Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 42882 keer)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #820 Gepost op: 13-05-2023, 18:05:46 »
Commy was blij dat ze er nog in zat? M.a.w. ze had ook een tweede rood scherm kunnen krijgen en eruit kunnen vliegen?

Ik denk dat ze hier bedoelt te zeggen dat ze de kandidaat wilde spelen die blij was dat ze zichzelf gered had, maar dat op dat moment de emoties haar teveel werden.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2023, 18:07:21 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #821 Gepost op: 13-05-2023, 18:11:25 »
 Klopt, "Je moet blij zijn dat je er nog in zit" leest als "Je moet blij acteren dat je er nog in zit"
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #822 Gepost op: 13-05-2023, 18:17:59 »
Wat haar niet zo goed afging imo. Ik zag alleen schaamte en verdriet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #823 Gepost op: 14-05-2023, 11:55:40 »
Klopt :D. Maar ik moet nog wel steeds denken aan al die oscars die haar beloofd zijn vanwege haar acteerprestaties hier ;D. Nu denkt iedereen daar anders over nu ze de mol blijkt, zo zie je maar weer, zodra de oscars beginnen te komen, zet dan nog maar een mol plusje bij de naam ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #824 Gepost op: 14-05-2023, 12:11:24 »
Ze geeft ook zelf grif toe dat ze hier blij moest zijn, maar het even niet kon. Het grappige is dat Thomas die emoties zag als 'niet kunnen faken' en haar daarom schrapte. Ze fakete dus inderdaad niet, maar hij had even niet in de gaten dat die emoties niet bij dat moment pasten.

En ook de blijdschap dat Lieselot haar kwam helpen, was echt! Terwijl ze dat als mol eigenlijk niet wilde. Maar het menselijke aspect had haar even te pakken. Ik vond dat ongelooflijk goed geacteerd, maar niet dus. ;D

Verder heeft ze deze hele opdracht door heel overtuigend geacteerd. Maar een paar momenten waren dus gewoon echt.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #825 Gepost op: 14-05-2023, 14:52:54 »
Ze geeft ook zelf grif toe dat ze hier blij moest zijn, maar het even niet kon. Het grappige is dat Thomas die emoties zag als 'niet kunnen faken' en haar daarom schrapte. Ze fakete dus inderdaad niet, maar hij had even niet in de gaten dat die emoties niet bij dat moment pasten.
Ik in eerste instantie ook niet. :D
Ten onrechte natuurlijk.
De mix van overtuigend acteren en echte emoties maakt het inderdaad heel speciaal.
« Laatst bewerkt op: 14-05-2023, 14:55:08 door Molekule »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #826 Gepost op: 14-05-2023, 21:48:30 »
Veel molacties van Commy en veel die uitgebreid beschreven zijn in o.a. dit topic.

Het schoppen tegen de tas van Conny waar het ei in zat vind ik misschien nog wel het geniaalste. ::rofl::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #827 Gepost op: 14-05-2023, 21:51:52 »
Ook het onthouden van alle vragen, dieren en locaties in de dierentuin. ::oink:: Die hadden we niet. En Thomas en Ruben maar van hot naar her laten rennen, en de senioren laten tegenkomen. ::rofl::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #828 Gepost op: 14-05-2023, 21:53:44 »
Het schoppen tegen de tas van Conny waar het ei in zat vind ik misschien nog wel het geniaalste. ::rofl::

Ja, en ook dat ze het 'geredde' rode ei van Thomas zo legde dat ie er zelf op ging zitten in de auto.  ::rofl::

EDIT:

Ook het onthouden van alle vragen, dieren en locaties in de dierentuin. ::oink:: Die hadden we niet. En Thomas en Ruben maar van hot naar her laten rennen, en de senioren laten tegenkomen. ::rofl::

Straf stukje hersengymnastiek. Super!
« Laatst bewerkt op: 14-05-2023, 21:55:30 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #829 Gepost op: 14-05-2023, 21:57:41 »
En we moesten weten dat er revanche kwam nadat Lancelot verkwanselde de pasvragen met Lieselot te nemen in de bunker, 5000 euro. Back to the future kwam.

Op minuut 42.50 zegt Gilles dat Commy de 6 herstelvragen allemaal juist beantwoord heeft, m.a.w., ze heeft daadwerkelijk ook de 2e test ingevuld. Dit veegt alle aantijgingen weg dat het rode scherm niet eerlijk was, etc.

Ze heeft geprobeerd zoveel mogelijk uit de pot te spelen, en Leila zei dat ze er anders een aflevering later wel was uitgevlogen.

Commy komt er beter uit dan zelfs ik dacht ::love:: ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #830 Gepost op: 14-05-2023, 21:58:24 »
Wat haar niet zo goed afging imo. Ik zag alleen schaamte en verdriet.

Dat is toch perfect uit te leggen als kandidaats?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #831 Gepost op: 14-05-2023, 22:15:41 »
Die stokstaartjes waren dus toch gewoon een foute gok van Thomas en Ruben. Wishful thinking. ::schaam:: En over de trein werd niet veel bijzonders gemeld. Maar dat ze de aan een kleur gekoppelde hoefijzers er snel uit wilde spelen, klopte gelukkig wel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #832 Gepost op: 14-05-2023, 22:16:54 »
En natuurlijk het liegen over de 2000 euro-kaart. Goed gezien statistici! ::ok::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #833 Gepost op: 14-05-2023, 22:24:47 »
En als toetje: ook een 400 gebluft!  ;)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #834 Gepost op: 14-05-2023, 22:27:18 »
Ja, haha. Hoe groot was de kans ook alweer dat ze dat niet had gedaan? ;)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #835 Gepost op: 14-05-2023, 22:28:40 »
Goede en leuke mol. Ze had een beetje pech dat schaduwmollen Leila en Thomas te vroeg naar huis gingen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #836 Gepost op: 14-05-2023, 22:38:03 »
Toch wel een aantal leuke molacties. Wel niet spectaculair en veel geld heeft zij niet uit de pot gehaald - die actie op de slackline was haar beste en ook meest opvallende molactie waardoor Toos haar verdacht - maar ik kan mij goed voorstellen dat zij het moeilijk had (met Toos en Lancelot die haar verdachten).
Het schoppen tegen de tas van Conny waar het ei in zat vind ik ook een goede molactie.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2023, 09:28:07 door Luc »

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #837 Gepost op: 14-05-2023, 23:41:22 »
Goede en leuke mol. Ze had een beetje pech dat schaduwmollen Leila en Thomas te vroeg naar huis gingen.
Thomas was bij z'n exit de enige die nog niet op haar zat.  ???

En dat Leïla naar huis ging heeft Comfort aan zichzelf te danken, dat kan je bezwaarlijk pech noemen. Eén eliminatie later zaten alle overblijvers op haar. Tja.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #838 Gepost op: 15-05-2023, 00:07:27 »
Dat is toch perfect uit te leggen als kandidaats?
Nee, natuurlijk niet. Als kandidaat ben je blij dat je het hebt gehaald. En dat gaat altijd ten koste van iemand anders, die precies hetzelfde had gedaan dan jij. Geen enkele reden om je bezwaard te voelen. Alleen de mol kan zich hier bezwaard voelen omdat die andere kandidaten geen kans hadden.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [De Mol] Comfort
« Reactie #839 Gepost op: 15-05-2023, 00:09:43 »
En als toetje: ook een 400 gebluft!  ;)
Wat we al min of meer hadden gevonden uit de statistische analyse. Simpelweg omdat de kans dat er na de eerste 400 geen een meer kwam slechts 1,6 % was. Er bleek inderdaad dus wel nog een 400 te komen.
Die 1,6% was dus een terechte indicatie dat Comfort de mol was.
De kaarten die we wel zagen klopten ook al niet.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2023, 00:12:24 door MartinJ »