neusje."
Ceausescu Het bovenste deel van haar onderkant is sowieso wit. Drie poten zeker wit, bovenaan van de poten beetje zwart. Rug volledig zwart. Hoofd bovenaan zwart en onderaan wit met in midden een witte verticale streep.
Flaviu Deze is bijna volledig zwart, heeft alleen wit aan haar voetjes. En haar hoofd is zwart maar heeft een witte verticale streep in haar gezicht. En een relatief grote witte vlek onder haar hoofd.
Ik wil ook van jullie
voor donderdagavond 20.00 uur het volgende van 2 mensen dikgedrukt in het topic hebben:
Naam kat + juiste code