Ik heb nu pas de live stream gekeken
Is de Ontmaskering nu ook de titel van het seizoen of alleen van de livestream? Want in principe zijn de kandidaten dus ontmaskerd?
Paar dingen die me opvielen, wellicht kan iemand er iets mee:
Ik zou als mol in opdracht 1 €1400 willen verdienen, dat kan er toch weer uit gespeeld worden in ruil voor jokers. > Sahil lijkt in deze groep te zitten op basis van de vragen vanuit het publiek.
Suzanne krijgt volgens mij geen vraag van het publiek. Rik scant de vragen natuurlijk snel en daardoor kan dit gebeuren. Maar ik verwacht dat hij hoe dan ook de mol een vraag zou stellen.
Waarom 11 kandidaten? Omdat het leuk is dat ze op 1-1-22 beginnen? Of zit hier meer achter?
> Dit was alleen eerder het geval met de bekendmaking op de Dam, toen was Toprak alleen afvaller om de kandidaten bekend te maken. Ze was nooit een echte kandidaat. Wellicht dit jaar weer zoiets?
Rik eindigt met Arno, ben jij de mol of ben je de eerste kandidaat met een rood scherm. Is dat een verspreking of is het echt een van de twee? Dan kan Arno alleen de eerste afvaller zijn, want anders is de mol bekend na aflevering 1