Beste voorzitter,
Zou u aan Swifty aan kunnen geven dat er twee keer hebben gestemd, eenmaal op debatindiener en eenmaal om een populist eruit te werken.
Zou u ook een de volgende kamerleden willen vragen hun stem te verklaren, want volgens mij heb ik hier nog geen verklaring van gelezen: FrankLapidus, Vermoljoen, Molfreak, Convans, Chardo, Brent en Ycaris. Ondanks dat enkele van hen al wel spreektijd hebben gehad. Excuses als ik ergens overheen heb gelezen.
Verder ben ik het eens met Swifty dat er tot dusverre weinig goede redenen gegeven zijn waarvan enkele hebben toegegeven zelfs gestemd te hebben op dingen die niet eens lijken op het vangen van populisten (zoals random van Ricardo en Wouter en MitchK; gebeurtenissen in ander spel van D*N)
Verder vind ik het verdacht dat er zoveel mensen moties over lange berichten steunen. Al ben ik er natuurlijk wel mee eens dat je geen lange berichten moet plaatsen voor het plaatsen van lange berichten. Het debat voeren lijkt me toch de manier om de populisten te betrappen.
Zou u Sanmol aan kunnen geven dat ik aan het vorige spel waaraan ik meedeed (ultimate onder leiding van Lucy) zelfs slapeloze nachten had en ik in vorige edities dus zeker ook wel veel interesse had in het spel.
Dankuwel