Auteur Topic: [kandidaat] Conny  (gelezen 5299 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[kandidaat] Conny
« Gepost op: 13-03-2023, 16:32:54 »

https://www.goplay.be/video/de-mol/conny-58

Bespreek hier alles over Conny.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2023, 13:15:01 door Compuart »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2023, 18:41:39 »
De ouderdomsdeken van de groep. Al tijden geen mol meer boven een x leeftijd geweest .
Het zou weer tijd kunnen worden .

 Met Het verdedigen van haar eigen hoofdrekenskills, plaatst ze zich al een beetje in een underdog situatie. Iets wat ze niet uitstraalt op de foto

Ook haar outfit is gespiegeld, zwarte hoed met zwarts shirt wat kan duiden op een andere rol dan de rest .

Mol vibes 7/10
Winnaar 7/10
Eerste afvaller 1/10

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2023, 08:50:28 »
De ouderdomsdeken van de groep. Al tijden geen mol meer boven een x leeftijd geweest .
Het zou weer tijd kunnen worden .

 Met Het verdedigen van haar eigen hoofdrekenskills, plaatst ze zich al een beetje in een underdog situatie. Iets wat ze niet uitstraalt op de foto

Ook haar outfit is gespiegeld, zwarte hoed met zwarts shirt wat kan duiden op een andere rol dan de rest .

Mol vibes 7/10
Winnaar 7/10
Eerste afvaller 1/10
Toch echt geen Mol dit. Ligt er volgens mij samen met Lieselot als een van de eersten uit.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2023, 09:24:05 »
Deluxenite. Ik waardeer je post en je enthusiasme en ook je mening dat jij niet verwacht dat Conny ook maar in de verste verte de mol kan zijn.

Maar ik zou het prettiger vinden als meningen hier niet zo stellig worden omschreven . In plaats van dat is echt geen mol, kunnen we proberen te schrijven ik denk dat dat geen mol is, of voor mij is dat absoluut geen mol.

Zoals het er nu staat , komt het een beetje over als dat iemand die zou denken dat Conny ook maar een beetje de mol is , beetje gek denkt.

We zijn hier met heel veel users , die allemaal anders zijn, een andere mening hebben en als  overkoepelend iets hebben dat ze een tof mol seizoen willen beleven .

Dus laten we proberen dit jaar minder stellig te zijn  ::hug:: ::hug::
« Laatst bewerkt op: 15-03-2023, 09:26:45 door Tarbozan »

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2023, 11:28:27 »
Conny doet aan improvisatietheater. Kan toch wel van pas komen als mol.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2023, 12:19:27 »
Deluxenite. Ik waardeer je post en je enthusiasme en ook je mening dat jij niet verwacht dat Conny ook maar in de verste verte de mol kan zijn.

Maar ik zou het prettiger vinden als meningen hier niet zo stellig worden omschreven . In plaats van dat is echt geen mol, kunnen we proberen te schrijven ik denk dat dat geen mol is, of voor mij is dat absoluut geen mol.

Zoals het er nu staat , komt het een beetje over als dat iemand die zou denken dat Conny ook maar een beetje de mol is , beetje gek denkt.

We zijn hier met heel veel users , die allemaal anders zijn, een andere mening hebben en als  overkoepelend iets hebben dat ze een tof mol seizoen willen beleven .

Dus laten we proberen dit jaar minder stellig te zijn  ::hug:: ::hug::
Dat was absoluut niet de bedoeling. Voor mij is Conny gewoon geen kandidaat-mol. Ik zie in haar een beetje de Annick van dit seizoen in NL. Dus wel iemand waar een paar mensen op gaan afvallen, maar de mol zelf denk ik niet dat ze is.

Ik verwacht dat ze er rond aflevering 4-5 uitligt.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2023, 12:22:43 »
Wat een leuke naam. Conny beter gekozen zijn ;D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #7 Gepost op: 15-03-2023, 12:27:38 »
Dat was absoluut niet de bedoeling. Voor mij is Conny gewoon geen kandidaat-mol. Ik zie in haar een beetje de Annick van dit seizoen in NL. Dus wel iemand waar een paar mensen op gaan afvallen, maar de mol zelf denk ik niet.

Ik verwacht dat ze er rond aflevering 4-5 uitligt.

Ik bedoelde het meer als opstapje naar een wat minder stellig neerzetten van een mening . Iets wat ik heel vaak tegenkom en waarvan ik denk dat we als users ons bewuster van kunnen zijn . Misschien naïef , misschien vinden mensen het negatief ( zo is het zeker niet bedoeld ) maar voor mij leest het soms onprettig als je heel diep in een x tunnel zit, om dan te lezen het is gewoon y , zonder argument , zonder iets . Als er dan al zou staan ik zeg je dat het y is, maakt het gewoon minder stellig .  Het is de toon die de muziek maakt zegt een Franstalig spreekwoord

On topic , ik vind dit een vrij directe persoon ( als je dat kan stellen na een interview) maar of ze heel erg in de groep gaat passen daar twijfel ik wel wat aan . Vind de vergelijking met een Annick wel passend qua mate van directheid die ik bij haar verwacht

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2023, 14:24:34 »
Meelezende Vlamingen: is er bij jullie een inhoudelijk onderscheid tussen een docent (Conny) en een leerkracht (Thomas)?
Woosie down?

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2023, 14:41:05 »
Meelezende Vlamingen: is er bij jullie een inhoudelijk onderscheid tussen een docent (Conny) en een leerkracht (Thomas)?
Docent is een leerkracht aan de Hogeschool. Dat is een niveau tussen het middelbaar en universiteit in waarmee je een bachelordiploma kan halen ( ik denk vergelijkbaar met HBO in Nederland?). Leerkracht wordt veelal gebruikt voor de mensen die lesgeven in het middelbaar(12-18jaar) en lager onderwijs(6-12jaar). Prof's geven dan weer les aan de universiteit.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2023, 14:44:16 door Deluxenite »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2023, 14:47:34 »
Docent is een leerkracht aan de Hogeschool. Dat is een niveau tussen het middelbaar en universiteit in waarmee je een bachelordiploma kan halen ( ik denk vergelijkbaar met HBO in Nederland?). Leerkracht wordt veelal gebruikt voor de mensen die lesgeven in het middelbaar en lager onderwijs. Prof's geven dan weer les aan de universiteit.

Dank voor de opheldering! In Nederland is dit onderscheid veel minder scherpomlijnd, althans tegenwoordig. Iemand die lesgaf in het basisonderwijs/de lagere school noemt men informeel juf of meester, en anders 'leraar' of 'leerkracht'. In het Middelbaar Onderwijs kwam althans op de drie die ik bezocht die laatste term ook wel voor, maar is 'docent' gebruikelijker, idem op HBO's en universiteiten. Aangezien alleen hoogleraren de titel 'Professor' voeren, spreekt men op de universiteit ook doorgaans van 'docenten' voor eenieder die lesgeeft. Maar tegenwoordig zie ik steeds vaker dat ook basisschoolleraren 'docent' worden genoemd, en zijn al die begrippen (met uitzonder van professor) volkomen synoniem geworden.
Woosie down?

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2023, 15:20:56 »
Dank voor de opheldering! In Nederland is dit onderscheid veel minder scherpomlijnd, althans tegenwoordig. Iemand die lesgaf in het basisonderwijs/de lagere school noemt men informeel juf of meester, en anders 'leraar' of 'leerkracht'. In het Middelbaar Onderwijs kwam althans op de drie die ik bezocht die laatste term ook wel voor, maar is 'docent' gebruikelijker, idem op HBO's en universiteiten. Aangezien alleen hoogleraren de titel 'Professor' voeren, spreekt men op de universiteit ook doorgaans van 'docenten' voor eenieder die lesgeeft. Maar tegenwoordig zie ik steeds vaker dat ook basisschoolleraren 'docent' worden genoemd, en zijn al die begrippen (met uitzonder van professor) volkomen synoniem geworden.
Juf en meester worden hier ook wel gebruikt in de volksmond. Als je bv aan een kind vraagt wie zijn leerkracht is vraag je ook " wie is je juf/meester", leerkracht is dan eerder een algemene term. Vanaf het middelbaar is het wel "leerkracht" - Dus Thomas geeft les in het middelbaar onderwijs aan het 4de;5de en 6de middelbaar, dat zijn de 15/16-17-18jarigen , Conny in het hoger onderwijs( ik denk HBO in Nederland)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2023, 15:23:44 door Deluxenite »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #12 Gepost op: 18-03-2023, 14:44:04 »
Aardrijkskunde is trouwens het Vlaalmse woord voor Kaartkroketkunde.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2023, 16:25:13 »
Conny doet aan improvisatietheater. Kan toch wel van pas komen als mol.

Dat las ik ook, dat kan zeker een voordeel zijn als mol. Bovendien zegt ze in haar voorstelvideo ook "graag spellekes te spelen met mensen." als antwoord op de vraag waarom ze aan De Mol wil deelnemen. Dat kan ze letterlijk menen, maar wat zou 't bij de ontknoping leuk zijn als ze hiermee eigenlijk "mensen aan het lijntje houden." bedoelt. Ik gok op haar als schot voor de boeg.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #14 Gepost op: 19-03-2023, 21:57:57 »
Toch wel gestegen in de verdachtenlijst na afl. 1

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #15 Gepost op: 19-03-2023, 22:06:57 »
Ze lijkt me heel erg aardig, maar ook zeer gehaaid. Ze staat in mijn top 3! ::vergroot::
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #16 Gepost op: 19-03-2023, 22:09:38 »
Best wel wat molpuntjes voor mijn schot-voor-de-boeg-Mol Conny deze eerste aflevering. Zoals in het aflevering 1 topic al genoemd werd viel het op dat ze de 9,60 naar 10 seconde afrondde. Maar het viel vooral op omdat ze er nog eens over biechtte. Dat lijkt me dan eerder een verdachtmaking van een kandidaat om zo'n biecht erin te laten.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #17 Gepost op: 19-03-2023, 22:26:01 »
En in de linedancegroep op een ideale positie. Zelf positie geclaimed tijdens het ontbijt.
Oef even oppassen dat ik niet meteen ga tunnelen.  :o

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #18 Gepost op: 19-03-2023, 22:26:56 »
Ze is ook mijn hoofdverdachte na deze aflevering. De push die ze gaf waardoor Matteo ontmaskerd werd, de afrondingsfout, de focus leggen op de klok voor het vinden van de sleutel; het is allemaal net subtiel genoeg en bovenal erg mols.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2023, 22:31:31 door Jordyep »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Conny
« Reactie #19 Gepost op: 19-03-2023, 22:28:15 »
De afrondingsfout was inderdaad subtiel want ik had het in eerste instantie niet opgemerkt. Pas toen de wiskundedocent er over ging biechten viel het me op als zeer verdacht. En dat doet me juist denken dat ze niet de Mol is.

Edit: Matteo ontmaskeren vond ik trouwens alles behalve subtiel. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-03-2023, 22:35:45 door Heinz »