Auteur Topic: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen  (gelezen 49986 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #200 Gepost op: 10-04-2023, 20:11:58 »
Heel die krant tucson today is niet bestaand dus alles erin is gemaakt en bedacht door de regie . En alle info is dus middel voor de makers om info in te stoppen die of een red herring is of juist een hint . Dat maakt het zo mooi  ::bravo::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #201 Gepost op: 10-04-2023, 20:19:43 »
Bij de bingo roept een vrouwelijke senior -Sharon - B12, B12, B12.g
B12 is een essentiële vitamine om zwanger te worden.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #202 Gepost op: 10-04-2023, 20:25:36 »
Heel die krant tucson today is niet bestaand dus alles erin is gemaakt en bedacht door de regie . En alle info is dus middel voor de makers om info in te stoppen die of een red herring is of juist een hint . Dat maakt het zo mooi  ::bravo::

geen hint, maar er is een artikel geschreven door Kent Brockman  ::rofl::
klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #203 Gepost op: 10-04-2023, 20:26:35 »
Vit b12 is iets met bloedtoevoer en zenuwen voor zover mij nog bijgebleven van een verdwaalde studie .

Het enige wat het me zegt in zake zwangerschap is dat tijdens een zwangerschap enkele vitamines meer worden verbruikt en dus aangevuld dienen te worden, zou kunnen dat b 12 er 1 van is
« Laatst bewerkt op: 10-04-2023, 20:28:16 door Tarbozan »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #204 Gepost op: 10-04-2023, 20:30:42 »
Het is ook een voedingssupplement voor veganisten. Een anti-hint naar Lieselot ;D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #205 Gepost op: 10-04-2023, 20:48:21 »
Maar om op b12 uit te komen als missing bingo getal zou heel de trekking dus volledig gestuurd moeten zijn en daar weiger ik in te geloven

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #206 Gepost op: 10-04-2023, 20:58:07 »
B12 is ook belangrijk tijdens de overgang.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #207 Gepost op: 10-04-2023, 21:04:53 »
Vooral de temperatuurverschillen tussen 25 en 53 en de aanduiding Sunny, waar het bovenaan nog cloudy was met 89/68 zijn vreemd


25 Fahrenheit is -3,9 celsius,  en dan noem je het zonnig
53 Fahrenheit is 11.7 Celsius
68 Fahrenheit is 20 Celsius
89 Fahrenheit is 31.7 Celsius


7 November 22 Arizona Tucson actual weather 82/49. Dus de gegevens aan de bovenkant zijn echt afwijkend .
« Laatst bewerkt op: 10-04-2023, 21:12:04 door Tarbozan »

Offline M(R)O(BBE)L

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #208 Gepost op: 10-04-2023, 22:35:56 »
Vooral de temperatuurverschillen tussen 25 en 53 en de aanduiding Sunny, waar het bovenaan nog cloudy was met 89/68 zijn vreemd


25 Fahrenheit is -3,9 celsius,  en dan noem je het zonnig
53 Fahrenheit is 11.7 Celsius
68 Fahrenheit is 20 Celsius
89 Fahrenheit is 31.7 Celsius


7 November 22 Arizona Tucson actual weather 82/49. Dus de gegevens aan de bovenkant zijn echt afwijkend .
Dan zal er de volgende aflevering op 7 november iets gebeuren. Misschien heeft het dan iets te maken met die cijfers 25° en 53. Het is hier al eens gezegd maar de "°" ontbreekt bij de 53...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #209 Gepost op: 11-04-2023, 00:07:35 »


Niet altijd moeilijk denken: Een mol heeft ook zeer slecht zicht en wil deze opdracht natuurlijk doen.  ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #210 Gepost op: 11-04-2023, 00:12:47 »
Een mol met slecht zicht heeft deze brillen niet nodig om slecht zicht te creëren  ;)

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #211 Gepost op: 11-04-2023, 00:34:28 »
Wat Ruben voor de groep heeft gemaakt is het even beroemde als lekkere Tira mi su. "Trek mij op" : is dat om zijn sjagrijn over de verdiende €5.000 een beetje op te trekken?

Ik dacht meer aan: "Haal mij naar boven".

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #212 Gepost op: 11-04-2023, 11:36:51 »
In de fictieve krant zijn twee dezelfde pasvragen te zien, met daarop het Mollogo. Thomas betekent ‘tweeling’. (De kadertekst "Sorry, No Hint Here", over de webpagina tipuitdekrant.be, staat er pal onder. Misschien staat ergens anders in de krant juist wél een tip?)

Offline M(R)O(BBE)L

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #213 Gepost op: 11-04-2023, 12:38:16 »
In de fictieve krant zijn twee dezelfde pasvragen te zien, met daarop het Mollogo. Thomas betekent ‘tweeling’. (De kadertekst "Sorry, No Hint Here", over de webpagina tipuitdekrant.be, staat er pal onder. Misschien staat ergens anders in de krant juist wél een tip?)
Die temperatuur van maandag 7 november blijft iets mysterieus. Het is raar dat er vanboven in de krant andere temperaturen staan... Is er iemand al wijzer uit?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #214 Gepost op: 11-04-2023, 12:41:08 »
Ik zit Back to the Future te kijken. Komt een jochie in voorbij dat door de hoofdrolspeler van z'n skateboard getrokken wordt.



Ik zie wel gelijkenissen met het jochie van gisteren...



Was het jochie een figurant en Ruben de hoofdrolspeler? ::rofl::

Ongelooflijk, en ongelooflijk goed gevonden, tsja, als je meteen de Back to the Future reeks gaat terugkijken  ::rofl::
is er misschien nog meer dat in de aflevering is terug te zien?

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #215 Gepost op: 11-04-2023, 13:30:50 »
Heb de krant redelijk uitgeplozen maar kom niet veel verder helaas:

* Gemaild met tip@tt.com; geen resultaat; een block zelfs.
* tt.com afgestruind; betreft een reguliere Tiroler krant zelfs; wel een verdachte puzzelpagina met een update, precies na de uitzending maar dat moet toeval zijn haha (https://www.tt.com/artikel/30850755/die-sonntags-challenge-koennt-ihr-die-schlagzeilen-der-woche-erraten)
* Ik heb alle varianten van 1-800-tucsontoday gebeld. Met één variant kom je in Amerika uit maar krijg je een melding dat je dat nummer vanuit "jouw regio" niet te bellen valt.
* de lijntjes in het logo van de krant, zouden morse kunnen zijn (s.o.s.t) maar haal er niets zinnigs uit.
* De maandag 7/11 zou een weggever kunnen zijn voor oudere jaren met die combi; zijnde het geboortejaar van de Mol; maar nog niets sluitend gevonden.
* De QR code levert niets op.
* Krijg niets bedacht met de hond Boomer...

Ik laat het maar even los haha...
/Alu hoedje af

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #216 Gepost op: 11-04-2023, 14:23:48 »
Die temperatuur van maandag 7 november blijft iets mysterieus. Het is raar dat er vanboven in de krant andere temperaturen staan... Is er iemand al wijzer uit?
Ik vermoed dat het hoge getal de temperatuur overdag is en het lage de nacht. Boven staat dag eerst, onderin net andersom. Beetje een back to the future gevoel dat ik daarbij kreeg.

Zat al te denken aan postcodes (omdat die in België uit 4 cijfers bestaan). Nog niet alles kunnen testen, maar met de opties die ik had geprobeerd kwam ik nergens.

Offline JohnAxae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #217 Gepost op: 11-04-2023, 14:49:46 »
Die temperatuur van maandag 7 november blijft iets mysterieus. Het is raar dat er vanboven in de krant andere temperaturen staan... Is er iemand al wijzer uit?

Geen idee of dit iets is, maar wat mij opvalt aan die temperaturen is dat als je 89 omdraait je 68 krijgt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #218 Gepost op: 11-04-2023, 14:59:26 »
'Ten ways to win a discussion without guns' is iets wat de mol van tevoren leert.

De vrouw in the Zoo had het over Ruby Rose. Afgezien dat die naam op iemand lijkt, is het ook een actrice, de mol is een acteur.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2023, 15:04:18 door Run »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #219 Gepost op: 11-04-2023, 15:14:16 »

is er misschien nog meer dat in de aflevering is terug te zien?
Je had ook dat jongetje op de fiets aan het begin, die de krant kwam rondgooien. Begint Back to the Future soms ook met zoiets, Heinz?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)