Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 5319 keer)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 20-03-2023, 08:04:29 »
Ik krijg de aflevering niet aangezet. Zijn er andere mensen die dit hebben? Ik heb ook mijn VPN aan, maar het blijft maar laden.
Ik heb hetzelfde probleem met Firefox maar in Chrome lukt het wel.
Was vorig seizoen net hetzelfde.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 20-03-2023, 09:24:17 »
Voor volgende week: geen vpn gebruiken, daar houden ze bij Play niet van en met alleen inloggen gaat het doorgaans beter. Als het op de site niet lukt, ga dan naar het programma-overzicht. Bij het programma staat een knop met 'nu kijken' of zoiets. Geen knop? Dan kun je (nog) niet kijken. In voorgaande jaren kwam de uitzending soms pas na een half uur op internet. Vandaag liep het wel synchroon, maar dat heb jij dus gemist.  :\'(

Ik heb gewoon met een VPN gekeken hoor, nergens last van.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 20-03-2023, 09:56:21 »
Heerlijke eerste aflevering weer! De opdrachten leken inderdaad vooral op andere versies van al bestaande opdrachten, maar ik vond ze heel leuk om naar te kijken en ze gaven ook al meteen heel veel om mee te speuren :D Ik ben vooral heel erg gecharmeerd van de groep ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 20-03-2023, 10:08:40 »
Ik heb hetzelfde probleem met Firefox maar in Chrome lukt het wel.
Was vorig seizoen net hetzelfde.
In Edge bleef ie ook laden, tot ik de Anti-Tracker extensie van mijn virusscanner uitzette. Sites als Goplay en RTL verzamelen nou eenmaal zoveel mogelijk informatie, want het zijn commerciële bedrijven.

Offline lunatic1985

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 20-03-2023, 10:27:06 »
Zeer opvallend dat er geen enkele nadruk lag op ‘de mol’.
In eerdere seizoenen was er altijd wel iets mysterieus rondom de mol in de eerste aflevering en/of selectieprocedure.

Nu alleen de volle focus op een BV’er. Dit doet me toch vermoeden dat het iets met de mol vandoen heeft, of was de productie ook zodanig starstruck dat ze de mol zowat vergeten zijn?

Zou me niets verbazen als we bij de laatste aflevering een terugblik te zien krijgen hoe de mol een gesprek met acteur Matteo voert en hem ‘inhuurt’ voor de 1e aflevering, aangezien de mol zelf deze aflevering ‘buitenspel’ staat.

Ik ken Matteo niet, maar een acteur die niet voor een paar uur een dubbelganger kan spelen en een paar simpele danspasjes kan onthouden…en iemand die groot fan is van het programma en bang is om als 1e af te vallen, maar wel niets in het molboekje opschrijft, doen mij alle alarmbellen afgaan.

Alle focus op Lieselot!

Offline zoekenmaar

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 20-03-2023, 10:29:35 »
Algemene bedenking bij aflevering 1: yes, we zijn weer begonnen. Een BV als tiende persoon was niet echt een superverrassing. Mooie opdrachten. In de allereerste aflevering al optie tot vrijstelling vind ik niet tof. Mijn focus ligt nu op Leïla en Thomas. Ik zie geen aparte topic voor Café de Mol dus bij deze ferm content dat supercontent telkens de afsluiter is.

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 20-03-2023, 10:34:37 »
Mij lukt het om via GoPlay te kijken zonder VPN en als dit niet lukt heb ik een goede tip, want een dag later wordt de aflevering ook uitgezonden via NPO Start. Het was een mooie aflevering. Het begin, toen de kandidaten via de telefoon te horen kregen dat ze meededen deed me gelijk denken aan de eerste afleveriong van de Nederlandse Mol, waarin alle kandidaten eveneens via de telefoon in het bijzijn van de andere kandidaten van oud-Mol Everon Jackson Hooi te horen kregen of ze kandidaat of Mol waren. Ook de omgeving was prachtig en de opdrachten waren ook heel spectaculair. Ik heb er weer van genoten.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 20-03-2023, 10:37:51 »
Ik krijg de aflevering niet aangezet. Zijn er andere mensen die dit hebben? Ik heb ook mijn VPN aan, maar het blijft maar laden.
Stond je adblocker af? Op Goplay kan je niets bekijken als je adblocker niet afstaat.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 20-03-2023, 10:45:04 »
De Matteo 'twist' was al met al echt een beetje mwah, zeker als je t vergelijkt met '1 iemand blijft achter op het vliegveld/er is nog geen mol/Jens is terug'
Het blijft heerlijke tv maar het gevoel van 'wow... wat??" dat ik meestal bij de seizoensstarter had ontbrak.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 20-03-2023, 10:59:50 »
Ik zie geen aparte topic voor Café de Mol dus bij deze ferm content dat supercontent telkens de afsluiter is.

Dat topic vind je hier: https://be.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=73090.0

En als er geen topic voor was: iedereen mag topics openen, laat ik dat nog maar even duidelijk zeggen. :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 20-03-2023, 11:01:49 »
Alle focus op Lieselot!

Inderdaad: komende aflevering gaat zij bij mij onder het  ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 20-03-2023, 13:04:41 »
Zeer opvallend dat er geen enkele nadruk lag op ‘de mol’.
In eerdere seizoenen was er altijd wel iets mysterieus rondom de mol in de eerste aflevering en/of selectieprocedure.

Nu alleen de volle focus op een BV’er. Dit doet me toch vermoeden dat het iets met de mol vandoen heeft, of was de productie ook zodanig starstruck dat ze de mol zowat vergeten zijn?

Zou me niets verbazen als we bij de laatste aflevering een terugblik te zien krijgen hoe de mol een gesprek met acteur Matteo voert en hem ‘inhuurt’ voor de 1e aflevering, aangezien de mol zelf deze aflevering ‘buitenspel’ staat.

Ik ken Matteo niet, maar een acteur die niet voor een paar uur een dubbelganger kan spelen en een paar simpele danspasjes kan onthouden…en iemand die groot fan is van het programma en bang is om als 1e af te vallen, maar wel niets in het molboekje opschrijft, doen mij alle alarmbellen afgaan.

Alle focus op Lieselot!

Hier zeker mee eens. Het leek allemaal net te veel in scène gezet, en vond het zeer toevallig dat ze een acteur als BV kiezen, en hij dan ook heel toevallig als eerste afvalt.

Voelt alsof er nog iets is wat wij niet weten.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 20-03-2023, 15:14:35 »
Heeft iemand een idee wat het vallen van de lamp aan het einde van de aflevering te betekenen heeft? Is dat een referentie ergens naar? (naar Twin Peaks bijvoorbeeld?)
In de vooruitblik zie je dat ongeveer hetzelfde gebeurt met een kroonluchter.
Het deed mij denken aan de Truman Show. Misschien dat ze iets met een bekende Amerikaanse films en series thema doen?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 20-03-2023, 15:22:27 »
Het deed mij denken aan de Truman Show. Misschien dat ze iets met een bekende Amerikaanse films en series thema doen?

Klinkt alsof Steve nog wat langer had moeten blijven  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 20-03-2023, 16:54:03 »
Het deed mij denken aan de Truman Show. Misschien dat ze iets met een bekende Amerikaanse films en series thema doen?

Ja, inderdaad! Scherp opgemerkt. In case I don't see ya, good afternoon, good evening and good night!
https://www.youtube.com/watch?v=hrB2gg-toms
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 20-03-2023, 16:58:29 »
Geweldige aflevering. Goed begin van het seizoen. Moest weer even schakelen met de gelaagdheid van de opdrachten. Het is zo veel beter dan widm.

Kende de bv niet. Hoop ook dat het met onbekende Vlamingen blijft.


Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 20-03-2023, 17:02:30 »
Voelt alsof er nog iets is wat wij niet weten.

100%!
Alles met Matteo Simoni was in scène gezet, daarvan ben ik 100% overtuigd. Zijn introductie, zijn rol als Steve, de ontmaskering, zijn vroege exit, alles. Zelfs de vrijstelling van Toos en de onmogelijke test voor Lieselot zullen niets waard blijken te zijn geweest omdat Matteo er na aflevering één sowieso uit zou gaan.

Zijn aanwezigheid in aflevering één gaat nog onderdeel zijn van ten minste een opdracht in de komende aflevering. Ik wist het eigenlijk al zeker, maar toen in de allerlaatste seconden van de aflevering die spot op de grond viel achter Lancelot, was alle twijfel weg.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 20-03-2023, 17:08:24 »
maar toen in de allerlaatste seconden van de aflevering die spot op de grond viel achter Lancelot, was alle twijfel weg.

In de vooruitblik naar volgende week waren ook beelden te zien van voorwerpen die van het plafond af vielen. Mogelijk dat dit een kleine teaser was naar de eerst volgende opdracht.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 20-03-2023, 17:17:49 »
100%!
Alles met Matteo Simoni was in scène gezet, daarvan ben ik 100% overtuigd. Zijn introductie, zijn rol als Steve, de ontmaskering, zijn vroege exit, alles. Zelfs de vrijstelling van Toos en de onmogelijke test voor Lieselot zullen niets waard blijken te zijn geweest omdat Matteo er na aflevering één sowieso uit zou gaan.

Zijn aanwezigheid in aflevering één gaat nog onderdeel zijn van ten minste een opdracht in de komende aflevering. Ik wist het eigenlijk al zeker, maar toen in de allerlaatste seconden van de aflevering die spot op de grond viel achter Lancelot, was alle twijfel weg.


Helemaal mee eens.   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 20-03-2023, 19:31:29 »
Jullie hadden waarschijnlijk niet een bericht verwacht van mij tijdens De Mol haha.  ::rofl::
Maar ik heb toch weer net zoals bijna elk jaar De Mol een kans gegeven en eerlijk ik vond voor het eerst reuze meevallen. En dat is bijzonder bij mij. Ik vind het een leuke groep wat ik nu toe zie, de opdrachten waren prima om naar te kijken. Sommige stukken blijven voor mij wat langdradig en saai, maarja dit blijft waarschijnlijk altijd wel bij mij. En leuk dat ze een keer met een BV deden :)

Ik vond zelf vooral Comfort, Lancelot en Samya verdacht.

Ga, maar vanuit dat ik minder plaats dan bij widm, maar ik probeer nu elke maandag op NPO plus de aflevering te kijken en kijken als ik dit seizoen vol ga houden.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2023, 19:33:00 door Mol1991 »