Na één aflevering zie ik geen reden om af te stappen van mijn schot-voor-de-boeg-Mol Sander. Volgt de acties uit het (Mol)boekje: geld binnenhalen op een manier dat anderen dat niet meer kunnen, vals zingen op een moment dat niemand wat ander van hem verwacht. Hij lijkt een goeie gozer, wordt niet snel zenuwachtig (dat bleek wel uit het telefoontje met Everon) en is landelijk nog hartstikke onverdacht. Plus ik heb nu al op de radio verkondigd dat hij het is dus dan kan ik maar beter goed zitten
De rest in niet-willekeurige volgorde:
Jurre: Met een musicalachtergrond kan hij misschien beter zingen én acteren dan dat hij het doet lijken.
Nabil: Zat in de kist op het middelpunt, cruciaal dus om daar niet te ontsnappen. Of 'ie het kan spelen, weet ik nog niet, maar wie weet is hij straks wel een goede Mol.
Froukje: Kan ik nog geen hoogte van krijgen. Mogelijke Molactie door wel te ontsnappen maar niet op tijd aan te komen.
Anke: Was vrij onzichtbaar deze aflevering, altijd gevaarlijk.
Ranomi: Zie ik gewoon niet zo snel de Mol spelen. De meeste sporters zitten toch anders in de wedstrijd en zijn op basis van een ander karakter bekend geworden.
Annick: Qua acties tot nu toe een prima Mol, maar kreeg al te veel aandacht in aflevering 1. Altijd mee opletten met dit soort conclusies, zeker met een nieuwe editor, maar lijkt me voorlopig een bliksemafleider.
Daniël: Ik ga er even vanuit dat hij inderdaad zoveel goed had bij de kooropdracht. Lijkt me een typische fanatieke kandidaat, ik gok dat als hij het niet is, dat hij binnenkort wel een hoog bedrag voor de groepspot binnenspeelt.
Soy: Lijkt me de nieuwe Art. Gaat veel verdacht worden, maar wint het spel.
Sarah: Tenzij vanavond blijkt dat ze haar lot in eigen handen heeft, valt ze voor mij als Mol af.