Voorzitter,
Ik snap ook nog steeds niet precies waarom Swifty zo haar best doet om Vermoljoen te verdedigen. Toen ik dit zelf gedeeltelijk deed met andere kamerleden vond ze mij hierom verdacht.
Ik denk zelf dat Swifty óf Vermoljoen een populist is. Vermoljoen verdedigen als blijkt dat hij populist wordt is erg riskant, dus het kan prima zijn dat Swifty een gewoon kamerlid is dat minder wijze besluiten maakt.
Maar het kan ook zijn dat Swifty zelf een populist is en alvast haar best doet om zo haar gelijk te krijgen als Vermoljoen geen populist blijkt te zijn.
Graag hoor ik van Swifty wat Mitch verdachter maakt dan Vermoljoen. Zelf heb ik namelijk totaal geen verdenking op Mitch. (Hij is gewoon een beetje dom
) Mocht hij wel de boel bedriegen, mag u mij de dag erna hoogstpersoonlijk uitstemmen. Als populist zou ik het namelijk echt dom vinden om tactisch niet te stemmen, als je je ook kan verschuilen in een grote groep late chipstemmers.
De leden die ik het meest vertrouw zijn nu Monkeysuncle, Convans, Fabiann, D*N, putyourHANSup, wouterv en Molfreak Arno, gevolgd door MitchK en Kaaasje.