Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 40551 keer)

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[De Mol] Comfort
« Gepost op: 13-03-2023, 16:32:21 »

https://www.goplay.be/video/de-mol/comfort

Bespreek hier alles over Comfort.
« Laatst bewerkt op: 14-05-2023, 21:50:59 door Heinz »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2023, 18:45:00 »
Met haar voornaam zouden ze van alles kunnen doen om verborgen naar haar als mol te wijzen .  En is zeker iets wat ik in de gaten ga houden .
Lijkt me een vrolijke tante , die zich niet de kaas van het brood laat eten .  Maar ook weer niet een natuurlijke leider .

Iemand die weet wat ze wil en daarvoor ook wel een plan lijkt te hebben .

Winnaar 6/10
Molvibes 4/10
Eerste afvaller 2/10

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2023, 18:56:45 »
Mijn schot voor de boeg :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2023, 21:50:47 »
Dit zou zomaar een hele goede mol kunnen zijn. Ik schat in dat ze redelijk kan acteren.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2023, 23:17:28 »
Leuke kandidate, maar alleen al door de manier waarop ze praat niet de mol voor mij.
Te expressief, te analyserend, te vragend, te alles …
Zou me ook verbazen dat ze een goede pokerface heeft.


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2023, 19:27:41 »
Met haar voornaam zouden ze van alles kunnen doen om verborgen naar haar als mol te wijzen .  En is zeker iets wat ik in de gaten ga houden .


Badeentjes ofzo

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2023, 19:46:39 »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #7 Gepost op: 19-03-2023, 22:20:45 »
Zij liet zich wel heel gedwee naar de laatste (voor haar onhaalbare) positie schuiven bij dat koorddansen.
Woosie down?

Online Martje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2023, 22:23:28 »
Ze leek gestreeld in haar ego

Ze ligt volgens mij heel goed in de groep, fijn persoon om erbij te hebben. Gevaarlijk! Maar alsnog niet verdacht bij mij

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #9 Gepost op: 19-03-2023, 22:24:59 »
Ze keek wel vrij blij na haar val, maar wat ik tegen haar vind spreken is dat door Conny(?) benoemd werd dat het verdacht was dat zij met haar lengte als 4e ging. Terwijl ik dan denk: dit kan zeker zo veel zeggen over degenen die haar op die positie hebben gezet

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2023, 22:25:47 »
Ik zou het een fantastische gedurfde molactie vinden voor aflevering 1, op een geloofwaardige manier van het koord vallen en al het geld verloren laten gaan. (Maar fantastisch kan ook betekenen: te mooi om waar te zijn.)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #11 Gepost op: 19-03-2023, 22:27:57 »
Terwijl ik dan denk: dit kan zeker zo veel zeggen over degenen die haar op die positie hebben gezet

Bij De Mol vragen ze overduidelijk aan alle kandidaten om iets verdachts te noemen van alle mededingers, om via de montage van de biechten iedereen suspect over te laten komen.
Woosie down?

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #12 Gepost op: 19-03-2023, 22:30:28 »
Bij De Mol vragen ze overduidelijk aan alle kandidaten om iets verdachts te noemen van alle mededingers, om via de montage van de biechten iedereen suspect over te laten komen.

Oja absoluut maar ik vind t dan dus juist onmols dat t nu in haar schoenen geschoven werd

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2023, 22:30:40 »
Ik vind het eigenlijk best geloofwaardig hoe ze op de laatste positie terecht kwam. Haar val van de slackline leek me ook niet vreemd. Zelfs een beetje aangedikt door de montage?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #14 Gepost op: 19-03-2023, 22:33:24 »
Oja absoluut maar ik vind t dan dus juist onmols dat t nu in haar schoenen geschoven werd

Maar als van iedereen een verdachte actie wordt genoemd, geldt dat toch ook voor de mol?
Woosie down?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #15 Gepost op: 19-03-2023, 22:49:33 »
Toen ze van dat koord afviel met dat varkentje met geld dacht ik ook gelijk dat dat veel te opvallend was, maar het zou een mooie molactie kunnen zijn. Nog eens even terug kijken hoe ze op die laatste positie terecht kwam op het koord, volgens mij gaf ze aan het begin van het overleg aan vroeger  geturnd te hebben. Toch maar goed in gaten blijven houden deze dame.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #16 Gepost op: 19-03-2023, 23:36:25 »
Inderdaad MoleBuster.  In de villa zijn ze aan het gokken over wat die twee titels te maken kunnen hebben met de opdrachten en komen ze op  line dance en op lopen tussen kliffen .
En dan gaan ze af wie er kan dansen en wie er evenwicht zou hebben waarop comfort zegt ik heb balans ik heb geturnd, wat ze vervolgens nog twee keer herhaald bij de proef zelf.

Geeft ze hiermee niet de voorzet om op de cruciale positie te worden gezet ?  En ja ze valt van dat koord en ja dat lijkt opvallend , maar feit blijft dat er daardoor geen 3000 euro in de pot komt

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2023, 15:41:57 »

Geeft ze hiermee niet de voorzet om op de cruciale positie te worden gezet ?  En ja ze valt van dat koord en ja dat lijkt opvallend , maar feit blijft dat er daardoor geen 3000 euro in de pot komt

AkKoord. Als je als mol niet gaat dansen wil je wel als laatste dat koord op. Ze lijkt me wel een vriendelijk en lief persoon. Misschien te lief om de mol te kunnen zijn? Ik hou haar toch nog in de gaten, want iemand die zolang gestudeerd heeft is wel verstandig en heeft veel wilskracht.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #18 Gepost op: 23-03-2023, 09:16:03 »
Stond gisteren nog niet eens in mijn top 4, bij nog eens terugkijken zet ik haar op 1.
Dat mag allemaal in de eerste aflevering.  :)

In de eerste proef probeert ze de slang naar de juiste mand te brengen. Dat lukt niet vanwege de bewegingssensor, uiteindelijk is het Matteo die het dier aflevert. Heeft ze hier veel tijd gerekt? De groep moest nog behoorlijk voortmaken op het eind.

Comfort lijkt zich met haar turnervaring idd. handig op de laatste positie te manoeuvreren. Ik vind dat 'ja?' als Samya haar als laatste wil echt wel gretig klinken. Toos had dat al eerder voorgesteld, maar hoe ze daarop reageert heeft de montage niet gehaald.

Bij de aanwijzing 'sleutel binnen de tijd' inspecteert Matteo nogmaals de klok, Comfort wil dat hij aan de achterkant kijkt. Of andere klokken zoeken. Als ze de sleutel hebben, trapt ze als eerste op de rem ('Nee, hoeveel tijd hebben we?') waarop een enorme discussie volgt. Lancelot komt met: 'wel bevrijden, niks zeggen', en dan wil ze direct naar Lieselot. Zodat de teller niet verder oploopt?

Comfort tovert makkelijk een stralende glimlach op haar gezicht, een voordeel bij het zien van de schermen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #19 Gepost op: 23-03-2023, 16:33:51 »
Tegen Comfort pleit:
1) [Aflevering 1] - Opdracht 1: Tijd Inschatten/Duel : Bij aankomst bij Gilles wil Comfort iets zeggen over de tijd als blijkt dat de andere twee al gedrukt hebben. Ze wilde hier vrijelijk over beginnen, maar bedenkt zich dan dat ze die info beter voor zich kan houden. Dat zij een andere tijd hebben. Ze lijkt wel te denken dat hun tijd klopt.
2) De reactie op het eleminatiescherm was overtuigend met een diepe opluchting.