Oeh leuk dit!
De 25 vragen1. Wat vulde Aurynn in op de vraag: met welke medekandidaat heb jij de beste band opgebouwd tijdens het spel?
- Larikoek
2. Welke afvaller gaf als hoogtepunt/leukste herinnering aan de serie het volgende antwoord: “het frustrerende zoeken naar Waldo’s en het gortdroge commentaar van Convans en belg”?
- KingLennart?
3. Welk antwoord gaf Roomey op de vraag met welke kandidaat zij de beste band heeft opgebouwd tijdens het spel?
- Giorgio of Jacco? (volgens mij heeft ze niet met veel anderen contact gehad)
4. Welk antwoord gaf Luchtmaniak op de vraag wat zijn favoriete masked mole karakter is? (let op: hij mocht hier niet zijn eigen karakter noemen)
- Geen idee
5, Welke afvaller vulde het volgende in op de vraag wat hij/zij anders zou doen als diegene nog eens mee mocht doen aan het spel: Ik zou mezelf niet teniet doen en niet denken dat ik toch niets krijg. Ik heb op deze manier heel wat troeven mislopen
- Dit klinkt als Giorgio
6. Welke afvaller vulde het volgende in op de vraag wat hij/zij anders zou doen als diegene nog eens mee mocht doen aan het spel: Ik zou niks anders doen, ik was mezelf en heb genoeg gespreid. Ik had gewoon veel ongeluk.
- Molfreak Arno
7. Welke afvaller gaf als hoogtepunt/leukste herinnering aan de serie het volgende antwoord: ”Luchtmaniak zien vertrekken”
- FrankLapidus denk ik
8. Welke van de vijf kwartfinalisten zou Roomey sowieso een plek in de finale gunnen?
- Ik gok mijzelf, met dezelfde reden als vraag drie
9. Welke afvaller gaf als hoogtepunt/leukste herinnering aan de serie het volgende antwoord: ”Dat je je helemaal kunt verliezen in dit spel en dat dit mij achteraf gezien best goed heeft gedaan”
- Vind ik wel een KingLennart antwoord
10. Met welke kandidaat heeft Luchtmaniak naar eigen zeggen de beste band opgebouwd?
- KingLennart
11. Welke van de laatste 5 overgebleven kandidaten zou FrankLapidus een plek in de finale gunnen?
- Convans?
12. Welk antwoord gaf KingLennart op de vraag wat zijn favoriete masked mole karakter is? (let op: hij mocht hier niet zijn eigen karakter noemen)
- Geen idee
13. Welke opdracht noemde Roomey op de vraag: wat was jouw favoriete opdracht om zelf te spelen of te volgen als kijker?
- Het lasergamen?
14. Met welke kandidaat heeft Giorgio de beste band opgebouwd?
- Hij heeft met veel mensen gepraat, dus dat kan met iedereen zijn denk ik
15. Welke van de vijf kwartfinalisten zou Molfreak Arno sowieso een plek in de finale gunnen?
- Jacco denk ik
16. Welke van de vijf kwartfinalisten zou KingLennart sowieso een plek in de finale gunnen?
- Jacco denk ik
(hij gaf Kliko aan mij, dat lijkt mij voldoende bewijs)
17. Welke afvaller gaf aan dat hij of zij het spel iets subtieler zou spelen en iets meer een mysterie zou proberen te blijven als hij of zij nog een keer mee mocht doen aan het spel?
- Aurynn?
18. Welke afvaller gaf als hoogtepunt/leukste herinnering aan de serie het volgende antwoord: ”Convans en FrankLapidus onderaan de toren laten staan”
- Aurynn?
19. Welke naam vulde FrankLapidus in op de vraag met welke kandidaat hij de beste band heeft opgebouwd tijdens het spel?
- Aurynn
20 Welke opdracht noemde Molfreak Arno op de vraag: wat was jouw favoriete opdracht om zelf te spelen of te volgen als kijker?
- Poes, poes poes, poes, poes
21. Welk antwoord gaf Molfreak Arno op de vraag wat zijn favoriete masked mole karakter is? (let op: hij mocht hier niet zijn eigen karakter noemen)
- Geen idee
22. Welke opdracht noemde Luchtmaniak op de vraag: wat was jouw favoriete opdracht om zelf te spelen of te volgen als kijker?
- Geen idee, misschien het gesprek met De Mol
23. Welke van de vijf kwartfinalisten zou Giorgio sowieso een plek in de finale gunnen?
- Jacco denk ik
(hopelijk komt het niet arrogant over, dat ik deze vraag weer bij mezelf zet, maar we hadden gewoon veel contact)
24. Welke afvaller vulde het volgende in op de vraag wat hij/zij anders zou doen als diegene nog eens mee mocht doen aan het spel: ”Ik zou niet zo lang vasthouden aan één verdachte waarvan ik eigenlijk wel weet dat deze niet de mol was”
- Klinkt een beetje als Giorgio
25. Welk antwoord gaf Roomey op de vraag wat haar favoriete masked mole karakter is? (let op: zij mocht hier niet zijn eigen karakter noemen)
- Geen idee