Hele gave aflevering , echt hard gelachen om Sven in bruidsjurk, om de freefall van Lennart.
Maar ik heb moeite met de exit van Philip en de suggestie dat iedereen op Philip zat.
De mol kan zoiets natuurlijk zomaar zeggen, maar de andere twee finalisten gaan dus naar de finale zonder de juiste mol in het vizier te hebben . Ik v8nd dat lastig om te geloven , zeker als de makers dan ook nog eens philip laten zien die die beelden mag bekijken.
Ik heb theorien gezien die stellen dat de mol nu naar huis en we een finale zonder mol spelen , maar dat lijkt me organisatorisch erg lastig dus erg onwaarschijnlijk.
Verder heb ik bedacht dat het eventueel een info voor een volgende opdracht kan zijn, dat annelotte, Sven en Lennart eeen soort leugen verhaal moesten fabriceren over verdenking van Philip ( maar ook dat lijkt me vrij moeilijk want hoe ga je dat dan verder uitwerken zonder de ware verdenking te vermeiden ( vraag aan lennnart en Sven op wie stemde annelotte , zeggen zij het fout annelotte 2 pasvragen , maar dan weten Sven en Lennart weer stuk info)
Maar dat er iets niet helemaal klopt , staat voor mij vast.