Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46660 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #500 Gepost op: 23-04-2023, 23:42:01 »
Na aflevering 5 met stip op 1 terug bij mijn eerste gedachte n.a.v de eerder genoemde red flag met het benoemen van Matteo Simoni. Verder verandert er niet heel veel in mijn verdenkingen de top 3 blijft hetzelfde, alleen ga ik wel de Thomas tunnel verder in.

1. Thomas (broodje hotdog geknoei, vertraagd met de drone, PETER niet noemen bij de film Hook, belangrijk detail en doorslaggevende stem in dat ze alle drie gevlogen hebben)

2. Ruben (zijn hotdogs gingen saus, en ook zijn beschrijvingen in het vliegtuig waren verre van top)

3. Comfort (ze kan het zeker nog zijn, sleutelpositie met faken en haar geknoei in de supermarkt ondanks dat ze wat geld binnen bracht)

4. Lancelot (de aanbieding van 1.000 euro is verdacht en waar is zijn filmkennis?)

5. Toos (absolute kandidaat)
Ja leuk dit... kan ik het weer omgooien... 

1. Ruben (op basis van wat ik hierboven al zei, het propjes schieten dat mis ging en de proef in de bus)

2. Lancelot (stond weken geleden op 1, zakte door aflevering 4, maar ja die fun fact was wel cruciaal, hij zag er met zn trui ook uit als een leraar). Was hij het niet die bang was door de mand te vallen in de molbiecht? Dat zou kunnen verklaren dat hij toen de pasvragen niet gepakt heeft. Heb ik hem ten onrechte afgeschreven?

3.Commy (weinig echt zien mollen)

4. Toos (die blijft voor mij echt kandidaats en toch is hij steeds weer verdacht).

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #501 Gepost op: 23-04-2023, 23:49:44 »
Comfort is de mol.
Ze heeft juist heel veel gemold in aflevering zes. En ook iets met wie verdenkt wie en omgekeerde psychologie.

Maar ja, die tunnels he. Zie daar nog maar eens uit te komen. ::rofl::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #502 Gepost op: 24-04-2023, 00:23:43 »
Mooie instorting van een tunnel.  ;D

Ik hou het nog steeds op Ruben. Tja, het is nu echt uitgemolken in de aflevering. Maar ja, het Jurre effect? Zo duidelijk zouden ze het toch niet maken?

Toch wel.

Commy geloof ik niet. Doet best veel (kleine) dingen goed. Toos doet ook veel dingen goed, grote dingen ook.

Alleen Lancelot zou ik nog een pietsje kunnen verdenken.

Maar Ruben it is.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #503 Gepost op: 24-04-2023, 00:34:22 »
Al sinds aflevering 2 op Ruben. Het was wel weer de grote Ruben-is-de-mol-show, maar ja, ervan afstappen omdat het te duidelijk is, dat doe ik niet meer. Zeker niet als het enige alternatief eruit vliegt.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #504 Gepost op: 24-04-2023, 01:13:29 »
Ruben geloof ik niet in. Vind ik geen type voor een in your face mol. Lancelot is afgeschreven door de pasvragen en Toos door de eerste opdracht.

De enige optie is eigenlijk Comfort. Het sturen, productieassistente spelen, het slecht geacteer, precies dingen doen die net goed uitkomen.

Mocht ze de mol zijn, dan vind ik de busopdracht wel een geniale molactie. Het lijkt namelijk dat ze heel verdacht is door iedereen en dat heeft ze hier mooi misbruikt.

Wel tof trouwens hoe iedereen haar buitenspel zette bij de molopdracht. Ze wisten allemaal dat ze de 2000 euro gewoon heeft laten liggen ::rofl::

Kan eigenlijk geen toeval zijn. Het rode scherm zullen ze uitleggen als thema “de mol moest acteren over iets waarvan de mol wist dat het ging komen”. Dit thema is na het rode scherm namelijk compleet verdwenen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #505 Gepost op: 24-04-2023, 01:17:49 »
Was Comfort ook niet degene die iets zei in de auto over vallende cactussen.. en dan dat eindshot

Voor mij zijn Com, Lance en Toos (iets minder) alle 3 eigenlijk weer op de radar.

Komende week maar weer s wat terugkijken

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #506 Gepost op: 24-04-2023, 01:43:23 »
Ik heb mezelf in een paar uur toch weten te overtuigen: Comfort is de Mol ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #507 Gepost op: 24-04-2023, 09:04:26 »
Met lichte aarzeling wordt er nu toch door de meerderheid het licht gezien.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #508 Gepost op: 24-04-2023, 09:06:05 »
Kijk maar uit met die hoogmoed. De naschokken van de instorting van de Thomastunnel zijn nog te voelen. ;)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #509 Gepost op: 24-04-2023, 09:07:29 »
Duel Lancelot - Ruben ligt nu voor de hand.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #510 Gepost op: 24-04-2023, 09:10:10 »
Kijk maar uit met die hoogmoed. De naschokken van de instorting van de Thomastunnel zijn nog te voelen. ;)

Ik heb heel het seizoen kritisch bekeken en alle realistische opties overgehouden. Dat is er nu maar een.

Duel Lancelot - Ruben ligt nu voor de hand.

Als je dan echt een duel wilt, dan is Toos een betere keuze.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #511 Gepost op: 24-04-2023, 09:12:43 »
Wat een molduel betreft: misschien maak ik er geen en zet ik volgende week gewoon weer de drie finalisten tegenover elkaar. Uiteraard staat het iedereen vrij om wel eender wie tegenover elkaar te zetten in een molduel.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #512 Gepost op: 24-04-2023, 09:17:19 »
Ik heb heel het seizoen kritisch bekeken en alle realistische opties overgehouden. Dat is er nu maar een.

Net als Yens vorig seizoen en Lieselot het jaar ervoor. Ook dit seizoen is er weer geen twijfel mogelijk  ::tandpastasmiley::

Online Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #513 Gepost op: 24-04-2023, 09:17:44 »
De volgende aflevering zal ons nog meer wijzer maken (over wie de mol niet is) maar Ruben is de enige die de mol kan zijn. De anderen hebben teveel acties die niet logisch zijn voor een mol, vooral Comfort.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #514 Gepost op: 24-04-2023, 09:22:53 »
Het is Ruben, valt niet omheen te editen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #515 Gepost op: 24-04-2023, 10:33:24 »
Nog steeds mijn mol vanaf afl.1: Ruben
Het weg willen moffelen van het briefje over de eieren is raar en na de opvallende Thomas in afl. 4 en 5 had ik lichte twijfel. Vorige week veel teruggekeken en met name op Toos gelet maar bleef bij Ruben. In Thomas zag ik echt een zachtaardige man en veel kandidaatse acties.

Was het vorige week de grote Thomas is de mol show, deze week lag alle aandacht op Ruben. Ik blijf dus kritisch terugkijken maar de meeste molpunten zijn voor Ruben. De andere 3 hebben teveel onmolse acties

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #516 Gepost op: 24-04-2023, 10:47:59 »
Als het toch Comfort is vind ik het rode scherm toch wel gemeen. >:( ::rofl::

Denk eerder dat het op zich  niet verboden is, maar dat ze dit nooit zo aan zouden pakken.
Comfort is het dus niet. Helaas ben ik daar vrij laat achtergekomen. In aflevering 6 zie ik niets meer terug van haar molse uitstraling. Alleen al de slechte molpositie in de bieb en hoe ze reageert op de acties van Ruben.Hoe ze in het algemeen reageert eigenlijk.

Zit in het verkeerde topic, maar mijn mol is wèl Ruben. Het blijft spannend…Wie is jouw nieuwe mol?
« Laatst bewerkt op: 24-04-2023, 10:54:39 door Lonneke*L »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #517 Gepost op: 24-04-2023, 11:05:12 »
Net als Yens vorig seizoen en Lieselot het jaar ervoor. Ook dit seizoen is er weer geen twijfel mogelijk  ::tandpastasmiley::

Vorig jaar was een lastig seizoen. Daar was ik verre van 100% zeker. Met een onvoorbereide mol over vier afleveringen is het lastig.

Annelotte zag ik de bui pas aan het begin van de finale aflevering hangen. Maar in aflevering 1, opdracht 3 had ik Lennert eigenlijk al moeten weten toen. Zijn molschap was geen complete verrassing.

Alina en Elien had ik dan weer heel snel en die waren ook waterdicht. Na het afvallen van Thomas is Ruben dat nu ook, de rest kan het gewoon niet zijn op basis van hun acties.

Offline zoekenmaar

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #518 Gepost op: 24-04-2023, 11:17:10 »
Ik blijf bij Comfort zeker nu Thomas weg is.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #519 Gepost op: 24-04-2023, 11:45:43 »
Zit in het verkeerde topic, maar mijn mol is wèl Ruben. Het blijft spannend…Wie is jouw nieuwe mol?

Ik weet het nog niet. (Ik ga binnenkort een paar dagen weg naar Texel. Misschien helpt dat net zoals vorig jaar toen ik ook een paar dagen weg was en toch ineens bij Uma uitkwam. ;))