Bovendien: wat is nu 250 euro ten opzichte van die 3000 euro die jij op zo'n laffe manier hebt verspeeld?
Ik heb volgens mij geen 3000 verspeeld? Uiteindelijk is pas achteraf duidelijk of er geld verdient is of niet...
Maar uiteindelijk is die 250 op het totaal van de 2000 te verdienen met deze opdracht niet veel.
In mijn ogen is er in het hele spel al weinig overleg en is het vooral claimen en doordrukken. En klopt, ik doe daar zeker sinds 2.4 net zo hard aan mee.
De vraag over het aantal inwoners van Roemenië heeft bewezen dat gegoogelde antwoorden geen garantie betekenen op een correct antwoord. Afhankelijk van de bron kan er een verschil zijn. De opdracht van Convans en Dennis biedt 100% zekerheid. Op basis van wat Peter nu gaat antwoorden kunnen we meteen de strategie verfijnen (tenzij we moeten wachten tot iedereen klaar is, maar dat denk/hoop ik niet.)
Dat is zeker waar, maar opzich hebben we nog genoeg tijd om deze opdracht te spelen. Dus ergens heb ik dan het gevoel, laten we voor het maximaal haalbare gaan. Maar het eerste wat we doen is geld inleveren...
En het is superfijn dat je zo'n duidelijke en (in mijn ogen) vrij goede strategie hebt bepaald, maar het is ergens toch ook wel een beetje raar om meteen geld in te leveren en niet gewoon voor het maximale te gaan?