KingLennart over aflevering 5 en 6KingLennart krijgt weer zijn eigen blokje (omdat zn biechten binnen de 5.000 tekens passen
)
De enige die bij Vampieren verdacht was, was jullie zwaar onhandige spelleider
Dit vreesde ik al met bestemming Roemenië... een "weerwolven"-opdracht... Ben geloof ik de enige overgeblevene die dat nog nooit gespeeld heeft... Eens kijken of ik me verder verdacht kan maken...
Na deze opdracht liep niet alleen Kliko, maar ook een zwart-witte kat uit aflevering 1 achter KingLennart aan... Hij hoopt dat de mol eruit vliegt...
Wat is dat toch met dat testosteron gehalte in dit spel...
Er zijn er een paar die met hun superdominante gedrag nog van alles voor elkaar krijgen ook. Ik zeg belg... D'N... Dat we in Roemenië zijn betekent niet dat we in de dictatuur van Ceaucescu zijn beland?
"Omdat je de grote groep niet hebt gevolgd bij het stemmen op Jacco heb je geen recht op een joker." Vind het een beetje eng dit. Nou dan heb ik nieuws voor je Dennis: die joker heb ik nu niet nodig...
Het zou goed zijn voor de stemming in de groep als jij er uit vliegt
KingLennart is zijn roeping niet misgelopen zo te zien
Nou je moet mij geen veilingmeester laten worden...
Pik ik er geheel onbedoeld de twee duurste in één beurt er uit. Hoe dan??
Heeft wel één voordeel: ik sta er verdachter op bij anderen, vooral bij Jacco.
Misschien verdenkt hij mij nu wel? Een beetje domme actie kan dus wel voordelen hebben...
En dan is het ook zuur dat als ik even niet online ben het enige item wordt geëlimineerd waarvan ik echt zeker was van een hoge waarde... zonde! Het zal Dennis zijn ongeduld wel zijn geweest...
Bij het terugdraaien van de tijd voelt KingLennart het einde al naderen
Echt... wat een stel maxikleuters zijn Convans en Dennis zeg... Het oude zeer van LuchtManiak zit ze nog erg hoog kennelijk...
En dan is het tijd voor het onvermijdelijke afscheid van de King. En ook nog eens op tijd...
Nou... dit was het dan... Ik heb lol gehad, zeker. Maar heb me af en toe ook vreselijk geïrriteerd.
Ben heel benieuwd waarom ik er uit ben gevlogen. Heb ik teveel gespreid met evenveel antwoorden op LuchtManiak, D'N en Convans? Zat ik met die drie wel goed maar was ik te langzaam? Of heb ik met heel veel geluk de eerste 5 testen doorstaan en was Larikoek, belg of toch Jacco De Mol?
Ik weet het niet. Denk dat ik heel veel pech heb gehad. Zou het leuk vinden om nog eens mee te doen...
Dank jullie wel!