Auteur Topic: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen  (gelezen 21570 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #140 Gepost op: 16-02-2023, 21:39:58 »
Voer voor de Anke-tunnelaars: ze is weinig in beeld bij het eliminatiestoelmoment.







« Laatst bewerkt op: 17-02-2023, 11:48:28 door Amethyst »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #141 Gepost op: 16-02-2023, 23:23:15 »
Ja idd... ik twijfelde nog over Ranomi, maar ze heeft de lichaamstaal niet van een Mol. Soy it is. Voer voor de Anke-tunnelaars: ze is weinig in beeld bij het eliminatiestoelmoment.









Jurre lijkt hier eveneens verrast

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #142 Gepost op: 16-02-2023, 23:25:17 »
Jurre lijkt hier eveneens verrast

Ja, en Daniël lijkt weg te kruipen (bij gifje 3).  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #143 Gepost op: 16-02-2023, 23:52:39 »
Naar mijn menig:

- Ranomi en Anke zijn hier oprecht aangedaan.
- Soy doet raar.
- Jurre is Jurre.
- Daniël vind ik moeilijk. Zweeft ergens tussen echt en acteren.
Ik vind het wel verdacht hoe hij de plottwist in gang zet: "wacht ff... oh nee"

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #144 Gepost op: 17-02-2023, 00:00:51 »
Ik dacht het Soy met een fatsuit was, maar lijkt toch op een dwaalspoor 🤪 ::rofl::

/via Denils








Jurre lijkt hier eveneens verrast

Ja, eens. Even daarvoor is er trouwens ook nog een interessant shot met Jurre die verbaasd kijkt.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2023, 11:51:23 door Amethyst »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #145 Gepost op: 17-02-2023, 13:32:26 »
Ik dacht het Soy met een fatsuit was, maar lijkt toch op een dwaalspoor 🤪 ::rofl::

/via Denils








Ja, eens. Even daarvoor is er trouwens ook nog een interessant shot met Jurre die verbaasd kijkt.

Denk toch dat het een dwaalspoor is. De manier van bewegen kan ik niet thuisbrengen bij Soy of Daniël f Jurre.
Je kunt wel zien dat het een man is ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #146 Gepost op: 17-02-2023, 13:39:20 »
Denk toch dat het een dwaalspoor is. De manier van bewegen kan ik niet thuisbrengen bij Soy of Daniël f Jurre.
Je kunt wel zien dat het een man is ::jaja::

Ja, eens.

Rob die natuurlijk weet wie de Mol wel is ...en in MolTalk Daniël en Ranomi 'verdenkt'

Maar misschien omgekeerde psychologie  ::vergroot::

Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #147 Gepost op: 17-02-2023, 16:39:18 »
Ik geloof toch echt niet ze bij WIDM het risico nemen dat de mol af ontmaskerd wordt voordat de uitzendingen beginnen. Er staan dikke boetes voor het uitlekken van info.


Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #148 Gepost op: 17-02-2023, 19:39:39 »
Ik dacht het Soy met een fatsuit was, maar lijkt toch op een dwaalspoor 🤪 ::rofl::

/via Denils


Toch al een week hot topic  ::rofl::
Wat zou die meneer met die helm een top week hebben als ie het wist  ::tandpastasmiley::
En... als het wel zo is dan is het gewoon een super stoere actie! Daar kan de beste mol ever(on) een puntje aan zuigen  ::jaja::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #149 Gepost op: 17-02-2023, 19:42:03 »
Jurre lijkt hier eveneens verrast

Ik vind Jurre vaker oprecht verbaasd reageren! Dat zit me niet lekker (zit al vanaf afl 1 op hem 🙈), of hij is echt een briljant acteur (dat hoop ik dan maar). Maar toegegeven, meest verdacht is natuurlijk Anke met haar vreemde onnatuurlijke manier van reageren (wat me iedere keer opvalt, waardoor ik me steeds afvraag of zij altijd zo bijzonder reageert met weinig emotie of dat ze gewoon echt slecht acteert). Mensen die haar kennen zouden haar dan echter direct als mol herkennen als dit onnatuurlijk gedrag voor haar is.
De rest vind ik op een ‘natuurlijke’ manier reageren, alleen bij soy zou je nog kunnen twijfelen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #150 Gepost op: 17-02-2023, 20:31:01 »
is ook te acteren, denk ik


Deze van Soy is sowieso (slecht) geacteerd, maar misschien juist dit shot gekozen om hem verdacht te framen. Kan me voorstellen dat je geen pokerface kunt houden als Rik voor de 4e keer opnieuw moet beginnen  ::rofl:: Maar ziet er nogal mols uit. Weer dat geacteerde pokerface van z'n mollicitatie op het laatst.



Toch al een week hot topic  ::rofl::
Wat zou die meneer met die helm een top week hebben als ie het wist  ::tandpastasmiley::
En... als het wel zo is dan is het gewoon een super stoere actie! Daar kan de beste mol ever(on) een puntje aan zuigen  ::jaja::

Ik hoop ook dat het iets (anders) is (dan een dwaalspoor). Het gedrag van die man was sowieso vreemd met die armen en die tred.

Everon was (volgens mij oprecht) trots op de Mol van dit seizoen, dus ik verwacht wel wat, ja : )

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #151 Gepost op: 17-02-2023, 20:37:18 »
Vond de twinkeling bij Jurre in zijn ogen bij het extra filmpje (die waarin Nabil nog even afscheid kwam nemen) ook wel opvallen, terwijl hij verder inderdaad heel neutraal acteert.
Krijg alleen geen gifjes gemaakt.

Is sowieso een interessant filmpje qua reacties. Ranomi en Daniël reageren zo puur voor mijn gevoel.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #152 Gepost op: 18-02-2023, 15:22:26 »




Vond de twinkeling bij Jurre in zijn ogen bij het extra filmpje (die waarin Nabil nog even afscheid kwam nemen) ook wel opvallen, terwijl hij verder inderdaad heel neutraal acteert.
Krijg alleen geen gifjes gemaakt.

Ja, jammer. Ze zetten het extra beeldmateriaal blijkbaar niet meer op YT.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2023, 20:03:39 door Amethyst »

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #153 Gepost op: 18-02-2023, 21:58:03 »
Ik vond de reacties na "jullie gaan paragliden" zéér opvallend... Ik weet niet of ik mag vragen of iemand daar een gifje van kan maken?  :)

Volgens mij vergeet Jurre hier even verrast te doen, het ziet eruit alsof hij het al weet, en er een beetje tegenop ziet...

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #154 Gepost op: 18-02-2023, 22:40:06 »
Ik vond de reacties na "jullie gaan paragliden" zéér opvallend... Ik weet niet of ik mag vragen of iemand daar een gifje van kan maken?  :)

Volgens mij vergeet Jurre hier even verrast te doen, het ziet eruit alsof hij het al weet, en er een beetje tegenop ziet...

Hier ook geen gifjesmaker, maar dat moment viel me ook meteen op! Heel andere energie dan de rest

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #155 Gepost op: 19-02-2023, 09:34:18 »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #156 Gepost op: 19-02-2023, 09:41:15 »
Jurre lijkt hier eveneens verrast

Ik heb toneelschool gedaan en voor mij zijn juist Jurre zijn reacties de meest geacteerde. Hij slaat zijn hand voor zijn mond. Beetje standaard ik ben zo verbaasd maniertje. 😉
Ook bij paragliden vond ik zijn reacties het meest opvallendst.
Hij leek het al te weten.

Ik kijk heel erg naar reacties en acteer maniertjes en ik vind bv Daniel en Soy juist heel naturel overkomen meestal. Mond die openvalt. Oprechte reactie in de ogen enzo. Dat is gewoon lastiger te acteren. Makkelijkste is met je handen je gezicht half bedekken.
Jurre vaak het meest geacteerd.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 09:45:49 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #157 Gepost op: 19-02-2023, 09:48:17 »
En... als het wel zo is dan is het gewoon een super stoere actie! Daar kan de beste mol ever(on) een puntje aan zuigen  ::jaja::

nu zie er toch weer Soy in 🤪 ::rofl::

Z'n rug vooral.

Als je dit goed zag  :o ::rofl::

Schouders lijken op het 1e gezicht te smal voor Soy, maar ik denk ook dat Rob iets breder is. Als je ze naast elkaar ziet lopen en denkt er een V-shape bij zou het kunnen. Je kunt hun schouderpartij ook even opmeten als ze naast elkaar lopen. Zoveel ontloopt het elkaar niet.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #158 Gepost op: 19-02-2023, 09:56:01 »
Ik zie er wel een beetje Jurre in juist qua houding, maniertjes maar ook qua neus/kin wat we zien.
Denk overigens prima dat het zou kunnen dat de mol ergens aanwezig was. Ik zou teleurgesteld zijn als het niet zo was.
Eindelijk weer een beetje terug maar de roots van 2003-2010
Vind vooral de laatste 2/3 jaren de spellen minder en de mol steeds makkelijker worden.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 09:59:15 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #159 Gepost op: 19-02-2023, 13:11:23 »


Ik vind Daniel zo met zijn handjes in de lucht van 'jeeeee' ook wel een beetje gemaakt overkomen. Of gewoon kinderlijk enthousiast, dat kan natuurlijk ook