Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46717 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #400 Gepost op: 16-04-2023, 22:21:02 »
Thomas is de mol  ::jaja::

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #401 Gepost op: 16-04-2023, 22:23:45 »
Deze aflevering schreeuwt mij toch wat teveel naar Thomas is de mol. Ik hou het bij Ruben maar blijf Thomas ook nog steeds verdenken. De overige 3 zijn het niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #402 Gepost op: 16-04-2023, 22:26:39 »
Het lijkt wel ineens gedaan met de verdeeldheid hier op het forum. Op het moment van schrijven heeft Thomas 65% van de stemmen.

Komende weken mogen 2 op de 3 molloten dus op zoek naar een nieuwe Mol.    ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #403 Gepost op: 16-04-2023, 22:34:33 »
Ik heb alleen maar verdacht gedrag gezien van Thomas en veel onverdacht gedrag van mijn enige alternatief Commy. Die denkt als kandidaat waarschijnlijk dat ze toch niet meer verdacht kan zijn dus probeert dat ook niet meer. Lieselot eruit had ik wel verwacht, dat vind ik dan eventueel nog wel een plusje voor Commy als Mol (maar kan me ook goed voorstellen dat ze Thomas niet verdacht).

De Mol wil imo bij de drones zitten en de enige andere kandidaten daar waren de 2 die vorige week 5000 euro verdienden.

Dus ja, dan lijkt het ineens heel simpel en toch 'gewoon' Thomas te zijn, die vanaf het begin al een van de meest voor de hand liggende keuzes leek. Maar dat heb ik al eens eerder ten onrechte gedacht, dus wie weet :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #404 Gepost op: 16-04-2023, 22:36:59 »
Ik ben, blijf en zit wederom op Thomas, zoals elke week. Heerlijk die tunnelvisie 😝
Meer L

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #405 Gepost op: 16-04-2023, 22:38:45 »
Ik neig toch nog altijd naar Ruben wegens het wat meer op de achtergrond houden. Thomas doet ook het wel een beetje goed soms, maar er valt ook weer veel over te zeggen.

Ze blijven elkaar waard.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #406 Gepost op: 16-04-2023, 22:54:07 »
Thomas

Maar durf nog niet volledig een streep door Ruben te zetten.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #407 Gepost op: 17-04-2023, 02:34:49 »
Ik neig toch nog altijd naar Ruben wegens het wat meer op de achtergrond houden. Thomas doet ook het wel een beetje goed soms, maar er valt ook weer veel over te zeggen.

Ze blijven elkaar waard.

Deze aflevering schreeuwt mij toch wat teveel naar Thomas is de mol. Ik hou het bij Ruben maar blijf Thomas ook nog steeds verdenken. De overige 3 zijn het niet.

Ik hou het ook nog op Ruben. Geen enkele reden om er van af te wijken. Net niet dat vijfde broodje hotdog binnenhalen, geen 500 euro. Geen duidelijke aanwijzingen van de stunts. Genoeg molse acties.

Eventueel kan Thomas ook nog.

Lancelot deze aflevering ook wel molse dingen zien doen. Maar ik geloof het bij hem niet zo.

Commy geloof ik niet, doordat ze met het rode scherm in de auto kwam, en haar emoties zo overtuigend waren na afloop.

Toos doet teveel goed. Nu Lieselot er uit, de meest kandidaatse die er nog over is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #408 Gepost op: 17-04-2023, 08:24:18 »
Pfff.....dit was wel één grote "Thomas is de mol show"....helemaal na vorige week. Zo duidelijk kan het toch niet zijn? We hebben nog 3 reguliere afleveringen te gaan tot de ontknoping. Ook in Café de mol was het Thomas die de boventoon voerde.

Toos was vorige week all in gegaan, Comfort zou nu meer informatie hebben en Ruben heeft saus in zijn hoofd terwijl hij vorige week nog alles op zijn hoofdverdachte ging inzetten en dat was tot nu toe goed uitgedraaid.

Er werd door meerdere kandidaten  "gemold" maar dat kan ook komen omdat ze de mol in de smiezen hebben en zichzelf verdacht gaan maken. Deze vlieger gaat ook op voor Thomas.

Ik heb nog geen reden om van Ruben af te stappen, hij heeft niks onmols gedaan. Deze week nog maar eens nader analyseren.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #409 Gepost op: 17-04-2023, 08:51:11 »
Comfort of Ruben nog altijd voor mij.
Thomas dan wel als 3e maar ik vind hem hier toch wel héél vaak gekozen worden.
Ik vind zijn "ik denk dat iedereen zou stuntvliegen" niet echt verdacht, dat zou ik als kandidaat namelijk ook meteen zeggen.

Offline zoekenmaar

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #410 Gepost op: 17-04-2023, 09:07:33 »
1. Comfort
2. Thomas

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #411 Gepost op: 17-04-2023, 10:59:58 »
Ruben.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #412 Gepost op: 17-04-2023, 11:52:28 »
Ik neig ook meer naar Thomas nu, maar ik denk gewoon dat hij zo onhandig is als persoon, niet als mol.

Comfort in de eerste opdracht deed precies zoals de makers het zouden voorspellen - zorg dat je de laatste bent die oplaadt, raak je robot kwijt etc.

Thomas of Comfort

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #413 Gepost op: 17-04-2023, 11:52:42 »
Ik hou het nog even op Thomas, want Ruben is nog steeds de meest verdachte kandidaat bij het publiek.
Dat er bij de hotdogs gemold is, lijkt wel zeker,  want veel te veel geknipt.
En Thomas drong wel heel erg aan op dat iedereen gevlogen haf.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #414 Gepost op: 17-04-2023, 12:24:34 »
Maar 8 stemmen op Ruben inclusief mezelf? Dan kan ik bijna iedereen opnoemen. Wel weer een tunnel gevuld met top-tier molloten om de strijd met Thomas (die het nog altijd heel goed kan zijn), aan te gaan.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #415 Gepost op: 17-04-2023, 12:56:45 »
Na aflevering 5 met stip op 1 terug bij mijn eerste gedachte n.a.v de eerder genoemde red flag met het benoemen van Matteo Simoni. Verder verandert er niet heel veel in mijn verdenkingen de top 3 blijft hetzelfde, alleen ga ik wel de Thomas tunnel verder in.

1. Thomas (broodje hotdog geknoei, vertraagd met de drone, PETER niet noemen bij de film Hook, belangrijk detail en doorslaggevende stem in dat ze alle drie gevlogen hebben)

2. Ruben (zijn hotdogs gingen saus, en ook zijn beschrijvingen in het vliegtuig waren verre van top)

3. Comfort (ze kan het zeker nog zijn, sleutelpositie met faken en haar geknoei in de supermarkt ondanks dat ze wat geld binnen bracht)

4. Lancelot (de aanbieding van 1.000 euro is verdacht en waar is zijn filmkennis?)

5. Toos (absolute kandidaat)
« Laatst bewerkt op: 17-04-2023, 13:03:58 door MollenvangR »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #416 Gepost op: 17-04-2023, 19:33:21 »
Deze aflevering dwingt ons wel erg richting Thomas. Ik houd het liever nog even bij Comfort.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #417 Gepost op: 17-04-2023, 19:40:17 »
Maar 8 stemmen op Ruben inclusief mezelf? Dan kan ik bijna iedereen opnoemen. Wel weer een tunnel gevuld met top-tier molloten om de strijd met Thomas (die het nog altijd heel goed kan zijn), aan te gaan.

Ruben is voor mij de enige die echt niet de mol is. Zijn reacties zijn steeds zo kandidaats, als dat gespeeld is, knap!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #418 Gepost op: 17-04-2023, 20:34:29 »
De manier waarop Mol Comfort de beste molpositie kreeg was volgens het handboek van de mol. Niet meteen als eerste roepen waar je wil zitten maar wachten totdat Toos zegt: ik kan niet koken (dus winkelen).
Ook de manier waarop Comfort bezig was in de supermarkt was helemaal volgens het boekje.
Met de hotdogs was geen droog brood te verdienen (pun intended), ook zonder mol.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #419 Gepost op: 17-04-2023, 21:57:31 »
Thomas. Geen twijfel meer. Deze aflevering bevestigt het.

Je wil als mol sowieso bij de drones. Daar valt het geld te verdienen. Lancelot kan de mol natuurlijk niet zijn. Lieselot is naar huis. Thomas dus. Het begint vrij duidelijk te worden. Hij speelde het perfect. “Ik wil wel, maar durf misschien niet.” Uiteraard ga je dan niet mee. Heel slim gedaan.