We hebben als kijker eigenlijk hetzelfde beeld gezien als we nu weer zien. Dus voor mij leek het ook in die aflevering dat het bij Jurre fout ging met opschrijven. Alleen dan kan het natuurlijk nog steeds dat Daniel de verkeerde code heeft doorgegeven. Ook al sprak Daniel volgens mij in de aflevering zelf ook al meteen in de groep uit dat hij twijfelde over klein. Dat is dan niet echt mols natuurlijk.
Volgens mij is in beeld te zien wie de fout maakt, al is het dan heel subtiel. Bij de school zien we het einde van de morse code, en Daniël die iets zegt van "kort. Oh nee, lang, sorry. Dat was het." (Ik heb het nu niet terug gekeken, maar hij verbetert zichzelf in ieder geval.) De morse code van Ranomi zou dus moeten eindigen op een lange.
Vervolgens komen ze met het woord "klein", wat eindigt op een korte. Dat klopt dus niet met wat Daniël doorgaf. Voor mij voelt het alsof Jurre handig gebruik heeft gemaakt van het bijna-foutje van Daniël en toch heel eigenwijs "kort" heeft opgeschreven, ook al verbeterde Daniël zichzelf. Misschien zaten er ook al eerder fouten in dat woord, maar ik vond dat in ieder geval erg opvallen. Het wijst voor mij op Jurre als mol.
Ik vond het ook al zo sterk dat Daniël dat niet zou hebben gezien. Maar logisch ook als hij het wel had gezien en juist zou hebben laten gebeuren om zijn mol te testen. In dat geval een hele slimme zet van Daniël.