Geachte kamerleden,
Menig dagblad schrijft over het formaat van de poppenkast dat de Tweede Kamer is. De debatten zouden alleen voor de bühne zijn, want uiteindelijk gebeurt toch alles in achterkamertjespolitiek. Ik verzoek u politiek te bedrijven en niet 's nachts activiteiten erop na te houden, dat riekt naar populisme.
Dat gezegd hebbende, heeft het kamerlid F. Bian het kamerlid H. Illo uitgenodigd als expert in de kamer. Na een urenlange briefing met grafiekjes waar niemand iets van snapte, kwam het hoge woord eruit. De expert heeft besloten dat Wouterv uit de kamer gezet moest worden.
Weer volgde urenlang een uitleg, tot de heer W. Outerv zelf opstapte en schreeuwde:
Ik moet me gewoon met mijn reportertaken bezig blijven houden. Het spelen van een marionet bevalt me maar niets, en dat blijkt nu ook weer. Dit was Jaïr, goedenavond.
.
Ik moet u mededelen dat dit voor de een goed nieuws, en voor de ander slecht nieuws is. Uiteraard verzoek ik u ook weer naar uw fractiekamer te gaan en zorg ervoor dat het geen marionettencircus wordt!
Hoogachtend,
de Voorzitter.
P.S. Wie heeft mijn biervoorraad op mijn kantoor geplunderd? Vast weer zo'n groep Molloten...
Kamerleden1. LuchtManiak (M/26) Uit functie gezet dag 2 - Jesse Klaver
2. MitchK (M/26)
3. FrankLapidus (M/19)
4. Nieky (M/27) Uit functie gezet dag 5 - Gert-Jan Segers
5 Mrchipie (M/19) Uit functie gezet dag 4 - Henk Krol
6. Hillo (M/30)
7. Ricardo (M/20) Uit functie gezet nacht 4 -Kajsa Ollongren
8. Vermoljoen (M/16)
9. Molfreak (M/18)
10. Swifty (V/47) Uit functie gezet nacht 5 - Pieter Omtzigt
11. Michael (M/90) Uit functie gezet nacht 1 - Khadija Arib
12. Convans (M/64)