Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
@Convans, met het ontsnappen uit de lift, heb jij ook dit geval vrijgespeeld.
Niet goed, ik zie de verbindingen totaal niet. Nog steeds geen idee waar de kleurenvelden voor cijfers voor dien. Zwart zit er tussen en die zit niet bij de kleuren van de woordzoekers.Bij de afbeelding met het kruis denk ik aan V = l x w x h met b als begin, het lijken tenminste afmetingen te zijn of coördinaten oid. Ik denk niet dat die formule klopt maar het zit nu wel in mijn systeem. L heeft telkens maar héél kleine cijfers naast zich staan, terwijl B en H beide redelijk grote cijfers kunnen omvatten. Dan nog zijn er maar vijf codes in de afbeelding, en ik moet tien letters hebben. De kleurencijfers (zo zal ik het maar even noemen) zijn er 8 en de 5 is dubbel dus het gaat niet over de rangorde van de uiteindelijke code.Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is wat ik getypt heb.Merk jij nog iets op of zal ik maar een hintje doen?
Is dit voor mij? Ik ben de enige met letters hier geloof ik
Ik zie nu bij de paarse woordzoeker 'de letter' staan.
Er staat dus chocoladeletter, ik heb jouw hulp nodig vanuit de souvenirwinkel denk ik
Ik ga naar de souvenirshop en ik zou graag de chocoladeletters krijgen!@Larikoek wat zou ik ermee moeten doen? Opeten?
Ik zou graag de chocoladeletters opeten!
Ik ga naar de souvenirshop en zou graag de radio meenemen
Ben je iets met die 11?
ik zou ondertussen graag in de bijbel lezen!
@LuchtManiak: waar ben je?
Druk met werk vandaag Ik kan morgenochtend kijken. Maar als je de hele taak bij mij neerlegt en geen hint wilt kan ik er niets aan doen als het wat langer duurt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
718 gasten en 7 vaste bezoekers