Nee hoor, dat zou ik niet, dat zag je
Begrijpend lezen is een kunst blijkbaar... ik zal je dan maar uitleggen wat jezelf al weet: als je wilde dat het door de betreffende persoon gelezen werd (zoals je aangaf), dan zou je de PM wel gebruiken... gezien het feit dat je dat niet doet met je "Nee hoor, dat zou ik niet, dat zag je", is mijn conclusie dat je wéér het hele forum in jullie onderling dispuut probeert te betrekken. Blijkbaar is het moeilijk voor je om een persoon rechtstreeks aan te spreken om jullie problemen te bespreken zonder het forum te vervuilen.
Mijn advies, en dat heb ik je al eerder gegeven in een ander topic, om het hier gezellig te houden... gebruik de PM als je een probleem met iemand hebt en vervuil het forum niet met dat kinderachtig gedoe.
De rest van het forum heeft niets te maken met jullie problemen en eerlijk gezegd interesseert het me niet! Wat me wél interesseert is deze vervuiling en poging jou problemen forumbreed te maken. Je zet jezelf alleen maar voor paal ermee, dus als dat is wat je wil....dan ben je goed bezig.
Aan jou het laatste woord...en succes ermee