Ik zou het wel wat teleurstellend vinden als Jurre de mol is. Vooral afgelopen aflevering was een grote "kijk Jurre eens de mol zijn" show. Vind ik totaal niet passen bij de regie, dan worden obvious dingen toch wel weggemoffeld.
Ik vind Jurre in de eerste afleveringen vooral enthousiast en kandidaats overkomen, hoewel hij daar ook wel veel geld verspeeld. Hij lijkt me daar vooral een "haantje de voorste", die als eerste dingen pakt maar door aansporing van anderen er iets mee doet. De envelop openen bovenaan de berg, dat deed hij niet op eigen initiatief (anderen wilden ook dat de envelop geopend werd). De foto's maken in aflevering 2 heeft hij inderdaad met de hele groep gecheckt, dat was niet alleen zijn keuze. Jokers op het schip kiezen ipv geld kwam (zo leek het) vanuit Daniël.
Afgelopen aflevering wordt dan zo de aandacht op hem gevestigd... dat past mi niet bij het programma.
Ik blijf bij Nabil. Minder passend vind ik dat hij niet meedeed met de opdracht in de kerk, maar anderzijds denk ik dat die opdracht toch vrij kansloos was. En dat het ook niet zijn keuze was om niet mee te doen, dat kwam door Ankes verdeling.
Ik denk ook niet dat de foute morse door Jurre of Daniël kwam; ze hebben 5 goede morsecodes eruit gehaald en waren vooral fanatiek bezig. Ik denk toch dat daar van binnenuit gemold is, bij degenen die schijnbaar zo hun best deden.
Soy heb ik een beetje afgeschreven na de kofferopdracht. Ik denk echt dat hij het rode scherm had, en dat zijn gezichtsuitdrukking en zenuwachtige gedrag niet geacteerd zijn.
Anke... zou ook kunnen, maar had dan op sommige momenten wel meer geld uit de pot kunnen spelen/minder kunnen verdienen. Heeft Annick als één na laatste afvaller de koffer met 0 gegeven, waardoor er niks uit de pot ging. Heeft bij de kerk zo leek goed haar best gedaan en van de mensen die goed zaten waren de omschrijvingen grotendeels van haar.
Groeten vanuit de Nabil tunnel