Ik ben een beetje gaan kijken op de map van Centuripe.
Wat dan opvalt is dat Coco en Bernard niet starten in het hart van Centuripe, maar eerder in de onderbuik. Om bij de enige gevonden zak te komen moeten ze welgeteld 1 straat door.
1ste: het hoofd is een eindje lopen, ze nemen dan ook nog een foute afslag waardoor ze op het uitkijkpunt in de linkerschouder terecht komen. Opzet van 1 van hen?
2de: het uitkijkpunt in de linkerschouder. Daar geraken ze niet omdat Charlotte de telefoon al opneemt bij een foute tune. Senne gaf wel aan "That's Amore", en dan "Italiaans?", maar Charlotte had de telefoon al vast. Zo werden ze naar de rechter schouder gestuurd.
3de: linkerbeen, daar waar ze 1 straat door moesten, kon eigenlijk niet mis lopen.
4de: Senne zegt: linkervoet. Bernard en Coco lopen voorbij het vorig punt en komen dan bij een poort waar ze niet verder kunnen (die poort zit in het midden van het been en is de ingang van soort van natuurdomein). Ze lopen terug, Bernard zegt dat Coco gelijk had en ze wellicht links moesten. Daarna zie je hen lopen in een straat die ik nergens terugvind in het linker been, misschien een plaats waar ze eerder waren en zo gemonteerd is alsof Bernard met nog een halve minuut terugloopt omdat hij een vuilzak zag.
Ze lopen ook trappen op en af en dat loopt allemaal dood, dat is inderdaad het tussenstuk in de linkervoet. Ze zijn dus wel de juiste richting uitgelopen, maar er zit een stukje in gemonteerd dat volgens mij niet daar is.
Nog een bemerking; ze kregen 15min per tas. Ik heb de afstanden vanaf het startpunt eens berekend, het is inderdaad allemaal haalbaar binnen de 15min, maar zijn zeker niet allemaal op ongeveer 500m.
De zak die gevonden werd lag op 260m van het startpunt, het kon bijna niet anders dan dat die gevonden werd.
Naar het hoofd en de schouders was het 13min lopen, haalbaar maar moeilijk, laat staan dat ze ook nog naar de handen zouden gestuurd worden.
De laatste locatie wordt slecht in beeld gebracht waar de zak effectief ligt, achter een poort/hek. Er wordt bij deze ook niet gezegd waarom hij niet gevonden is, wat bij de andere 2 niet gevonden zakken wel wordt meegegeven, nl B&C lopen naar een foute locatie en de dispatch kiest een foute tune zodoende dat B&C naar een foute locatie worden gestuurd.
Wat we te zien krijgen is: Senne neemt de telefoon aan en zegt "linkervoet", Bernard en Coco lopen naar de linkervoet maar vinden de zak niet. Het lijkt dan ook nog dat Bernard fout loopt en tijd rekt door "een vuilzak" te zien, en Coco er maar wat achteraan loopt.