Auteur Topic: [Kandidaat] Philippe  (gelezen 2486 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Philippe
« Gepost op: 7-03-2024, 16:38:29 »


Bespreek hier alles over Philippe
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 18:24:35 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2024, 21:12:25 »
Eerste indruk: zie hem zo voor me in een Italiaanse maffia film. Zal daarom wel niet de mol zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2024, 21:14:58 »
Inderdaad: too obvious.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2024, 23:07:26 »
Vond ik in zijn reactie ook inderdaad iets té over de top. Wel leuk ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2024, 09:55:50 »
Philippe doet me kwa uiterlijk denken aan Raymond Thiery, bekend van Undercover. Echt zo'n wolf in schaapskleren. Phillips reactie op de vraag of hij de mol was was ook super verdacht. Lekker mysterieus kijken.
Allemaal too obvious... of dan juist toch weer niet.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2024, 13:34:40 »
Philippe kan eigenlijk alles en zou ook de dingen goed moeten kunnen organiseren. Ik denk dat teveel kandidaten in zijn richting zouden gaan kijken als een opdracht compleet in de soep loopt.
Hij is ook de 'ouderdomsdeken' van de groep en ik denk dat ze die niet zo snel de mol maken.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 13:55:15 door MartinJ »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2024, 23:16:08 »
Bij de eerste opdracht maakte hij veel fouten. Opvallend is dat hij wel gewoon buurlanden van Italië weet te noemen, maar vervolgens denkt dat Real MADRID in de Serie A speelt.

En hij leest dat lange woord zelf op en noemt dan per abuis de letter G, de derde letter in het woord.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2024, 09:11:32 »
Nepmol. Duidelijk. Ervaren molloten als ons gaan hier niet intrappen. De gemiddelde kijker ook niet.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2024, 13:58:30 »
Bij de eerste opdracht maakte hij veel fouten. Opvallend is dat hij wel gewoon buurlanden van Italië weet te noemen, maar vervolgens denkt dat Real MADRID in de Serie A speelt.

Niet weten dat de Serie A een Italiaanse competitie is zou ik me op zich nog kunnen voorstellen, maar kom op, je bent in Italië, waarom zou je dan vragen over Spaans voetbal krijgen?
Overigens haalde ik vroeger Madrid en Milaan erg vaak door elkaar, dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn.

Citaat
En hij leest dat lange woord zelf op en noemt dan per abuis de letter G, de derde letter in het woord.

Waarom niet met een Q of X aangekomen? Die zitten in bijna geen enkel woord...

Op een andere positie zou ik Philippe hier misschien nog wel kunnen verdenken, maar dit was een plek waar Mol noch redactie voor zouden kiezen, denk ik. Of zouden de kandidaten die de Mol wilden zijn willekeurig verdeeld zijn? Lijkt me sterk...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2024, 14:39:27 »
01:47
Philippe è assolutamente la talpa
1:03:36

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #10 Gepost op: 1-04-2024, 15:48:34 »
Philippe werd wel heel verdacht neergezet deze aflevering: het (welbewust?) negeren van Sennes opmerking over de knop met de 'waaier' en in plaats daarvan doordrammen over de hamer, en zijn aanvankelijke weigering om uit bed te komen toen dat pandemonium losbrak.
Woosie down?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #11 Gepost op: 1-04-2024, 18:16:15 »
Philippe wordt inderdaad erg verdacht neergezet, vandaar dat hij de mol wellicht niet is. Temeer omdat hij op het schip in een slechte molpositie zat (mast) en de productie gaat de mol daar niet plaatsen.

Onmols is wel dat hij de oplossing van het raadsel vond en doordrukte dat Berlusconi nooit in de gevangenis heeft gezeten (wat velen zouden denken). Ook dat hij de doos van Pandora niet openmaakte maar hij kon misschien op rekenen dat iemand anders dat wel deed.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2024, 18:21:29 door Luc »

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #12 Gepost op: 1-04-2024, 18:54:48 »
Philippe werd wel heel verdacht neergezet deze aflevering: het (welbewust?) negeren van Sennes opmerking over de knop met de 'waaier' en in plaats daarvan doordrammen over de hamer, en zijn aanvankelijke weigering om uit bed te komen toen dat pandemonium losbrak.
Denk dat hij vooral boos was op de kandidaten die de doos wel hadden geopend en zoiets had van laat hen het zelf maar oplossen. Hij kon natuurlijk ook niet weten wat er op dat moment precies moest gebeuren.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2024, 19:08:08 »
Ik weet het niet... Bij De Mol is het vaak zo dat de afvaller in de bewuste aflevering vrij veel in beeld en aan bod komt. Daarom vermoedde ik halverwege al dat Philippe of Karolien naar huis zou moeten. En niet iemand als Charlotte, die nog nauwelijks in beeld geweest is. Het zou me niet verbazen als Philippe volgende week afvalt, gezien zijn prominente rol deze aflevering.

(Om Marc-Marie te citeren: "Ik vind dat ze verdacht veel opnames van jou maken, ik denk dat je d'ruit gaat. Wat we hebben, hebben we, dat kunnen we altijd achteraf nog inmonteren")
Woosie down?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #14 Gepost op: 1-04-2024, 19:41:43 »
(Om Marc-Marie te citeren: "Ik vind dat ze verdacht veel opnames van jou maken, ik denk dat je d'ruit gaat. Wat we hebben, hebben we, dat kunnen we altijd achteraf nog inmonteren")


Off topic natuurlijk, maar ik ben toch wel benieuwd: tegen wie zei Marc-Marie dat?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #15 Gepost op: 1-04-2024, 20:37:29 »

Off topic natuurlijk, maar ik ben toch wel benieuwd: tegen wie zei Marc-Marie dat?

Ik meen Yvonne van den Hurk, maar pint u mij daar niet op vast...
Woosie down?

Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #16 Gepost op: 2-04-2024, 07:16:00 »
Ik heb hem nog geen concrete molacties zien doen, maar ik zou het wel mooi vinden als dit zou kloppen.

Alle promo's waren met een 2. Er is een verdubbelaar. Gilles benoemd telkens dat alles terug keert. Dus wat als mol Philippe terug keert en een tweede kans krijgt

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #17 Gepost op: 2-04-2024, 08:01:27 »
Dan is Charlotte uiteindelijk de Mol want die doet me wel wat aan Uma denken.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #18 Gepost op: 2-04-2024, 13:22:12 »
Dan is Charlotte uiteindelijk de Mol want die doet me wel wat aan Uma denken.
Mij ook heel erg. Maar daardoor heb ik haar al een beetje uitgesloten, want het lijkt me niet dat ze een haast indentieke mol kiezen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Philippe
« Reactie #19 Gepost op: 2-04-2024, 13:50:13 »
Duidelijke nepmol. Niet in deze val trappen tunnelaars.