Auteur Topic: [kandidaat] Lieselot  (gelezen 9553 keer)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #140 Gepost op: 11-04-2023, 13:49:20 »
Wat een rare strategie (weer!) van Lieselot om meteen naar de chemische elementen te lopen maar er dan een verkeerd uit te nemen. Iedereen zou toch wel op zijn minst Uranium of Radium moeten herkennen?
Het leek er bijna op alsof ze veinsde voor pasvragen te willen gaan maar in feite angst heeft van een rapelkoord dus opzettelijk een verkeerd element neemt  ::rofl::

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #141 Gepost op: 11-04-2023, 14:11:31 »
En als de anderen samenwerken en de lift blokkeren ben je buitenspel gezet.
Nu komt ze wel nog beneden en zorgt voor 5000euro in de pot. Vreemde molstrategie.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #142 Gepost op: 14-04-2023, 21:23:09 »
Als ik probeer de drie beste molacties van Lieselot tot nu toe op te sommen dan kom ik tot:

- Een vaas van 1000 euro aan diggelen gooien
- Slecht communiceren als stalknecht
- Er alles aan doen om Lancelot een of twee pasvragen te laten pakken

Dat laatste lukte niet eens. Zo moeilijk is het dus om tot drie goede molacties te komen. Ze zal het dus echt wel niet zijn.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #143 Gepost op: 14-04-2023, 21:31:47 »
- tijdens de bevrijding had ze het gewicht langer kunnen optillen om meer geld binnen te halen; misschien verdacht dat ze dat niet deed
- geen vrijstelling pakken toen Toos het ook niet deed

Maar ja, dat is prima uitlegbaar als ze kandidaat is (vind ik).
Ik houd van mooie mol-tunnels en ga graag mee in wat minder waarschijnlijke tunnels (Daniël was heus wel verdacht  ;) ), maar voor mij kan Lieselot de mol echt niet meer zijn.)

Ik hoop dat ze ver komt. De enige kandidaat, denk ik, in de geschiedenis van De Mol die nooit meer een vrijstelling gaat pakken; zelfs niet als die voor het oprapen ligt.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #144 Gepost op: 14-04-2023, 21:35:09 »
- geen vrijstelling pakken toen Toos het ook niet deed

Het was andersom. Door meteen geen vrijstelling te pakken ging er sowieso geld in de pot.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #145 Gepost op: 14-04-2023, 21:36:38 »
Zo moeilijk is het dus om tot drie goede molacties te komen. Ze zal het dus echt wel niet zijn.
Een van de minst verdachte kandidaten ooit voor mij ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #146 Gepost op: 14-04-2023, 21:43:54 »
Het was andersom. Door meteen geen vrijstelling te pakken ging er sowieso geld in de pot.

O ja, ik leg het wat raar uit. Maar je zou hier kunnen zeggen dat Toos en Lieselot beide verantwoordelijk zijn voor + 2000, waar het 5000 had kunnen zijn. Maar goed, het zou een hele rare strategie zijn als ze de mol is. Dan kun je beter aansturen op beide een vrijstelling.
Als ze een atypische mol is die zich gedraagt als atypische kandidaat, dan klopt het weer.  ;D

(dit valt moeilijk recht te praten trouwens  ;))
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #147 Gepost op: 14-04-2023, 23:23:25 »
Een van de minst verdachte kandidaten ooit voor mij ::jaja::
Voor mij ook. Daarom verbaast het mij dat ze landelijk gezien meer verdacht wordt dan Commy en Lancelot.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #148 Gepost op: 15-04-2023, 14:59:32 »
Lieselot heeft al vroeg redenen gevonden om Comfort te verdenken:
1. Comfort riep dat de sleutel was gevonden om Lieselot te bevrijden. Dit is uit beeld geknipt maar uit de reacties van Conny en Ruben naar Comfort en haar reactie daar weer op kun je niet anders concluderen dat dat dit met reden er uit geknipt is.
2. In de trein blijkt Lieselot fan van het Engelse koningshuis, maar toch wordt het tijdstip van Obama genoemd door Comfort, terwijl Lieselot overtuigd was dat het Elizabeth moest zijn.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #149 Gepost op: 15-04-2023, 17:10:21 »
Dat Lieselot Comfort 4 rondjes liet lopen is dan ook geen toeval. Ze test Comfort gewoon uit. Vandaar dat Comfort geen krimp geeft, maar het net haalt.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #150 Gepost op: 15-04-2023, 17:24:17 »
De aardappelschillers weten niet wie met het lopen begint, van testen is hier dus geen sprake (hooguit zal Lieselot Samya getest hebben die met haar meeschilde). En ik twijfel sterk of Lieselot Comfort verdenkt (ik denk eerder Toos).
« Laatst bewerkt op: 15-04-2023, 18:12:16 door Luc »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #151 Gepost op: 15-04-2023, 17:36:47 »
De aardappelschillers weten niet wie met het lopen begint, van testen is hier dus geen sprake (hooguit zal Lieselot Samya getest hebben die met haar meeschilde). En ik twijfel sterk of Lieselot Comfort verdenkt.
De aardappelschillers noemden de wissels bij naam en toenaam. Ze hadden dus zicht op de wissels. Zelfs de wissel na Comfort , Leïla voor Toos werd benoemd.
Anders kijk je het nog een keertje terug?

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #152 Gepost op: 15-04-2023, 18:18:15 »
Ik snap alleen niet zo goed wat Lieselot dan aan het testen was.
- Comfort kan wel 4 km rennen → ze is niet de mol
- Comfort kan niet 4 km rennen → ze is misschien de mol, maar misschien ook een kandidaat die het te zwaar vond (net zoals Leila 3 km, Toos 3 km, alle anderen renden niet eens 4 km.
Zoiets?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #153 Gepost op: 15-04-2023, 18:25:16 »
Ik snap alleen niet zo goed wat Lieselot dan aan het testen was.
- Comfort kan wel 4 km rennen → ze is niet de mol
- Comfort kan niet 4 km rennen → ze is misschien de mol, maar misschien ook een kandidaat die het te zwaar vond (net zoals Leila 3 km, Toos 3 km, alle anderen renden niet eens 4 km.
Zoiets?
Wat voor Lieselot een goede uitkomst zou zijn, kan ik je ook niet vertellen. Maar achteraf kun je de reacties peilen van de anderen.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #154 Gepost op: 15-04-2023, 18:27:55 »
Ik denk ook niet dat de aardappelschillers wisten welke kandidaat er aan het lopen was.
Ik geloof wel dat ze soms overlegden : oei, het is nu de “zwakkere kandidaat”, we moeten wisselen.
Wisten ze überhaupt de groepsindeling?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #155 Gepost op: 15-04-2023, 20:34:57 »
Als ik probeer de drie beste molacties van Lieselot tot nu toe op te sommen dan kom ik tot:

- Een vaas van 1000 euro aan diggelen gooien
- Slecht communiceren als stalknecht
- Er alles aan doen om Lancelot een of twee pasvragen te laten pakken

Dat laatste lukte niet eens. Zo moeilijk is het dus om tot drie goede molacties te komen. Ze zal het dus echt wel niet zijn.
In Café de Mol gaf Leïla bovendien aan dat ze Lieselot wel degelijk gewoon verstond. Ze gaf dit als voorbeeld van een moment waarop ze zich verdacht had willen maken. Dan blijft van dat punt ook alleen nog maar over dat ze op het einde de hoefijzerparen snel achter elkaar opnoemt.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #156 Gepost op: 15-04-2023, 21:42:04 »
Interessant! Ik vergeet dat steeds (terug) te kijken. Ga ik maar eens even doen. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #157 Gepost op: 16-04-2023, 22:05:47 »
Toffe kandidaat! Ze verdacht dus Leïla (zie media-topic) en dat maakt hun gedoe van elkaar niet kunnen verstaan wel extra grappig. (Zou Leïla ook Lieselot verdacht hebben?)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #158 Gepost op: 16-04-2023, 22:08:36 »
Lieselot heb ik nooit verdacht. Schietproef verliezen, piepers schillen en dus tweemaal op rij afgezonderd zijn en pertinent de vrijstelling en pasvragen weigeren. Neen dat zie ik geen mol doen. Toffe madam met een eerlijk karakter. Dat wel.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #159 Gepost op: 16-04-2023, 22:10:12 »
Geweldige kandidaat. Eentje waar we het nog jaren over zullen hebben!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!