Poll

Wat waren jouw favoriete seizoenen?

Seizoen 1 (Frankrijk)
0 (0%)
Seizoen 2 (Spanje)
5 (2.8%)
Seizoen 3 (Italië)
1 (0.6%)
Seizoen 4 (Argentinië)
8 (4.4%)
Seizoen 5 (Zuid-Afrika)
28 (15.5%)
Seizoen 6 (Mexico)
3 (1.7%)
Seizoen 7 (Vietnam)
36 (19.9%)
Seizoen 8 (Griekenland)
39 (21.5%)
Seizoen 9 (Duitsland)
44 (24.3%)
Seizoen 10 (Canarische eilanden)
5 (2.8%)
Seizoen 11 (Arizona)
12 (6.6%)

Totaal aantal stemmen: 68

Auteur Topic: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?  (gelezen 2031 keer)

Offline Elijah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Joeri Sven Christian Ron en Jan zijn de beste
[Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Gepost op: 11-05-2023, 18:17:35 »
Hoe vonden jullie dit seizoen ten opzichte van andere belgische seizoenen van de mol. Je mag hier ook je mening zeggen over welk seizoen je het best vond en welk seizoen het minst.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2023, 18:40:14 door Heinz »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Hoe was dit seizoen vergeleken met andere seizoenen
« Reactie #1 Gepost op: 11-05-2023, 18:24:41 »
Goede vraag! Ik heb gelijk een poll toegevoegd waarin je kan stemmen op je drie favoriete seizoenen :)
...óf niet!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Hoe was dit seizoen vergeleken met andere seizoenen
« Reactie #2 Gepost op: 11-05-2023, 18:31:54 »
Ik heb gestemd op S5, S7 en S10

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hoe was dit seizoen vergeleken met andere seizoenen
« Reactie #3 Gepost op: 11-05-2023, 18:37:41 »
Je vraag is meer iets voor het feedbacktopic dat er al is.

Ik verander de vraag in: wat zijn jouw favoriete seizoenen?

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 11-05-2023, 19:18:06 »
Ik kijk De Mol sinds het seizoen in Vietnam, dus ik kan helaas niet oordelen over de seizoenen daarvoor, maar ik merk wel dat film- en montagetechnisch echt met het seizoen beter wordt. Afgelopen week nog stukjes teruggekeken van het seizoen in Vietnam en merk echt dat het allemaal wat grauw en grijs is. Dat was dit jaar en vorig jaar echt behoorlijk anders.

Ik splits mijn keuze voor favoriete seizoen even in kleinere onderdelen:
  • Storytelling: sowieso Griekenland! De promo's, de opdrachten: alles klopte aan de storytelling en setting bij dit seizoen. Dit moet natuurlijk passen in bij de locatie, maar deze kans hebben ze in Griekenland optimaal benut.
  • Locatie: Canarische Eilanden. het eilandhoppen zorgde voor een mogelijk mix van locaties en sfeerbeelden. 
  • Groep: Arizona. De samenstelling van deze groep lijkt (nog) beter dan andere jaren. Een mooie mix van leeftijden, achtergronden en karakters. Erg mooi. (Al maken de seizoenen S7 en S10 door Kaat en Uma ook wel kans  ;) )

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 11-05-2023, 21:43:17 »
Gekozen voor seizoenen 8 (Griekenland), 9 (Duitsland) en ook 5 (Zuid-Afrika) al had daar de molactie met de bagage van de kandidaten niet gemoeten. Ook prima was seizoen 2 in Spanje.
Seizoen 10 is voor mij verpest door de molwissel en 2 uitgevallen kandidaten, seizoen 11 wacht ik na de finale aflevering (de belangrijkste!) maar zal ik zeker niet tot de beste seizoenen rekenen vanwege het rode scherm voor de mol.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 11-05-2023, 21:55:38 »
Griekenland steekt er bij mij bovenuit.
Ook Argentiniē vond ik erg goed, wellicht ook wel omdat het de eerste in de nieuwe reeks was.
Dit seizoen zeker bij de top 5.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 11-05-2023, 22:07:50 »
Onmogelijk voor mij om er maar drie te kiezen. Ik heb 3, 5, 7 gekozen maar 8, 9, 11 vind ik ook perfecte reeksen. (10 had het ook kunnen zijn al vind ik de locatie juist weer niet zo memorabel). Ongelofelijk knap hoe hoog het niveau blijft. (En 4 was de perfecte comeback.)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 11-05-2023, 23:18:54 »
Het is echt moeilijk kiezen. Elk seizoen is anders en heeft betere en mindere afleveringen. Voor mij zijn favoriet:
- seizoen 4, mijn kennismaking met De Mol, waarbij ik echt van mijn stoel werd geblazen hoe het programma ook kan zijn (na al die seizoenen van WIDM)
- seizoen 7, fantastisch hoe de mol werd uitgetest met live briefingen en mogelijkheden om de mol onwetend te houden
- seizoen 9, dit seizoen heb ik ervaren als een cadeautje in coronatijd, fantastisch seizoen binnen de mogelijkheden

Het huidige seizoen pakte mij niet helemaal. De opdrachten waren zeer filmisch en mooi in beeld gebracht, maar de gezelligheid overheerste mij wat teveel. Ik miste het randje waar De Mol bekend om staat.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 11-05-2023, 23:53:41 »
Griekenland (seizoen 8) met afstand het beste.
Duitsland (seizoen 9) op tweede plaats, vooral vanwege de openingsopdracht die ondanks de regen heel geslaagd was.
Op de derde plaats kan ik eigenlijk niet goed een keuze maken. Hier zeker ook het afgelopen seizoen, maar ook Mexico (seizoen 6).

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 12-05-2023, 00:10:35 »
Duitsland staat toch net bovenaan. Ik denk vooral omdat het zo dichtbij is en dus niet heel verrassend, maar juist wat ze er toen mee gedaan hebben is meesterlijk. Daarnaast was het door Covid ook een van de weinige hoogtepuntjes in de week.  ;D

Griekenland staat daar heel dichtbij door alles wat ze met de storytelling hebben gedaan. Perfectie. Vietnam maakt mijn top 3 af. Joeri, en ook nog een van mijn favoriete kandidaten Bruno toen.

De afgelopen twee seizoenen hebben me helaas niet zo omver geblazen als de seizoenen ervoor. Toch benoem ik graag de time-loop opdracht van de Canarische Eilanden. Die was heeeel goed.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 12-05-2023, 01:40:42 »
Heel erg leuke, maar moeilijke vraag! De eerste 3 reeksen heb ik nooit volledig gezien dus daar kan ik niet echt over oordelen. Ik hoop ze ooit wel te kunnen bekijken, ze moeten wel ergens te vinden zijn. Het lijkt me leuk om over elk seizoen mijn mening te geven om ten slotte bij de top 3 te komen. Zo krijgt elk seizoen toch wat de eer die het verdient, want ze zijn echt allemaal steengoed en uniek op hun eigen manier.

S4 - Argentinië
Mijn kennismaking met het programma en ik was meteen verliefd. Leuke mix aan kandidaten met toffe opdrachten in een super mooi land. Hoogtepunten blijven hier voor mij de bankroetlama's, de verfbom (de eerste bom in wat een unieke 'signature' van het programma zou worden), de vrijstelling in de kooi (prachtig psychologisch spel met een geweldige introductie van de vrijstelling voor mij) en de muziekopdracht uit afl. 4. Fantastische mol ook, die nog altijd meewerkt aan het programma. Nu bekeken misschien toch een iets minder seizoen vergeleken met wat daarna kwam, maar zeker in de context dat het eerste seizoen was na de heropstart met nieuwe makers is het nog steeds super goed.

S5 - Zuid-Afrika
Eén van de absolute topseizoenen voor mij, zelfs na al die jaren. Alles klopte hier gewoon: de kandidaten, de opdrachten en uiteraard het fantastische land. Het feit dat ik het na al die recentere seizoenen nog steeds bij de top klasseer zegt daarover al genoeg. Enkele van de ontelbare hoogtepunten hier voor mij: de geniale openingsopdracht met 11 kandidaten in België, de dierenopdracht in afl. 2 gevolgd door het iconische 'Shosholoza', de dronken museumkraak  ::bravo::, de eliminatietwist met de bril (zo sterk dat er in de volgende seizoenen nog heel wat varianten op zouden komen), het doolhof met de struisvogeleieren, de GPS-opdracht, de hunger games met het bezoek (de enige vrijstelling dit seizoen!), het duiken naar de bagage, de caravan, het liegen voor pasvragen in afl. 7 en de finale in zijn geheel. Ik kan er nog veel meer geven en je merkt dus wel dat die tot mijn absolute favorieten behoort. Ik denk dat dit ook het seizoen is dat ik het meeste heb gezien.  ::love::

S6 - Mexico
Na het geweldige seizoen in Zuid-Afrika had ik wat tijd nodig om in dit seizoen te komen en leek het in mijn hoofd allemaal wat minder. Achteraf bekeken vind ik het echter opnieuw een fantastisch seizoen met heel wat originele en toffe opdrachten in een kleurrijk land. Enkele hoogtepunten op een rijtje: de geweldige opening met het levend begraven, rabid Joke (spijtig van de snelle afloop wel), heel afl. 3 met de eliminatie met de geldkoffers als absolute hoogtepunt, pakjes afleveren, het pretpark en de drive-in cinema met de bezoekers. Het enige minpuntje dat ik hier blijf vinden is de kandidatengroep, die was wel opnieuw leuk maar is voor mij toch een van de minste van alle seizoenen. Toch een eervolle vermelding voor de iconische Pascale, de competitieve Joke en het humoristische duo Lloyd en Bahador.

S7 - Vietnam
Opnieuw absolute perfectie. De onvoorbereide mol-twist, waar ik op voorhand wat sceptisch over was, heeft hier heel mooi uitgepakt en zat prachtig en vloeiend door het hele seizoen verweven. Enkele zeer leuke kandidaten en de mol die dat zo onvoorbereid echt subliem heeft gedaan. Een reeks uit mijn vele hoogtepunten: slapen met een dier op de kamer, de rood scherm-twist met Eva en de konijnen (én de yoghurt bom  ::tandpastasmiley::), de escaperoomboot inclusief de briefing van de mol ervoor met de ogen van alle kandidaten erop gericht (misschien wel mijn meest favoriete opdracht ooit), het videospel met de bezoekers en de twist met het rode scherm die eraan gekoppeld was, de Cu Chi-tunnels en de fantastische finale (voor mij de beste finale van allemaal). Ook het land heeft mij zeer aangenaam verrast en was prachtig. Hier zijn ze zichzelf echt overstegen en onder andere daardoor behoort het, zelfs na heel wat recentere seizoenen, nog steeds tot mijn favorieten.

S8 - Griekenland
De storytelling en het hele thema was gewoon fantastisch uitgewerkt en daar leende het land zich ook geweldig toe. Dit seizoen heeft echter net als Mexico de pech om net na één van mijn absolute favorieten te komen en mede daardoor was ik iets minder enthousiast dan bij die voorgenoemden. Ook het opkomen van Covid-19 kan hier misschien een rol in gespeeld hebben. Hoogetpunten zijn onder andere: De doos van Pandora (al blijf ik het spijtig vinden dat niemand ze heeft geopend), heel afl. 4 was fantastisch (de volksvertegenwoordigers, de calorieën en het vliegtuig met de pasvragen), de geblindeerde auto's op de verlaten luchthaven, de vuurwerkeliminatie (al vond ik deze iets te veel lijken op de twist uit Zuid-Afrika), ouzo en sirtaki, het diner tussen Jolien en de mol en de trein met de koffers. Hier kwam het seizoen pas echt volledig op gang vanaf afl. 4 voor mij en dat vind ik wat spijtig. Toch nog steeds een geweldig seizoen!

S9 - Duitsland
Ik blijf nog steeds versteld staan hoe ze dit seizoen hebben kunnen maken met de hele corona-toestand. Dat alleen al is fantastisch. Ook leuk hoe zelfs Duitsland een verrassende en leuke bestemming kan zijn voor het programma en op geen enkele manier teleurstelt. Steengoede mol die heel veel en heel gewaagde sabotages heeft uitgevoerd. Samen met Elisabet misschien wel de beste mol voor mij. Enkele van de vele hoogtepunten: de heroïsche openingsopdracht (mijn favoriete opening van alle seizoenen), de hele 2de afl. met de hilarische carpool karaoke en de bunker, Isidoor  ::love::, de herfstbeelden, de bomstoelen, de videoclip, de hele 6de afl. met de DDR-sfeer in Berlijn en de hele 7de afl. in sprookjesthema en het hangen aan het gebouw ("Euh, zijn we al bezig?"  ::rofl::). Achteraf gezien toch ook wel één van mijn favorieten. De epiloog na afl. 7 waarbij alle kandidaten op de afvaller zaten maakte het nog beter.

S10 - Canarische Eilanden
Hét jubileumseizoen, en wat voor één! Ondanks de vele pech overheerst hier toch vooral het goede gevoel, al kunnen we de problemen natuurlijk niet negeren. Zonder al die hobbels in het parcours had dit zonder twijfelen in mijn top 3 gestaan, alleen heb ik daar nu iets meer twijfel over, hoewel ik het nog steeds een favoriet vind. De molwissel was toch een spijtige gebeurtenis die wat zuur aanvoelde in de zoektocht, maar zorgde er wel voor dat het ideaal in het jubileumseizoen paste met een onvoorbereide mol in het tweede deel. Eervolle vermelding voor Anke, mijn favoriete kandidate van dit seizoen. Het blijft spijtig dat zij op het goede spoor zat en dan met zo'n enorm ongelukkig ongeval naar huis moest gaan.  :-[ Ten slotte nog wat hoogtepunten uit deze reeks: de formidabele openingsopdracht met alle verwijzingen naar eerdere seizoenen en de terugkeer van Jens, de hele 1ste afl. met ook ex-mollen Gilles en Magda in een geweldige opdracht en de koekoeksklok van Jens met de vrijstelling erin, de kookopdracht (met een geniale sabotage van Philip), de maanbuggy's, de hele 5de afl., de hele 6de afl. (timeloop-opdracht, bananen, het rad en de bananentattoo  ::love:: met uitz. van het ongeval van Anke natuurlijk) en de bom in Paleis 12. Het live-event was eens iets anders en ideaal voor het jubileum, maar mag wel bij één keer blijven voor mij. Top seizoen dus weer!

S11 - Arizona (VSA)
Ik wacht natuurlijk nog in spanning op de laatste aflevering, maar wat de rest van het seizoen betreft vond ik het toch opnieuw een pareltje. De geweldige kandidatengroep, het land, de montage, de opdrachten, ... Enige minpuntjes zijn voor mij de mol in de DeLorean en de keuze om een BV mee te nemen (al is Matteo Simoni dan wel de beste keuze die ze konden maken). Een greep uit de vele hoogtepunten: de hele 3de afl. (de rodeo, de eitjes en het motel met de vrijstellingenkamer), heel afl. 4 met het tijdreisthema (de bunker, de bingo+zoo en de DeLorean (spijtig van de mol hier  :P), heel afl. 6 (school en diner met de handpop) waarbij vooral de busopdracht geniaal was (opnieuw een van mijn favoriete opdrachten aller tijden), heel afl. 7 in Western-stijl (spijtig dat het geen finale met 4 werd) en de biosphere 2 in de finale. Ik vermoed dat de reünie dit seizoen alleen maar beter zal maken. Hoewel het nog recent is en ik misschien nog iets te enthousiast ben daardoor heb ik het toch ook als één van de favorieten in mijn top 3 gezet.

Top 3
Als top 3 heb ik dus uiteindelijk met overtuiging gekozen voor Zuid-Afrika en Vietnam en als 3de keuze met wat twijfel tussen enkele seizoenen voor Arizona. Ze zijn echter allemaal zo goed dat het moeilijk is om een keuze te maken en waarschijnlijk verandert die top 3 weer binnen enkele maanden. Ik kijk nu al uit naar het volgende seizoen!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 12-05-2023, 04:23:31 »
Gestemd op Zuid Afrika, Vietnam en Griekenland.

Museumkraak, escape boot maar ook het stelen uit de supermarkt / Minotaurus. Het was wel lastig kiezen want ik genoot ook van Duitsland en de muziekclip, sowieso de opening in Dendermonde. Of met wijnglazen van de steilste helling af.

Zuid Afrika begon meteen door het op scherp te zetten bij vertrek. Maar het is de groep die het hem deed. En sowieso hoe verzin je het struisvogels in een doolhof, dronken een Museumkraak laten doen. Vietnam had natuurlijk het unieke dat de mol Bas gekozen was, maar ga ik toch vooral onthouden omwille van de dipsaus is klaar, silent disco, escape van de boot.

Griekenland had het mooie thema verwikkeld in allerlei opdrachten. Meteen dik bieden op een vrijstelling en verder de omgeving, de opdrachten maar ook de groep. Niet dat ik niks aan vond aan Argentinië, Mexico, Canarische eilanden, Duitsland of Arizona maar ik zal moeten kiezen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Van Zwam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 12-05-2023, 14:33:32 »
Ik lijk voorlopig de enige die op seizoen 2 stemde. Heb het ook niet meer herbekeken en misschien moest ik dat maar eens doen, maar ik herinner er mij nog flarden van en zag het altijd als het toppunt van de originele Mol.

Dan heb ik seizoen 4 (Argentinië) gekozen: een commerciële zender die een soort van monument uit het verleden nieuw leven inblaast, het had op zóveel manieren fout kunnen gaan maar we kregen opnieuw één van de allerbeste dingen die er op de Vlaamse televisie te zien zijn. De Coster & co hebben hiermee meteen een hoop krediet opgebouwd bij mij.

En tenslotte seizoen 9 (Duitsland). Ik weet nog dat ik toen hard ben geweest voor de kandidaten die voortdurend elk persoonlijk voordeel najoegen terwijl de mol vrolijk met hun voeten rammelde. Maar het was echt een leuke lichting en voorlopig de laatste keer dat ik echt de magie voelde. Door de omstandigheden was er veel tijd om te speuren en dingen te herbekijken, dat zal ook wel geholpen hebben.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 12-05-2023, 15:15:31 »
Duitsland staat met vlag en wimpel bovenaan. Leek een teleurstellende bestemming aanvankelijk, maar wat een sfeer en wat een thematiek hebben de makers toen door het gehele seizoen heengetrokken! Ben altijd fan van wat donkerder en duisterder bestemmingen, wat meer mystiek geeft dan die vergelijkbare zonnige strandlocaties. Duitsland was echt fantastisch, gecombineerd met de grimmige sprookjes en tradities van daar. de mol was dat seizoen ook eentje van de buitencategorie. Onovertroffen seizoen.


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 12-05-2023, 15:31:15 »
Uiteindelijk gestemd op Zuid-Afrika, Vietnam en Duitsland. Al zou seizoen 4 als introductie aan deze reeks, Mexico vanwege de humor en oudere seizoenen zoals 3 ook aanspraak kunnen maken.

Zuid-Afrika: Beste opdracht ooit met de museumroof, maar ook de kandidaten waren top. De twist dat iemand niet mee zou gaan. Het klopte allemaal en ik werd hierdoor nog enthousiaster dan Argentinië.

Vietnam: Qua land geweldig en in mijn ogen de leukste kandidatengroep. Ook de shock dat er nog geen mol was... Perfect!

Duitsland: Mijn favoriet. Waarom? Omdat ik altijd zeg dat de landen de reeks maken. Maar dit bleek niet helemaal waar te zijn. Waar ik eerst dacht dat je ver moest reizen voor een goed land, viel dat toch tegen. Alles klopte: het land, de opdrachten, de groep, de beste mol van De Mol en de thematiek. Perfectie ten top!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 12-05-2023, 17:16:22 »
Voor mij was het seizoen in Griekenland de beste. Mooi gedaan met al die griekse sagen.
Voorts vond ik seizoen 2 in spanje de max. Zeker met Hugo de mol !! Voor mij nog steeds 'de vlaamse mol allertijden.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 12-05-2023, 17:51:13 »
Ik vind het echt heel lastig om mijn favoriete seizoenen te bepalen. Ieder seizoen is steengoed in z'n eigen kenmerken. Ik heb dan ook maar gestemd op de seizoenen waar ik het meest een lach van op m'n gezicht krijg als ik er aan terugdenk, en dat zijn voor mij Vietnam, Griekenland en Duitsland.

De eerste 3 reeksen heb ik nooit volledig gezien dus daar kan ik niet echt over oordelen. Ik hoop ze ooit wel te kunnen bekijken, ze moeten wel ergens te vinden zijn.

Er zijn verschillende plekken waar je die eerste drie seizoenen kan vinden. Makkelijkst is via deze linkjes:
Seizoen 1: https://archive.org/details/De-Mol-Belgie-Seizoen-1
Seizoen 2: https://archive.org/details/De-Mol-Belgie-Seizoen-2
Seizoen 3: https://archive.org/details/de-mol-belgie-seizoen-3

Daarnaast is er op Telegram een groep genaamd 'De Mol downloads', waar ook alle afleveringen sinds seizoen 1 geplaatst zijn.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 12-05-2023, 17:53:20 »
Seizoen 2 was erg leuk met Hugo als mol en de meest hilarische scène ooit in de mol: de keuze van een pekinees door Dominique om schapen te hoeden, ik had mij kapot gelachen.

Seizoen 9 heeft de beste openings- en slotaflevering ooit.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Poll] Wat zijn jouw favoriete seizoenen van De Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 12-05-2023, 18:27:29 »
1. Vietnam (10). Mijn meest favoriete mol ooit.
2. Duitsland (9,9).
3. Griekenland (9,8)
4. Arizona , Canarische Eilanden, Mexico (9,5)
5. Argentinië & Zuid-Afrika (9+). (Hier werkten ze nog iets minder met thema's en ik vond de kandidaten wat minder sympathiek, maar ook heel tof)