Auteur Topic: [kandidaat] Conny  (gelezen 5312 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #20 Gepost op: 19-03-2023, 22:38:38 »
Edit: Matteo ontmaskeren vond ik trouwens alles behalve subtiel. ::rofl::

Als ik er eventjes over nadenk, was dit wel de beste manier om hem te ontmaskeren als Mol, gewoon volle overtuiging zonder twijfel, als kandidaat ben je immers niet op de hoogte van het geld wat er mee gemoeid is. Het was alleen wel heel oprecht :)

Toffe vrouw.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #21 Gepost op: 19-03-2023, 22:42:31 »
De afrondingsfout was inderdaad subtiel want ik had het in eerste instantie niet opgemerkt. Pas toen de wiskundedocent er over ging biechten viel het me op als zeer verdacht. En dat doet me juist denken dat ze niet de Mol is.

Edit: Matteo ontmaskeren vond ik trouwens alles behalve subtiel. ::rofl::

Mwah, als mol zou ik denken: het is een acteur, het duurt vast wel even voordat hij breekt. Gewoon goed de druk erop houden, dat deed ze in ieder geval prima  ;D. Het komt inderdaad misschien niet goed uit dat hij net dankzij haar uit zijn rol viel, maar dat maakt het wat mij betreft niet minder mols.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #22 Gepost op: 19-03-2023, 22:44:55 »
Kijkend naar de dynamiek in de groep was Conny ook de enige die hier mee weg was gekomen, juist vanwege haar leeftijd - ouder en gelukkig niet zo dweperig als de rest - en 'toffe vrouw'-imago. Dat zou het juist een perfecte molactie maken.
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #23 Gepost op: 19-03-2023, 22:46:59 »
Daar hebben jullie allebei een goed punt. Als de Mol hier iets moest doen, dan maar zo. Eerst dacht ik: dat is te makkelijk, misschien weet de Mol niet eens van de acteur, maar aan de andere kant is het helemaal niet zo makkelijk omdat je als Mol met voorkennis een risico moet nemen door te acteren.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #24 Gepost op: 19-03-2023, 23:31:56 »
Innemende persoonlijkheid, goed dat ik hier wat objectieve molpunten lees want ik zag het er echt helemaal niet in.

Offline Scherpeblik

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #25 Gepost op: 20-03-2023, 00:11:32 »
Best wel wat molpuntjes voor mijn schot-voor-de-boeg-Mol Conny deze eerste aflevering. Zoals in het aflevering 1 topic al genoemd werd viel het op dat ze de 9,60 naar 10 seconde afrondde. Maar het viel vooral op omdat ze er nog eens over biechtte. Dat lijkt me dan eerder een verdachtmaking van een kandidaat om zo'n biecht erin te laten.

Als ik goed gerekend heb, geeft dit na een uur een afwijking van 2 min en 24 sec, mooie afwijking om net de +/- 2 minutengrens te passeren. Ook iets wat een mol vooraf al mooi als molmogelijkheid kan bedenken.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #26 Gepost op: 20-03-2023, 08:13:41 »
Conny was verrassend zeer aanwezig, en haalde ook heel wat molpunten.
Maar zou de mol niet bij de beslissing willen zijn in proef 1?
En hoezo vindt ze toch de sleutel?

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #27 Gepost op: 20-03-2023, 08:17:28 »
Het record van Bolt is 9.58 trouwens. Perfect om de veel gemaakte denkfout te voeden, dat het maar twee stapjes naar 10 zou schelen. Maar het gaat natuurlijk om honderdsten.
Dus is 9.60 door Conny gekozen om toch nog wel betrouwbaar over te komen, en tegelijk een flinke afronding te kunnen maken naar 10?
« Laatst bewerkt op: 20-03-2023, 21:10:17 door annebeestje »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #28 Gepost op: 20-03-2023, 10:08:53 »
Kan zeker nog de Mol zijn, maar ik vind Conny vooral een keitoffe vrouw! ::bravo:: ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #29 Gepost op: 20-03-2023, 10:38:47 »

En hoezo vindt ze toch de sleutel?

In België mag de mol wel eens geld binnenhalen. 950 is dan peanuts in vergelijking met wat ze al weggespeeld heeft.

Ik ga haar zeker in de gaten houden, staat in mijn top 3.

Offline soul_record

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #30 Gepost op: 20-03-2023, 11:32:17 »
En in de linedancegroep op een ideale positie. Zelf positie geclaimed tijdens het ontbijt.
Oef even oppassen dat ik niet meteen ga tunnelen.  :o

Goh, er zei wel eerst iemand anders "Dat zou ik graag doen!" en dan zei zij: "Ja ik ook wel"... zo claimend kwam dat voor mij niet over. Bij het kiezen wie de moeilijkste dans doet, werpt ze zich ook niet meteen op, want ze twijfelen tussen Matteo en Conny, het is uiteindelijk Matteo die zegt: "Misschien is het tof om een man en een vrouw te hebben op 't einde".

Uiteindelijk de dans zelf: Thomas maakt als eerste een fout, dus de 1.000 euro is sowieso niet verdiend. Zou je dan als mol nog 2x een fout maken? Ok het varken schuift op, maar zoveel maakte dat uiteindelijk niet uit voor de koordlopers. Ik zou denken dat, als de 1.000 euro toch al kwijt is, je je als mol dan niet extra verdacht zou maken door nog twee fouten te maken; het is net een ideaal moment om dan wat vertrouwen te winnen.

Daarnaast: waarom zou je als mol de looptijd van Bolt uitspreken (ok, ze zat er 0.02 seconden naast). Zou je als mol niet ofwel zwijgen (niemand zou het raar vinden dat je dit niet weet) of er meer naast zitten? Het is niet omwille van die 0.02 seconden dat ze zoveel te vroeg zijn en zoveel geld verliezen maar door Lancelot die er na 38x al 40x van maakt en die nadien samen met Ruben niet op de vier anderen wacht (die hen nog hadden kunnen overtuigen van te wachten, gezien zij beter aan het tellen waren). Conny had dus heel weinig invloed op wanneer die knop werd ingeduwd, vond ik.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2023, 11:34:00 door soul_record »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #31 Gepost op: 20-03-2023, 12:09:42 »
Ben ik de enige die haar helemaal niet een toffe/leuke kandidaat vindt.

Als ze de mol is dan is de actie Matteo ontmaskeren te grof. Bijna alsof je een heel ander dansje (wals) doet bij het linedancen.
Als ze de mol niet is dan vind ik het heel raar dat als iemand zegt dat hij Steve is je dan gewoon blijft volhouden 'nee dat ben je niet'. Dat je twijfelt snap ik en dat je het nog eens aankaart ok, maar zo stellig. Heel irritant dat soort mensen.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #32 Gepost op: 20-03-2023, 13:22:37 »
+1
Ik lees net terug dat +1 reacties niet mogen obv de regels, dus iets meer reactie: ik denk er net zo over, je bent niet de enige :) grof zou ik het niet willen noemen, maar wel zo heel nadrukkelijk aanwezig.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2023, 13:26:04 door Martje »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2023, 13:47:57 »
Ik vind Conny heel erg leuk ::bravo::. Ze heeft behoorlijk wat molpunten gepakt waardoor ze ook verdacht is. Het enige waardoor ik eraan twijfel is dat ze heel spontaan en oprecht lijkt in haar gedrag en reacties. De mol heeft toch vaak iets terughoudends in zijn gedrag. Maar dat kan goed gespeeld zijn natuurlijk, dus ze staat zeker nog op de lijst verdachten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #34 Gepost op: 20-03-2023, 16:17:54 »
Als ze de mol is dan is de actie Matteo ontmaskeren te grof. Bijna alsof je een heel ander dansje (wals) doet bij het linedancen.
Als ze de mol niet is dan vind ik het heel raar dat als iemand zegt dat hij Steve is je dan gewoon blijft volhouden 'nee dat ben je niet'. Dat je twijfelt snap ik en dat je het nog eens aankaart ok, maar zo stellig. Heel irritant dat soort mensen.

Hoewel die Matteo er voor mij uitziet als zo'n beetje de helft van de Belgen uit zijn leeftijdscohort, is hij kennelijk een zeer, zeer bekende en alomtegenwoordige verschijning. Met die minimale vermomming en zonder de geringste inspanning om zijn accent iets aan te passen of ABV te spreken herkende iedereen hem meteen, zowel op de foto als in persoon. De jongere kandidaten lieten het er  maar bij (al kwamen ook sommigen van hen er regelmatig op terug), maar Conny - alleen door haar leeftijd en onderwijservaring al een natuurlijke autoriteit binnen de groep - liet zich gewoon niet bedonderen omdat Steve zo volkomen overduidelijk Matteo was. Dat zou ik niet irritant willen noemen, eerder vastberaden en scherpzinnig.
Woosie down?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #35 Gepost op: 20-03-2023, 16:25:57 »
Ik zei ook al, had Matteo geen neusprothese of iets kunnen opzetten. Iets meer moeite om je écht te vermommen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #36 Gepost op: 20-03-2023, 16:45:10 »
Vooraf had ik het idee dat Conny weer zo'n kandidaat is die gekozen is zodat ze ook qua leeftijd een gevarieerd groep hebben, maar Conny valt me zeker niet tegen. Totaal niet te vergelijken met eerdere -wat meer op leeftijd zijnde- vrouwen zoals Els, Ingrid of Gretel, die (voor mijn gevoel) toch vaak naïef speelde. Conny lijkt op het eerste oog bedachtzaam en lijkt ook de begrijpen hoe het spel gespeeld moet worden.

In opdracht 1 komt ze met een goede opmerking: "Bij elke X keer verplaats ik mijn ring naar de volgende vinger". Hiermee lijkt ze erg kandidaats, maar zoals eerder in dit forum is genoemd, zou er met de marge van 0,4 seconde per 10 seconden niet binnen de marge geëindigd worden.

Conny ga ik in de gaten houden

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #37 Gepost op: 20-03-2023, 19:17:00 »
Eindelijk eens een kandidaat rouw op leeftijd die ik capabel zie de mol te zijn en capabel zie om ver te komen. Ook in België (net als in Nederland) toch vaak vroege afvallers.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #38 Gepost op: 20-03-2023, 19:26:25 »
Eindelijk eens een kandidaat rouw op leeftijd die ik capabel zie de mol te zijn en capabel zie om ver te komen. Ook in België (net als in Nederland) toch vaak vroege afvallers.

Hoho, vlak Hugo niet uit!
Woosie down?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #39 Gepost op: 20-03-2023, 19:29:33 »
Hoho, vlak Hugo niet uit!

Excuses, toen was ik nog enorm jong. Heb veel oude seizoenen terugkeken, maar die beelden waren echt te slecht. Maar alvast excuses aan Hugo! Ken voorlopig Hugo enkel van die veel te zoete drank.