Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Rodeo  (gelezen 5325 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Rodeo
« Reactie #80 Gepost op: 21-04-2023, 22:57:55 »
Ik dacht: oh noemen ze die in Belgie Jolly Jumping ipv Jolly Jumper.
Serieus? Dan hadden ze dat paard toch wel Vrolijke Springer genoemd of zoiets. En ze hebben duidelijk van tevoren gezegd dat er namen bijzaten ter afleiding, dan is het niet zo moeilijk om te bedenken dat Jolly Jumping een afleiding was. Een oud bondscoach zou zeggen: zijn zij nou zo dom of ben ik nou zo slim.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2023, 23:00:07 door MartinJ »

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Rodeo
« Reactie #81 Gepost op: 21-04-2023, 23:01:13 »
Serieus? Dan hadden ze dat paard toch wel Vrolijke Springer genoemd of zoiets. En ze hebben duidelijk van tevoren gezegd dat er namen bijzaten ter afleiding, dan is het niet zo moeilijk om te bedenken dat Jolly Jumping een afleiding was.
Vroeger die strips regelmatig gelezen, maar deze fout is mij volledig ontgaan (viel mij pas op nadat dat ding opgehangen was). Ja, kan mols zijn maar ook een kandidaat die het gewoon gemist heeft.

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Rodeo
« Reactie #82 Gepost op: 21-04-2023, 23:09:23 »
Serieus? Dan hadden ze dat paard toch wel Vrolijke Springer genoemd of zoiets. En ze hebben duidelijk van tevoren gezegd dat er namen bijzaten ter afleiding, dan is het niet zo moeilijk om te bedenken dat Jolly Jumping een afleiding was. Een oud bondscoach zou zeggen: zijn zij nou zo dom of ben ik nou zo slim.
Ik dacht dat ze dat in België misschien anders noemen. Als ik in België opgegroeid was dan had ik dat niet gedacht

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Rodeo
« Reactie #83 Gepost op: 21-04-2023, 23:11:19 »
Sorry, maar ik denk nu wel dat als je in het spel zit het nog net iets anders is dan in de zetel. 
Natuurlijk was Jolly Jumping fout, maar dat waren ook de 3 hemelskinderen die Toos daar vond. Die waren nog veel opvallender fout en er was niemand die zei dat het niet klopte. Het paard van Sinterklaas werd wel gecorrigeerd, maar ook fout, want dat moest zijn Slechtweervandaag.
Om maar te zeggen dat daar veel fout liep, maar niemand gaf het goede antwoord. Voor mij was iedereen daar verdacht.
Vooral Lancelot dan, omdat hij een moeilijke combinatie wel wist, maar de voor de hand liggende niet.
Misschien is het allemaal wel veel gemakkelijker om te zeggen dat de mol zo veel mogelijk de telefoon wil vermijden, want daar komt informatie door voor de hogere bedragen.