Auteur Topic: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten  (gelezen 9134 keer)

Offline Mallemollen

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2023, 22:47:01 »
Op mijn eerste gevoel zeg ik Leila. Maar los daarvan; het was een scene uit Twin Peaks. Speelde zich niet af in Arizona maar wat moeten we er mee?

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #21 Gepost op: 12-03-2023, 22:48:06 »
 
De setting achter de deur met de rode gordijnen en de geblokte vloer lijkt recht uit de serie Twin Peaks te komen… zelf nooit gekeken, misschien dat iemand anders een link durft te leggen?

Daar moest ik ook gelijk aan denken ja, lijkt me een zeer bewuste verwijzing. In de reeks ontmoet FBI agent en hoofdpersoon Dale Cooper in de Red Room The Arm, een kleine mens. Gecombineerd de suggestie dat er een bekende Vlaming mee doet als tiende, dacht ik daarom aan William Boeva, maar dat is toegegeven wel wat kort door de bocht.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #22 Gepost op: 12-03-2023, 22:51:56 »
Ik repost dit even, want ik denk dat we echt geen BV'er krijgen.

Volgens de website van de Brugse zot zijn er 10 onbekende Vlamingen en één mol ::vergroot::. Geen bekende Vlamingen of hulp mollen dan lijkt mij.

Brugse Zot is dit jaar trotste sponsor van het populaire tv-programma De Mol. Tien onbekende Vlamingen en een miljoen mollenjagers gaan terug op zoek naar De Mol, een sluwe saboteur. In dit elfde seizoen leggen de kandidaten de proeven af in het verre Arizona.

https://www.brugsezot.be/nl/de-mol

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #23 Gepost op: 12-03-2023, 22:55:57 »
De setting achter de deur met de rode gordijnen en de geblokte vloer lijkt recht uit de serie Twin Peaks te komen… zelf nooit gekeken, misschien dat iemand anders een link durft te leggen?

Moet inderdaad wel een verwijzing zijn ja. (ik ken de serie zelf verder ook niet)



Links twin peaks, rechts De Mol
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #24 Gepost op: 12-03-2023, 22:57:16 »
Schot voor de boeg: Toos, Ruben, Leïla of Conny. Toos en Ruben vond ik het best uit hun woorden komen in de vooravond-filmpjes. Leïla is antropoloog ::love:: Conny kan ik niet peilen, maar een wat oudere Mol zou wel weer eens mogen
Spoiler: Oud-mollen (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #25 Gepost op: 12-03-2023, 22:58:03 »
heel sec als ze nu volgende week afkomen met gewoon een onbekende persoon  waar we op het eerste zicht niets aparts aan kunnen merken ( dus geen ex deelnemer , bv of een Hollander ) dan voelt een deel zich toch bedrogen . Waarom dan al die hype om het vraagteken, juist om buzz te genereren ?

En dst de media zich vergist bij de mol, is geen unicum . We hebben al keer een lijst met dit zijn de deelnemers gehad waarin deelnemers niet vermeld stonden .

Bij de langere filmpjes op de site een opvallend klein moment bij leila .ze antwoordt alles vrij direct en regelrecht in de camera . Bij de vraag waarom ze geen goede mol zou zijn , gaat ze nadenkend naar boven kijken .
« Laatst bewerkt op: 12-03-2023, 23:01:25 door Tarbozan »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2023, 23:00:52 »
Ik repost dit even, want ik denk dat we echt geen BV'er krijgen.
Weet de Brugse Zot meer dan wij dan? Dit kan een standaardtekstje zijn.

Krijgt Philippe een herkansing als kandidaat (zou wel z'n derde kans zijn :P)? Komt Michiel de Vlieger langs? Komt er een kamikazekandidaat die weet dat 'ie maar één ronde meedraait? Hoe dan ook weten we nu dat de 10e kandidaat een speciale rol krijgt in in elk geval de eerste opdracht(en) van het seizoen.
...óf niet!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #27 Gepost op: 12-03-2023, 23:01:00 »

Daar moest ik ook gelijk aan denken ja, lijkt me een zeer bewuste verwijzing. In de reeks ontmoet FBI agent en hoofdpersoon Dale Cooper in de Red Room The Arm, een kleine mens. Gecombineerd de suggestie dat er een bekende Vlaming mee doet als tiende, dacht ik daarom aan William Boeva, maar dat is toegegeven wel wat kort door de bocht.

Hier ook, dertig jaar geleden was ik daar met vele anderen even hard aan het speuren als wij nu hier doen (Who killed Laura Palmer?), maar dat was een stuk kanslozer dan het vinden van een mol :-).

Vond het toen wel een geweldige serie. Het 25 jaar later uitgebrachte deel drie viel natuurlijk dik tegen, maar zo gaat dat met jeugdsentiment.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #28 Gepost op: 12-03-2023, 23:01:23 »
De Rode voetstappen op de vloer vind ik ook opvallend. Die staan er vast ook niet voor niks. Maar wat het allemaal betekend. Echt geen flauw idee...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #29 Gepost op: 12-03-2023, 23:01:27 »
Heeft een van de deelnemers toevallig een tweelingbroer/zus? ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #30 Gepost op: 12-03-2023, 23:02:53 »
De rode voetstap zou je terug kunnen voeren naar de voetafdruk op het rode zand in arizona.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #31 Gepost op: 12-03-2023, 23:05:24 »
Heeft een van de deelnemers toevallig een tweelingbroer/zus? ;D

Ja, dit lijkt me eigenlijk nog het meest aannemelijk.

Kan je wel heerlijk de kandidaten mee verwarren in de eerste aflevering.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #32 Gepost op: 12-03-2023, 23:07:12 »
Weet de Brugse Zot meer dan wij dan? Dit kan een standaardtekstje zijn.

Geen idee, maar ze zijn de officiële partner van de mol dit jaar. Als het niet klopt is het wel een beetje slordig. Over die voetstappen daar speculeerden we ook al over na de eerste trailer. Daar werd telkens daar naar gehint en ook op de website van de mol.

Kan iemand lezen wat voor naam hier staat ::rofl::. Foto is gepost op het insta account van de mol.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #33 Gepost op: 12-03-2023, 23:10:54 »
Huiswerk voor de komende week:

https://twinpeaks.fandom.com/wiki/Red_room

Ik denk dat er dit jaar veel fragementen achterstevoren beluisterd gaan worden.

Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #34 Gepost op: 12-03-2023, 23:16:29 »
Op de groepsfoto zie je ook dat er 2 verschillende  hoeden en pakken zijn. Ook een subtiele verwijzing naar 2 mollen een Tweeling
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #35 Gepost op: 12-03-2023, 23:17:51 »
Wat is de toegevoegde waarde van een tweeling? Leuk bedacht maar ik geloof er niks van. ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #36 Gepost op: 12-03-2023, 23:18:45 »
Geen idee, maar ze zijn de officiële partner van de mol dit jaar. Als het niet klopt is het wel een beetje slordig. Over die voetstappen daar speculeerden we ook al over na de eerste trailer. Daar werd telkens daar naar gehint en ook op de website van de mol.

Kan iemand lezen wat voor naam hier staat ::rofl::. Foto is gepost op het insta account van de mol.


Hoe weten we dat er een naam moet staan.  ?  Als je me zegt dat er een naam moet staan, zegt ik dat ik een I zie , en een l en iets wat een n of m is .  Dus Eileen , Ellen, maar het kan dus ook William zijn

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #37 Gepost op: 12-03-2023, 23:18:57 »
Wat is de toegevoegde waarde van een tweeling? Leuk bedacht maar ik geloof er niks van. ::rofl::

Ze hadden zich beide aangemeld en waren ook beide erg leuk als kandidaat. En toen dachten ze 'hier kunnen we wel wat leuks mee in aflevering 1'
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #38 Gepost op: 12-03-2023, 23:20:21 »

Daar moest ik ook gelijk aan denken ja, lijkt me een zeer bewuste verwijzing. In de reeks ontmoet FBI agent en hoofdpersoon Dale Cooper in de Red Room The Arm, een kleine mens. Gecombineerd de suggestie dat er een bekende Vlaming mee doet als tiende, dacht ik daarom aan William Boeva, maar dat is toegegeven wel wat kort door de bocht.
Ik moest ook aan William denken (kwam alleen niet meer op zijn naam). Want hij zit dacht ik ook niet in het panel van cafe de mol dit jaar

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #39 Gepost op: 12-03-2023, 23:20:59 »
Wat is de toegevoegde waarde van een tweeling? Leuk bedacht maar ik geloof er niks van. ::rofl::

En wat zou er dan achter jij bent onze…….  Moeten komen .
Nee leuk bedacht, maar zou buiten verwarring in de groep ook verwarring op tv met zich mee brengen