decoy #1 Yens - trollende kandidaat die wordt gepusht als obvious mole
decoy #2 Uma - zogenaamd de subtiele, onder de radar productie-mol. met hints en mss deels in BE opgenomen 'molbriefings' die naar haar wijzen
Mol Sven - de potspekker extraordinaire maar speelt stiekem wel hoge bedragen weg-Mol
kreeg onverdachte edit in afl. 7 🚩
Je kunt er toch onmogelijk Yens of Sven in horen
Je kan ook lastig iemand anders dan Uma in 1 van de molbriefings horen. Heb ik het niet over de briefing waar de mol 'putain' zegt. Daar hoor ik Sven en z'n broer in
Ik vind persoonlijk de fluithint zwak. Je hoort wat je wilt horen, dat voedt een tunnel goed..
Ik laat deze drinkbeker ook aan me voorbij gaan. M'n gloednieuwe Sven-tunneltje staat nog als een brick shithouse. Toen ik pas echt op lichaamstaal ging letten (een beetje laat, maar goed) vond ik het overduidelijk.
Sven is de enige met molspanning op z'n gezicht. De andere 2 heel naturel in hun biechten, terwijl je daar bij Sven aan kan twijfelen.
Ik vind ook dat Sven wel een heel onmolse edit kreeg ineens. Onmolse acties worden uitvergroot terwijl ze die makkelijk uit de edit hadden kunnen laten. Ineens staat Sven in elke poll ruim onderaan.