Auteur Topic: [Kandidaat] Lynn  (gelezen 7357 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Lynn
« Gepost op: 7-03-2024, 16:37:28 »


Bespreek hier alles over Lynn
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 18:26:51 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2024, 10:13:53 »
Nummertje 10. Zeker haar niet onderschatten.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2024, 17:53:19 »
Inderdaad iemand om in de gaten te houden denk ik. Ze zegt (https://tvvisie.be/nieuws/belgie/dit-zijn-de-10-kandidaten-van-de-mol-in-2024_127865/) 'goed te kunnen liegen maar dat ze dat moreel lastig vindt'. Het zou zomaar kunnen dat ze daar in een spelsituatie wat minder moeite mee blijkt te hebben.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2024, 18:38:13 »
Zou het zeker kunnen zijn. Toch staat ze bij mij lager op de lijst, ik krijg een beetje teveel een Comfort gevoel bij haar. En normaal casten ze niet twee keer dezelfde type mol achter elkaar.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #4 Gepost op: 23-03-2024, 23:33:19 »
Ja, datzelfde gevoel had ik eigenlijk ook wel.

Aan de andere kant: als de makers nu eens wel voor hetzelfde type mol kiezen kunnen ze alleen daarmee al veel kijkers zand in de ogen strooien.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2024, 23:48:01 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #5 Gepost op: 24-03-2024, 00:30:35 »
Als het alleen om het spel zou gaan dan zouden ze dat zo maar kunnen doen. Maar ik denk dat ze voor het maken van spannende tv toch liever een ander type kiezen deze keer. Ik streep nooit iemand zo maar af, maar voorlopig bungelt ze onderaan bij mij.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #6 Gepost op: 24-03-2024, 23:25:50 »
Tja, mijn schot voor de boeg ... tamelijk onzichtbaar in aflevering 1 en merkwaardig eerlijk: geen mol willen zijn, geen vrijstelling willen en alleen de groepspot spekken? Ze heeft nu als het ware 'Ik ben de mol NIET' op haar voorhoofd staan, maar ja niet is wat het lijkt.

Ik moet nog eens goed over haar nadenken, maar te vroeg afschrijven is sowieso nooit goed.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2024, 23:52:45 »
Ik zie dat juist als "iets is wat het lijkt", net als bijvoorbeeld zoals vorig seizoen met Liselot. Ze is het dus denk ik niet ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2024, 23:54:26 »
Na vorig jaar durf ik niets meer uit te sluiten, maar voorlopig ga ik ervan uit dat de mol, net als in seizoen 4, gewoon in het ja-kamp zit inderdaad.
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2024, 23:57:29 »
Voorlopig ga ik er ook van uit dat het geen dekmantel is en ze daadwerkelijk een superleuke, fanatieke kandidaat is! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #10 Gepost op: 25-03-2024, 12:29:31 »
Heel sympathieke vrouw. Lijkt me iets te eerlijk om de mol te zijn. Als het een dekmantel is, gaan de molacties toch snel mogen volgen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #11 Gepost op: 25-03-2024, 16:55:24 »
Ik sluit haar nog niet uit. Twee jaar geleden was Philippe de oorspronkelijke Mol; een lieve zachtaardige man.
Stel dat de redactie toch graag een keer zo'n lieve Mol wil, dan zou Lynn wel eens de perfecte kandidaat kunnen zijn.

Ze is bij vele kijkers niet verdacht vanwege de overeenkomsten met Comfort vorig jaar. ("Doen ze echt net twee keer op rij.") En ze lijkt qua eerlijkheid op de goudeerlijke Lieslot van vorig jaar. ("Veel te eerlijk") Is dat geen ideale dekmantel voor een uiterst slimme Mol? We zouden wel eens met een geniale Mol te maken kunnen hebben die heel lang onopgemerkt weet te blijven.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #12 Gepost op: 25-03-2024, 17:49:35 »
Een eerkijke lieve mol mag van mij zeker. Maar een mol moet wel mollen en in aflevering 1 is er echt niets geweest van lynn waar ik maar iets mols in zag .   Zit op verkeerde plek in dat bootje en heeft nul invloed op 8k van de 10 k.  Bij het dansen doet ze niks verkeerds en bij de verdubbelaars is ze zo eerlijk en haalt dus 1 foute optie weg .

Als ze de mol is moet dat wel rap onstaan dat mollen .

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #13 Gepost op: 25-03-2024, 17:55:59 »
Mee eens, maar het kan dat ze bewust heel voorzichtig begint (en wal al wat verdubbelaars verduisterd heeft) om straks het opgebouwde vertrouwen op schokkende wijze te misbruiken voor een magistrale Molactie. We gaan het zien (of niet).
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #14 Gepost op: 25-03-2024, 18:29:58 »
Heel sympathieke vrouw. Lijkt me iets te eerlijk om de mol te zijn. Als het een dekmantel is, gaan de molacties toch snel mogen volgen.

Mee eens. Ze komt oprecht over naar mijn idee.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2024, 19:15:16 »
Als gillian is weggevoerd met de auto zien we gilles in een video zeggen dat hij ze het mogelijk makellijker kan maken met een kist die achter ze staat.  We zien dan iedereen zich direct omdraaien op 2 deelnemers na:  philippe die zich wat aarzelender omdraait en lynn die gewoon recht voor zich uit blijft kijken , alsof ze weet dat er toch (nog ) geen kist staat.

Lynn totaal niet mols aanwezig en dan ineens deze actie, bizar

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2024, 19:20:19 »
Misschien herkende ze het al als oud fragment en/of wilde ze niks van de video missen?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #17 Gepost op: 25-03-2024, 19:29:00 »
Het kan , maar het viel me wel gewoon op. Vanaf dat dat stukje begint is ze aan het glimlachen, terwijl bv charlotte op een bepaald moment gewoon ogen dicht heeft .

Overigens draait ook bernard wat weifelend om .

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #18 Gepost op: 25-03-2024, 19:48:11 »
Ik vind haar het meest verdacht toen ze in opdracht 3 niet aangaf dat Bernard iets aan het verzinnen was over de filmpjes. Hij zou dan wel door de mand gevallen zijn en dat zou geen halvering betekent hebben.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #19 Gepost op: 25-03-2024, 19:54:24 »
Scherp!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!