Auteur Topic: [kandidaat] Conny  (gelezen 5307 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #40 Gepost op: 20-03-2023, 21:41:05 »
Kan zeker nog de Mol zijn, maar ik vind Conny vooral een keitoffe vrouw! ::bravo:: ::love::
Sluit ik me bij aan! De moeke van de groep, die tot nu toe nog niet uitblinkt in positieve acties voor de groepspot.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #41 Gepost op: 22-03-2023, 21:55:50 »
Het aantal keer draaien van de zandloper gaat met Ruben en Lancelot van 87 naar 88 naar 90. Dat is juist de verkeerde kant op. Als de zandloper 28,74 seconden aangeeft moet je váker dan 120 keer draaien. Dus van 87 naar 86 gaan als je twijfelt. Dit had rekendocent Conny moeten zeggen op het moment dat er afgerond werd naar 10 seconden. Dat maakt lopers Lancelot en Ruben, maar ook Conny verdacht.

Nu is een zandloper gemaakt om de tijd aan te geven, dus denk ik echt dat de zandloper exact 30 seconden aangeeft, 120x draaien. Ik heb het idee dat Conny het zaadje plant van afronden naar 10 seconden, om de 120x draaien aan te passen. En dat zij het heeft over extra draaien, maar dan als het aantal keer draaien ‘tellen’ ophogen bij twijfel, in plaats van meer dan 120x draaien. Conny weet de tijd van Usain bijna correct. Een mol zou het exact weten, er net naast zitten komt eerlijker over. Als dan dat zaadje met wat bravoure geplant wordt en je hebt je groepje kunnen vullen met de zwakkere rekenaars wordt er niet meer nagedacht. Dan kan je rustig zorgen dat er bordjes fout hangen, de zandlopers ronden dan toch wel verkeerd af. Als Conny de mol is vind ik dit een leuke manier van mollen  ::jaja::

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #42 Gepost op: 22-03-2023, 22:02:54 »
Het aantal keer draaien van de zandloper gaat met Ruben en Lancelot van 87 naar 88 naar 90. Dat is juist de verkeerde kant op. Als de zandloper 28,74 seconden aangeeft moet je váker dan 120 keer draaien. Dus van 87 naar 86 gaan als je twijfelt. Dit had rekendocent Conny moeten zeggen op het moment dat er afgerond werd naar 10 seconden. Dat maakt lopers Lancelot en Ruben, maar ook Conny verdacht.

Nu is een zandloper gemaakt om de tijd aan te geven, dus denk ik echt dat de zandloper exact 30 seconden aangeeft, 120x draaien. Ik heb het idee dat Conny het zaadje plant van afronden naar 10 seconden, om de 120x draaien aan te passen. En dat zij het heeft over extra draaien, maar dan als het aantal keer draaien ‘tellen’ ophogen bij twijfel, in plaats van meer dan 120x draaien. Conny weet de tijd van Usain bijna correct. Een mol zou het exact weten, er net naast zitten komt eerlijker over. Als dan dat zaadje met wat bravoure geplant wordt en je hebt je groepje kunnen vullen met de zwakkere rekenaars wordt er niet meer nagedacht. Dan kan je rustig zorgen dat er bordjes fout hangen, de zandlopers ronden dan toch wel verkeerd af. Als Conny de mol is vind ik dit een leuke manier van mollen  ::jaja::

Het doet me ook denken aan Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
van vorig jaar. Tijdens de openingsopdracht waren de Molacties vooraf al bedacht. (Het doen laten verdwijnen van meerdere roosjes, maar wel toegeven dat je er ééntje hebt opgegeten).  De Mol kon zich zelf ergens plaatsen (iets wat de Mol waarschijnlijk dit jaar zelf ook kon doen) en precies de sabotages uitvoeren die vooraf bedacht waren.

De handelingen die Conny uitvoert zijn wel Molacties die vooraf doordacht zijn: "Wees nauwkeurig met de tijd van Usain Bolt, maar zorg er wel voor dat het naar 10 seconden wordt gerekt" of "Tel keurig met de ring het aantal omdraaiingen van de zandloper".

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #43 Gepost op: 22-03-2023, 22:10:20 »
Het aantal keer draaien van de zandloper gaat met Ruben en Lancelot van 87 naar 88 naar 90. Dat is juist de verkeerde kant op. Als de zandloper 28,74 seconden aangeeft moet je váker dan 120 keer draaien. Dus van 87 naar 86 gaan als je twijfelt. Dit had rekendocent Conny moeten zeggen op het moment dat er afgerond werd naar 10 seconden. Dat maakt lopers Lancelot en Ruben, maar ook Conny verdacht.

Lancelot was bang dat Ruben de zandloper een aantal keer was 'vergeten' te draaien / te tellen. Vandaar ook de haast op het eind, hij was bang dat ze veel te laat waren, Ruben verdenkend. Kan kandidaats en mols worden uitgelegd...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #44 Gepost op: 23-03-2023, 13:41:46 »
Heeft iemand die beelden gezien van haar leesbril bij een biecht geloof ik.  Die neusvleugels van die bril zo kun je tich niet spreken over draagcomfort.

Ofwel die bril is onlangs kapot gegaan en ze had nog geen tijd om hem ter reparatie aan te bieden of dit is een fake bril.

Offline R. Kipling

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #45 Gepost op: 23-03-2023, 15:45:07 »
Het aantal keer draaien van de zandloper gaat met Ruben en Lancelot van 87 naar 88 naar 90. Dat is juist de verkeerde kant op. Als de zandloper 28,74 seconden aangeeft moet je váker dan 120 keer draaien. Dus van 87 naar 86 gaan als je twijfelt. Dit had rekendocent Conny moeten zeggen op het moment dat er afgerond werd naar 10 seconden. Dat maakt lopers Lancelot en Ruben, maar ook Conny verdacht.

Nu is een zandloper gemaakt om de tijd aan te geven, dus denk ik echt dat de zandloper exact 30 seconden aangeeft, 120x draaien. Ik heb het idee dat Conny het zaadje plant van afronden naar 10 seconden, om de 120x draaien aan te passen. En dat zij het heeft over extra draaien, maar dan als het aantal keer draaien ‘tellen’ ophogen bij twijfel, in plaats van meer dan 120x draaien. Conny weet de tijd van Usain bijna correct. Een mol zou het exact weten, er net naast zitten komt eerlijker over. Als dan dat zaadje met wat bravoure geplant wordt en je hebt je groepje kunnen vullen met de zwakkere rekenaars wordt er niet meer nagedacht. Dan kan je rustig zorgen dat er bordjes fout hangen, de zandlopers ronden dan toch wel verkeerd af. Als Conny de mol is vind ik dit een leuke manier van mollen  ::jaja::

Ik heb hier een andere theorie over.  Het moment dat Ruben zegt dat ze aan 88 zitten na de zandloper te hebben omgedraaid, is ook wel uniek.  Het getal 88 wordt namelijk gelinkt wordt aan de hitelergroet (het verwijst naar 2x de achtste letter van het alfabet: HH hetgeen op zich terug verwijst naar "heil hitler").  Ik sluit de optie niet uit dat ook Lancelot dit weet en dat een vorm van humor is dat hij zich bij dat getal niet bijzonder goed voelt.  Het zou kunnen dat "Maak er 90 van, ik heb daar een beter gevoel bij" in deze context gezien moet worden (maar ook de originele zienswijze laat ik open.).  Voor de montage is dit natuurlijk goud waard mocht dit het geval zijn.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2023, 15:47:35 door R. Kipling »

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #46 Gepost op: 24-03-2023, 22:29:25 »
Ben ik dan de enige die het helemaal met Yfpyfke eens is ?
Nou ja, zijn we in ieder geval met zijn tweetjes.
Als ze de mol niet is dan is deze actie irritant en
als ze de mol wel is dan.....ook!
Ik hou het op een Everonnetje, dus Ja, ze is de mol.
Gewoon hup, 2000 euri uit de pot
En door zo te (over)reageren kan er ook geen misverstand over bestaan dat Zij degene is die de "credits" krijgt voor deze molactie.

« Laatst bewerkt op: 24-03-2023, 22:33:34 door Groundhog860 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #47 Gepost op: 26-03-2023, 14:18:51 »
Ik heb hier een andere theorie over.  Het moment dat Ruben zegt dat ze aan 88 zitten na de zandloper te hebben omgedraaid, is ook wel uniek.  Het getal 88 wordt namelijk gelinkt wordt aan de hitelergroet (het verwijst naar 2x de achtste letter van het alfabet: HH hetgeen op zich terug verwijst naar "heil hitler").  Ik sluit de optie niet uit dat ook Lancelot dit weet en dat een vorm van humor is dat hij zich bij dat getal niet bijzonder goed voelt.  Het zou kunnen dat "Maak er 90 van, ik heb daar een beter gevoel bij" in deze context gezien moet worden (maar ook de originele zienswijze laat ik open.).  Voor de montage is dit natuurlijk goud waard mocht dit het geval zijn.

Dit is dan toch ook niet oké mods?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #48 Gepost op: 26-03-2023, 14:46:13 »
Een verwijzing naar de Hitlergroet is inderdaad niet oké. Dat zal dan ook zeker geen gedachte van de makers zijn geweest. Dat R. Kipling er wel aan moest denken is bijzonder, maar hij/zij zegt er wel bij dat Lancelot zich er niet goed bij zou voelen en daarom juist een ander getal zou hebben gekozen. R. Kipling noemt de Hitlergroet in zijn theorie dus ook iets naars. Vandaar dat we het maar gelaten hebben.

Voortaan graag even "meld dit bericht aan de moderator" drukken, dan hoeven we niet off-topic te gaan.

Terug naar Conny nu. :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #49 Gepost op: 26-03-2023, 14:56:03 »
Die knop was me even ontgaan, maar die is wel vrij duidelijk ja haha. Bedankt voor de verheldering. Ik had het eerst heel anders geďnterpreteerd.

Conny voor mij nog altijd een grote molkandidaat.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #50 Gepost op: 26-03-2023, 17:00:49 »
Wat ik me afvraag: hoe had Conny gereageerd als ze teruggefloten was door de groep over Matteo Simoni? Als het een gewaagde molactie was, ben ik wel benieuwd hoe ze zich dan later had bijgedraaid.
...óf niet!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #51 Gepost op: 26-03-2023, 17:07:14 »
Wat ik me afvraag: hoe had Conny gereageerd als ze teruggefloten was door de groep over Matteo Simoni? Als het een gewaagde molactie was, ben ik wel benieuwd hoe ze zich dan later had bijgedraaid.

Dan viel het denkelijk in de categorie 'Leuk geprobeerd' - al was er bij de anderen al zoveel twijfel dat dit eigenlijk niet mis kon gaan. Haar gepriem leek vooral de druppel die Matteo's emmer deed overlopen.
Woosie down?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #52 Gepost op: 26-03-2023, 21:07:02 »
Conny heeft slechts één kant van haar gezicht zwartgekliederd. Staat dit symbool voor de twee gezichten van de mol?
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #53 Gepost op: 26-03-2023, 22:12:45 »
Conny heeft slechts één kant van haar gezicht zwartgekliederd. Staat dit symbool voor de twee gezichten van de mol?

Ik zou op de “like” knop drukken voor deze als die bestond  :D

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #54 Gepost op: 26-03-2023, 22:21:05 »
Als die sergeant binnenkomt in de slaapzaal trekt hij alleen het deken van Conny van haar bed. Kan dit een hint zijn later?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #55 Gepost op: 27-03-2023, 00:18:57 »
Het acteren vond ik ook heel nep. De hele scene van haar leek geacteerd en vaak overgedaan.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #56 Gepost op: 27-03-2023, 01:13:14 »
Mijn hoofdverdachte. Ze heeft consequent acties die molpunten verdienen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #57 Gepost op: 27-03-2023, 08:48:54 »
Als die sergeant binnenkomt in de slaapzaal trekt hij alleen het deken van Conny van haar bed. Kan dit een hint zijn later?
ik heb die scene een paar keer moeten herbekijken om exact de reactie van Conny te peilen.

Ik ben eruit: die sergeant zou perfect in Police Academy 1, 2, 3, en verder hebben gepast. Maar Conny moet zich zichtbaar inhouden als de slaapzak wordt weggetrokken

Zo van, als ik nu begin te lachen, verraad ik mezelf.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #58 Gepost op: 27-03-2023, 17:14:41 »
Conny: "Ja toen ik toekwam was het precies alsof ik de olympische spelen won."

Conny en de olympische spelen, dat kennen we ergens van  ::vergroot:: Usain Bolt met 9.61 in plaats van 9.58. Weer een verwijzing naar de olympische spelen , dus dan is Ranomi de mol  ???

Nee, maar nu wat ik dacht: 9.58? 58 jaar, geboren in de 9e maand? (weet niet of ze van september is, anders klopt dit in ieder geval niet)
En: in wiskunde hebben we in Nederland en Vlaanderen Wiskunde Olympiades/ wiskunde wedstrijden voor scholieren.

Zouden er nog meer olympische verwijzingen naar haar voorbij gaan komen?

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #59 Gepost op: 27-03-2023, 23:09:46 »
Waarom neem je een rekenmachine mee in je koffer? ???
'Ook een fijne dag verder...’