Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46709 keer)

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #660 Gepost op: 30-04-2023, 22:29:20 »
Dan toch Lancelot of Toos. Allebei een enorme steek laten vallen (bunker/hotelkamer).

Comfort blijft wel bevestigen waarom ze het niet is.

Even alles laten bezinken.
Toos heeft dan nog wel de minst slechte optie gekozen van wat er overbleef aan keuzes.

Commy die volgens velen zo subtiel molt, maar dan geen schietduel aangaan met Toos? Voor mij toch niet de mol, ook omdat ze meerdere malen anderen laat bepalen in welke groep ze komt.

Mijn gevoel zegt Toos de mol, maar ga er nog maar even over nadenken. Want ik kan Lancelot ondanks die 5000 euro pasvraag toch ook nog niet helemaal afschrijven.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #661 Gepost op: 30-04-2023, 22:59:14 »
Comfort!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #662 Gepost op: 30-04-2023, 23:04:09 »
Comfort ::jaja::

Vorige week geweldig op dreef, lijkt deze week een beetje gas terug te nemen. Maar heeft toch weer een paar leuke molacties, zoals verkeerd aftellen bij de foto met de douche en de pannenkoek.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #663 Gepost op: 30-04-2023, 23:14:55 »
Ik kan enkel bij Lancelot uitkomen.
...óf niet!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #664 Gepost op: 30-04-2023, 23:17:08 »
Niet Toos want vrijstelling aflevering 1 (en risico op positie Lieselot)
Niet Comfort want rood scherm (en daarmee stukje spelbederf imo)
Niet Lancelot want geen pasvragen genomen (en dus €5000 in de pot spelen zonder reden)


Maar 1 is het toch…wie o wie

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #665 Gepost op: 30-04-2023, 23:17:24 »
Toos. Heerlijk relaxed de finale in.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #666 Gepost op: 30-04-2023, 23:21:27 »
Ik hoop al vanaf het begin Toos, maar het lijstje slechte posities en slecht benutte posities stapelt zich iedere week op. Als mol zou hij ontzettend genieten van zijn rol, maar wel maar al te vaak 'vergeten' te saboteren.
...óf niet!

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #667 Gepost op: 30-04-2023, 23:26:59 »
Follow the Money: Comfort dus ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #668 Gepost op: 30-04-2023, 23:34:40 »
Ik ga denk ook maar voor Comfort. Kennelijk verdenken ze haar allemaal. Dat zal niet voor niks zijn. Ik volg de kandidaten maar :)

Nog n weekje om me te bedenken

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #669 Gepost op: 1-05-2023, 00:20:12 »
Ik hoop al vanaf het begin Toos, maar het lijstje slechte posities en slecht benutte posities stapelt zich iedere week op. Als mol zou hij ontzettend genieten van zijn rol, maar wel maar al te vaak 'vergeten' te saboteren.

Het is mn wensgedachte idd.
Sinds afl.1 zo relaxed, die cowboy outfit zit 'm als gegoten, het past helemaal. Fliereluitend easy zo huppekee in de finale staan, hoe dan. Òf heel snel getunneld en per geluk op de mol, of de mol.

Hèt moment dat een kandidaat een pasvraag mag pakken die ook nog eens €5000 oplevert . . . doet hij het niet, met het slappe excuus dat hij de eerste keer al een vrijstelling had. Als mol perfect gepositioneerd.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #670 Gepost op: 1-05-2023, 01:53:34 »
Gegokt en verloren ::rofl::

Een mol die minder molt dan twee kandidaten, dan ben je sowieso gefaald. Je kan de mol helaas niet opsporen volgens het principe van het spel dus.
Kwam bij mij niet als gokken over!
Je kan de mol heel goed opsporen volgens het principe van het spel, zoals je dat noemt. Je moet alleen goed kijken. Een heleboel mensen op dit forum lukt dat wel. Jammer dat je in dit spel alleen blonde vrouwen als potentiele mol ziet ;)
« Laatst bewerkt op: 1-05-2023, 01:56:23 door MartinJ »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #671 Gepost op: 1-05-2023, 08:23:58 »
Toos
« Laatst bewerkt op: 3-05-2023, 17:46:59 door Amethyst »

Offline Wolf2112

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #672 Gepost op: 1-05-2023, 09:52:47 »
Comfort! Hoewel ik Lancelot zeker niet uitsluit.
Wat heerlijk dat De Mol niet voor de hand liggend is.


Offline zoekenmaar

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #673 Gepost op: 1-05-2023, 09:57:52 »
Ik blijf bij Comfort (en als het Lancelot is, zal ik ook niet echt verbaasd zijn)
Toos heeft nooit op mijn radar gestaan.
In de finale graag:
Comfort = mol
Lancelot = winnaar
Toos = verliezend finalist

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #674 Gepost op: 1-05-2023, 10:03:02 »
Ik hoop nu maar dat Lancelot niet de Mol is, want 5000 euro verdienen terwijl hij gewoon op aangeven van Lieselot de vrijstellingen had kunnen weggooien valt nooit meer goed te praten. Dan kleeft dat voor eeuwig aan zijn Molschap...

Hoop ik ook. Al was Toos ook onvergeefbaar in de hotelkamer. We hebben gewoon een mol die veel goed doet, te veel.

Als het Comfort is stop ik met kijken, want dat rode scherm is spelvervalsing en ze doet belachelijk veel goed. Ze gaag zelfs foute dingen verbeteren. Haar niveau zou onder dat van Renée liggen.

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #675 Gepost op: 1-05-2023, 10:08:31 »
Comfort is de mol.

Toos was mols in het begin maar is volledig veranderd sinds de DeLorean waar hij (wellicht) vol op Comfort gegaan is. Sindsdien laat hij zich volledig gaan in de spelletjes en iedereen lijkt hem bovendien ook 100% te vertrouwen en blindelings te volgen. Met positief resultaat voor de pot!

Lancelot had de kans om in de bunker te komen door een juist element te nemen maar toen hij kon kiezen, verkoos hij toch een fout element. Lieselot, die afkerig was van pasvragen, had toen al een verkeerd element gekozen en kon geen codes gezien hebben.
Als hij rekende op het geven van een juiste code daarna, dan faalde hij daar terug. Als dat een misrekening was, dan moest hij die toch daarna rechtzetten? Om dan nog in de bunker te geraken, was hij al volledig afhankelijk van de spelers onder de grond.
Hij krijgt uiteindelijk dan toch de kans op een revanche en geraakt in de bunker, maar laat de pasvragen alsnog liggen en kiest voor 5000 EUR.
Als de mol dan in de biecht zegt, dat iedereen logischerwijs voor de pasvragen gaat, dan laat je ze zelf niet liggen, ook al staat Lieselot naast je.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #676 Gepost op: 1-05-2023, 10:18:30 »

Alle credits naar de forummers die die hints en aanwijzingen hebben gevonden ::ok::

Die eierstokken “hint” had ik echt als grapje gepost  ::rofl::

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #677 Gepost op: 1-05-2023, 11:02:35 »
Comfort (met Lancelot toch wel een stuk daar achter als backup, Toos is het niet).

Aangezien Ruben denkt dat ze allemaal op dezelfde mol zaten, moet dat haast wel Comfort zijn (Lancelot of Toos lijken meer vertrouwen te krijgen). Misschien was de mol erg in het visier door iets wat buiten beeld is gebeurd (een verspreking? een stuk van de DeLorean dat minder goed geacteerd was?) en zette dat Comfort een beetje klem. Het klopt inderdaad dat aflevering 4-6 de afvallers steeds kandidaten zijn die Comfort leken te vertrouwen, wat deze theorie verder ondersteunt. Het verklaart ook waarom we zeker de laatste aflevering maar weinig molacties zien. Zelfs dan nog heeft ze alles bij elkaar opgeteld meer reden om haar te verdenken dan Lancelot of Toos.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #678 Gepost op: 1-05-2023, 12:43:29 »
Toos sluit ik uit.
Voor mij is de bomopdracht cruciaal: Het is zowat onmogelijk te begrijpen dat Lancelot als ie de Mol zou zijn niet de 5000 voorkomt, en het commentaar van de Mol achteraf vind ik totaal niet passen bij wat Lancelot daar deed.
Blijft er één mogelijkheid over: Een comfortabele.  ::schaam::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #679 Gepost op: 1-05-2023, 12:57:58 »
Als het Comfort is stop ik met kijken, want dat rode scherm is spelvervalsing en ze doet belachelijk veel goed. Ze gaag zelfs foute dingen verbeteren. Haar niveau zou onder dat van Renée liggen.

Your loss!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human