Auteur Topic: De Verraders (Vlaanderen)  (gelezen 1458 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
De Verraders (Vlaanderen)
« Gepost op: 19-02-2024, 11:27:25 »
Voor sommigen van ons een internationale versie, voor anderen de thuisversie ;D Hoe dan ook, op aanraden van de moderators vanaf nu een apart topic voor de Vlaamse Verraders!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders (Vlaanderen)
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2024, 12:58:02 »
Yay!  ::bravo::

Citaat
Ja die bedoelde ik. Maar ik ben het niet met je eens. Ze heeft zowel rondgebazuind dat ze wel zou willen als dat ze dit niet wou. Ik kreeg sterk de indruk dat ze toen puntje bij paaltje kwam eigenlijk helemaal niet verleid had willen worden omdat ze het erg leuk vond om de verraders te ontmaskeren. En dat ze eigenlijk geen keus had omdat het alternatief was dat ze vermoord zou worden. Wat zij, slim als ze is, donders goed wist.

Maar ook al zou zij nu wel verrader willen worden, dan nog is het een chantage voor een getrouwe die eigenlijk liever getrouwe had willen blijven.

Mja, ik heb bij haar nooit het gevoel gehad dat ze echt daadwerkelijk nee wilde zeggen. Ze is er open over geweest dat ze zich zou laten verleiden, en daar hebben de verraders handig gebruik van gemaakt. Voor zover ik het me kan herinneren zei ze dat ze vooral wilde dat het team waar ze in zat zou winnen - of dat nu getrouwen waren of verraders - en dat ze bereid was om te wisselen van team. Dus bij haar voelde het voor mij anders dan bij deelnemers die echt absoluut geen verrader hadden willen worden. In seizoen 2 zou dat bijvoorbeeld zo zijn geweest bij Véronique.

En inderdaad, in die gevallen is het chantage, maar dat is nu eenmaal het format :)
I will follow my inner gold

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2024, 11:13:13 »
Net de finale bekeken van seizoen 2.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline garfreek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2024, 14:26:11 »
Ik ben ook net klaar met de finale van seizoen 2. En die Belgen waren zo verfrissend na al die Nederlanders!

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #4 Gepost op: 8-09-2024, 22:02:18 »
Nieuwe seizoen begonnen

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2024, 00:31:02 »
Het valt me wel op dat ze dit seizoen veel mensen selecteren die elkaar
we zijn een klein land dus op zich wel logisch dat dit gebeurt maar soms lijkt het echt alsof ze dit bewust doen
Zo selecteerden ze in S1 Sieg en Maureen als koppel maar dit seizoen loopt het echt wel in het oog:

Lotte en Dorianne zijn naaste collega's, Gilles en Joris zitten in dezelfde podcast wekelijks,
Lotte en Astrid zaten 4x samen in de slimste mens terwijl Lotte ook samen met Jonathan deelnam aan dancing with the stars.
Daarnaast deden jonathan en Ingeborg mee aan het perfecte plaatje, Slongs en Sean waren coaches bij the voice kids.

Ik denk dan: plan het wat beter, zet geen naaste collega's zoals Lotte/dorianne en Gilles/Joris samen en kijk ook uit met mensen die elkaar al wat beter kennen.
klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 15-09-2024, 22:33:56 »
Ik denk dat de vijver waaruit je kan vissen voor deelnemers vrij beperkt is en dat zeker met oudere deelnemers de kans dat sommige deelnemers al ooit samen wat gewerkt hebben enorm groot is .

Ik vind dat ook zeker geen probleem, al is het niet altijd eerlijk want door sieg en maureen mee te laten doen, hadden velen hun pijlen direct op die twee gericht want het zou toch wel zo zijn dat de makers een van de twee als verrader zouden kiezen

Afl 2

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #7 Gepost op: 15-09-2024, 23:10:08 »
Ik heb afgelopen week nog seizoen 2 gekeken eindelijk (voordat die eraf gehaald wordt).

Offline Brent

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 16-09-2024, 10:44:14 »
Afl 2
Ik denk eerlijk gezegd dat Jonatan wel gewoon zo explosief en dramatisch is, althans zo heb ik hem altijd ervaren als ik hem ergens zie voorbij komen. Denk dat het op televisie natuurlijk enorm wordt uitvergroot, maar dat het in het wel kan werken als je daar aan zo'n ronde tafel zit. Volgens mij kan hij met best veel wegkomen en dat merk je wel bij de andere kandidaten heb ik het gevoel. Ik gok dat hij op een gegeven moment wel door de mand gaat vallen vroeg of laat, door zich te verspreken ofzo.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 16-09-2024, 19:48:05 »
Net de eerste twee afleveringen gekeken. Weet iemand waar het zilver is gebleven? Daar is nog helemaal niets over gezegd.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 16-09-2024, 22:45:49 »
In S1 was dat voor de winnaar van een onlinespel

Sinds S2 strijden ze voor de wapenkamer.

Ik denk dat Jonathan er snel uitligt, Lotte blijft nog even door Dorianne maar William zal het volgens mij lang uithouden.

Verder zat Ingeborg in de nashow van de verraders. Daar heeft ze zich wel versproken voor volgende week

klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 17-09-2024, 13:09:22 »
Wat is er stuitend aan mijn stukje over sieg en maureen?  Het is gewoon een gegeven dat als je er twee mensen instopt die een band met elkaar hebben ( bv sieg en maureen of in nederland die twee broers ) dat de rest ergens gaat denken dat 1 vd twee wel een aparte rol moet hebben gekregen en daardoor zal deze twee eenheid extra aandacht krigen .

Kijk maar naar de eerste indrukken van die series en luister naar de eerste verdenkingen.
Door verdacht gedrag van andere deelnemers en het volgen van de kudde  neemt die gedachte in sommige gevallen vrij snel af . De aandacht wordt verlegd , maar blijft bij sommigen toch aanwezig zo lang beide personen er in blijven

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 17-09-2024, 17:04:39 »
Wat is er stuitend aan mijn stukje over sieg en maureen?  Het is gewoon een gegeven dat als je er twee mensen instopt die een band met elkaar hebben ( bv sieg en maureen of in nederland die twee broers ) dat de rest ergens gaat denken dat 1 vd twee wel een aparte rol moet hebben gekregen en daardoor zal deze twee eenheid extra aandacht krigen .

Net daarom dat ik het stuitend vind, nodig ze uit verspreid over 2 seizoenen. Maar nu zet je hen in de spotlight
klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 18-09-2024, 14:58:37 »
Mee eens dat ze met de keuze van zon twee eenheid daar extra aandacht op zetten diew niet perse bijdraagt tot een beter programma . Ik vind persoonlijk zoiets wel wat spijtig, maar gelukkig zijn er nig altijd getrouwen die wel genoeg fouten in het spel maken dat er snel genoeg andere spelers een target op zichzelf zetten (bv sofie ).

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 2-10-2024, 09:00:52 »
Wat een goed seizoen is dit! Ik geniet enorm van de opdrachten en het spel (van zowel de bondgenoten als verrader William).

Offline domol2

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 2-10-2024, 12:52:47 »
Wat een goed seizoen is dit! Ik geniet enorm van de opdrachten en het spel (van zowel de bondgenoten als verrader William).

De opdrachten ik zelf wat minder omdat het vaak een kopie is van de opdrachten uit het Nederlandse seizoen. Ik vindt zelf de verraders niet heel sterk gekozen alleen William vindt ik een goede verrader de andere 2 was wachten tot ze gingen vallen wat ook snel gebeurde. Misschien een gekke vraag waarom gingen de bondgenoten vol op lotte terwijl je voor 90 procent weet dat ze een verrader is? Ik zelf zou eerst op zoek gaan naar de 3e verander en Lotte laten zitten want nu begint het spel veer van voor af aan.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 3-10-2024, 00:03:40 »
Ik heb daarstraks een podcast beluisterd met Ingeborg en Joris van de verraders.

Belangrijk argument is dat wanneer het Nederlandse seizoen gedaan is,  onmiddellijk het Belgische seizoen start. Omwille van kostenbesparing kopiëren ze dus opdrachten.

Ingeborg vertelde ook dat ze met Jonathan in het programma 'Het perfecte plaatje' zat en Jonathan gaf daar aan grote fan van de verraders te zijn én graag verrader wil worden.

Fast forward naar enkele weken later en aan de lichaamstaal van Jonathan was te zien dat hij héél blij was. Hierdoor wist Ingeborg dat die wss wel verrader was.
klaar voor de strijd

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 10-10-2024, 20:32:54 »
Ik moet zeggen dat William het echt goed doet.
Zijn keuze om als eerste twijfel te zaaien naar Isabelle toe is briljant, want 'dit zou een verrader nooit doen'.
Gevolg, zijn positie is nog veel sterker geworden. Dit kan je ook zien aan het feit dat Dorianne hem totaal niet verdacht (was te zien in de Ronde Tafel, ze viel bijna van haar stoel toen ze na haar afvallen zag dat het William was)

Sean als nieuwe verrader doet het ook eigenlijk goed, blijft rustig en zichzelf. Het toont ook aan dat Roman die nu verleid wordt hun namen niet noemde als mogelijke kandidaten.
klaar voor de strijd

Offline domol2

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 11-10-2024, 19:59:29 »
Ik moet zeggen dat William het echt goed doet.
Zijn keuze om als eerste twijfel te zaaien naar Isabelle toe is briljant, want 'dit zou een verrader nooit doen'.
Gevolg, zijn positie is nog veel sterker geworden. Dit kan je ook zien aan het feit dat Dorianne hem totaal niet verdacht (was te zien in de Ronde Tafel, ze viel bijna van haar stoel toen ze na haar afvallen zag dat het William was)

Sean als nieuwe verrader doet het ook eigenlijk goed, blijft rustig en zichzelf. Het toont ook aan dat Roman die nu verleid wordt hun namen niet noemde als mogelijke kandidaten.

Ik weet alleen niet of het nu zo heel verstandige zet is om iemand te verleiden? Persoonlijk zou ik gewoon vermoorden. Want de volgende morgen zit je met de zelfde aantal aan tafel en gaat iedereen nog meer op elkaar letten. En valt elke verandering veel meer op. Waardoor als het met verleiden nu wel of niet lukt je zelf veel meer risico loopt. Stel als je nieuwe verrader de druk niet aankan en opvalt moet je als verrader hem weer voor de bus gooien.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 12-10-2024, 23:26:52 »
Denk eraan deze zondag geen aflevering omwille van verkiezingen
klaar voor de strijd