Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt te spreken over deze aflevering. Duurde in eerste instantie al lang voordat er überhaupt iets begon te gebeuren, en vervolgens..
Opdracht 1 was gewoon te saai, te makkelijk te halen, geen Mol uit te halen, knoppen indrukken is niet sexy om naar te kijken, en als de enige """molactie""" die je kan uithalen is stiekem eerder op een knop drukken is, tja.
Opdracht 2 was echt super leuk bedacht! Ik vond het leuk om naar te kijken, vervolgens wordt de helft van de opdracht gewoon niet in beeld gebracht. Super teleurstellend. Had echt beter gekund, en hier stoorde de manier van presenteren van Rik me enorm, voornamelijk bij de manier hoe bekend werd wie wat had ingevuld en wat het goede antwoord was.
Opdracht 3 was in principe leuk van opzet, maar dan weer zo'n non-dilemma tussen jokers en geld wat vast en zeker als spannende twist bedoeld was, maar wat qua psychologisch spel echt beter uit kunnen spelen. Bovendien vond ik de opdracht ook overkomen als (letterlijk en figuurlijk) kinderspel.
Persoonlijke voorkeur maar Rik is mijn minst favoriete WIDM-presentator. Het is niet spontaan en iets te gemaakt voor mijn smaak, hij legt er een soort neppe mystiek overheen wat de vaart er enorm uithaalt, en dat werd me vooral dus duidelijk in de tweede opdracht.
Ik vond met name de eerste aflevering van dit seizoen veelbelovend maar pff. Ik vond het lastig doorheen komen.