Ik heb toch nog wel twijfels over Jurre, zoals ik ze vanaf het begin had. Ik kende de man niet, maar toen ik zijn mollicitatie zag waarin hij zoiets zei als dat alles in zijn leven ertoe leidde dat hij nu de Mol zou zijn dacht ik: goh, dan kiezen ze die dus. Net zoals Rob en Everon die het ook koste wat kost wilden worden.
Vervolgens koos ik Jurre juist niet als schot-voor-de-boeg omdat ik liever een onwaarschijnlijke kandidaat uitpik (Sarah in dit geval) die je niet zo snel zou verdenken. Jurre ondertussen was meteen erg verdacht in aflevering 1 door met name zijn acties bij het zingen. Te verdacht vond ik. Maar hierna viel het mollen van Jurre juist weer een beetje tegen. Misschien werd ie teveel in de gaten gehouden? Denk aan de kunstopdracht.
Via Sarah - Soy - Sander koos ik na aflevering 3 toch voor Jurre als Mol, maar nog niet overtuigd. Aflevering 4 kijkend lette ik erg op Jurre (tunnelvisie?) en alles was ineens mols. En nu gaat ie als een raket naar de nummer 1 in de poll hier. Een rode vlag? Of hebben we 'm te pakken?