Geachte kamerleden,
Het was een bewogen dag in de kamer. Als kamervoorzitter heb ik vol verwondering zitten kijken naar de openbaringen hier in de kamer. Met al deze openbaringen en alle informatie was de keuze natuurlijk reuze voor het kamerlid M.K.Y.S. Uncle en uiteindelijk heeft hij ervoor gekozen om het kamerlid
Nieky uit functie te zetten. Of dit een duidelijke keuze was? Ik zal u nu het uitreksel aanreiken waarop de informatie staat van N.Ieky.
Nieky had een vakantiewoning in Egypte, en komt zo vaak in Caïro dat dit voor veel verontwaardiging bij het volk zorgde. Nieky was dus Gert-Jan Segers (normaal kamerlid)
Na deze bewogen dat beveel ik u allen weer naar uw fractiekamer te gaan. Het aandeel populisten in de kamer is nu per uitgezet kamerlid steeds groter, dus ik vraag u waakzaam te zijn. Laat het populisme in Nederland niet winnen!!
Graag hoor ik van de heer C. Onvans welke besluitvorming hij gaat kiezen en wie het debat op dag 7 mag indienen. Dit alles voor 20:00 weer, zoals u gewend bent in deze kamer.
Kamerleden1. LuchtManiak (M/26) Uit functie gezet dag 2 - Jesse Klaver
2. MitchK (M/26)
3. FrankLapidus (M/19)
4. Nieky (M/27) Uit functie gezet dag 5 - Gert-Jan Segers
5 Mrchipie (M/19) Uit functie gezet dag 4 - Henk Krol
6. Hillo (M/30)
7. Ricardo (M/20) Uit functie gezet nacht 4 -Kajsa Ollongren
8. Vermoljoen (M/16)
9. Molfreak (M/18)
10. Swifty (V/47)
11. Michael (M/90) Uit functie gezet nacht 1 - Khadija Arib
12. Convans (M/64)