Auteur Topic: [Kandidaat] Charlotte  (gelezen 10070 keer)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #60 Gepost op: 8-04-2024, 00:02:01 »
Je hebt gelijk, was Coco bij Philippe  :-X

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #61 Gepost op: 8-04-2024, 21:29:33 »
Uitspreken van Charlotte tijdens het achter de schermen stukje.




Als De Mol weetje toch dat de mensen die zwijgplicht hebben door jezelf zijn gekozen? Als Charlotte De Mol zou zijn, dan klopt die uitspaak gewoon niet. Want je moet dat als mol niet hopen. Je hebt de touwtjes in handen. Denk dat Charlotte bij mij stilaan geschrapt kan worden.
K.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #62 Gepost op: 8-04-2024, 21:39:21 »
Dat dacht ik eerst ook, maar de mol kan dat toch helemaal niet zeggen zo? Dat zou immers getuigen van voorkennis en de filmpjes zijn niet echt in het geheim opgenomen (de deelnemers lijken dicht bij elkaar te zijn bij deze opnames).

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #63 Gepost op: 8-04-2024, 22:13:08 »
Er wordt duidelijk aangegeven: "de mol vertelt de waarheid, de kandidaten liegen"bwat betreft deze uitspraken.

En uit het gesprek met de mol weten we dat de mol de personen voor die opdracht zelf heeft uitgekozen.
Als ze de mol was geweest had ze gelogen, maar dat klopt dan niet met de stelling dat de mol bij deze filmpjes de waarheid zegt.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #64 Gepost op: 8-04-2024, 23:38:18 »
Uitspreken van Charlotte tijdens het achter de schermen stukje.
...
Als De Mol weetje toch dat de mensen die zwijgplicht hebben door jezelf zijn gekozen? Als Charlotte De Mol zou zijn, dan klopt die uitspaak gewoon niet. Want je moet dat als mol niet hopen. Je hebt de touwtjes in handen. Denk dat Charlotte bij mij stilaan geschrapt kan worden.

Er wordt duidelijk aangegeven: "de mol vertelt de waarheid, de kandidaten liegen"bwat betreft deze uitspraken.

En uit het gesprek met de mol weten we dat de mol de personen voor die opdracht zelf heeft uitgekozen.
Als ze de mol was geweest had ze gelogen, maar dat klopt dan niet met de stelling dat de mol bij deze filmpjes de waarheid zegt.


Als Charlotte de mol is is er volgens mij niks onwaar aan deze omfloerste uitspraken in Behind the Scenes. Ze heeft in dat geval gewoon eigenhandig haar naar waarheid uitgesproken hoop doen uitkomen: n.l. de zwijgplicht verkrijgen en doorbreken.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2024, 00:21:08 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #65 Gepost op: 8-04-2024, 23:52:27 »
Verwacht eerlijk gezegd dat ze binnenkort wel eens kon afvallen. Er staan nog net geen borden met oplichtende neon gekleurde lampjes gericht op de quotes die overduidelijk op Charlotte staan.
In samenhang met deze uitspraak verwacht ik een afvaller. Zou te opvallend zijn volgens mij als de finale zou gaan bereiken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #66 Gepost op: 9-04-2024, 11:16:47 »
Ze is thans gewoon de mol. In Nederland had ik het ook snel juist dit jaar, dus geloof me hier ook maar gewoon.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #67 Gepost op: 10-04-2024, 10:14:22 »
Ze is thans gewoon de mol. In Nederland had ik het ook snel juist dit jaar, dus geloof me hier ook maar gewoon.
Resultaten behaald in het verleden, bieden geen zekerheid voor de toekomst  ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #68 Gepost op: 14-04-2024, 23:51:32 »
- Afgaan met bananen op zak bij het karten: geen 1000 euro pakken bij de finish.
- Verdubbelaars nou net vergeten bij je te hebben (pizzadozen)? Jaja...
- Zelf pizzadozen laten vallen bij de vleet. (vemindert mede het aantal finalisten die geld kunnen pakken)

Het begint nu opgeteld (aflevering 1 t/m 4) een aardig dossier te te worden bij Charlotte.

En dan zou ik haar moeten afschrijven omdat ze voor Coco koos als afvaller in de laatste opdracht? (zoals men in Café de Mol opperde)

Ik meen gezien te hebben dat Charlotte niet meteen stellig koos voor Coco als afvaller maar eerst zei 'Ik denk Coco of Michaël'. Toen ze eenmaal doorhad dat de meerderheid voor Coco was ging ze er zelf maar mee aan de haal door te zeggen 'Handen op voor Coco?'. Dat is het beste wat je kan doen als mol als je toch ziet dat de rest van de groep niet voor de verkeerde afvaller wil kiezen. Pech, 1000 euro (Coco koos voor 1 verbetervraag) niet uit de pot maar je wint er als mol weer vertrouwen mee.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2024, 00:03:46 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #69 Gepost op: 14-04-2024, 23:58:26 »
Charlotte brengt Coco wel echt te veel in het middelpunt van de belangstelling, die daar natuurlijk alleen maar zenuwachtiger van wordt. Als mol had ze gebruik moeten maken van de zenuwachtigheid van Michaël, en alle aandacht op hem moeten richten om de aandacht op Coco af te leiden.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2024, 00:02:56 door Pac »
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #70 Gepost op: 15-04-2024, 00:02:20 »
Inderdaad en daarom kan er nu een dikke vette streep door haar naam.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #71 Gepost op: 15-04-2024, 00:13:27 »
Charlotte brengt Coco wel echt te veel in het middelpunt van de belangstelling, die daar natuurlijk alleen maar zenuwachtiger van wordt. Als mol had ze gebruik moeten maken van de zenuwachtigheid van Michaël, en alle aandacht op hem moeten richten om de aandacht op Coco af te leiden.

Ik snap je punt Pac. Wellicht was ze hier te voorzichtig. Aan de andere kant: ze was (als ze de mol is) ook al weg kunnen komen met het niet op zak hebben van de verdubbelaars wat best riskant was en wilde ze hier wat minder risico lopen door nu niet zelf keihard op Michaël te duiden.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #72 Gepost op: 15-04-2024, 09:10:59 »
Ze blijft bevestigen. Een Jurre-achtige mol, hier hou ik wel van.

Ze is ook de enige die mooi met 'je'-spreekt, net als de mol.

Charlotte hoort ook dat er sowieso maar 1000 euro uit de pot gaat, dan moet je niet te hard pushen de deal door te laten gaan en jezelf mogelijks te verraden. Als het 3000 of 4000 was, dan moet je pas jezelf bloot geven en alles in de strijd gooien. Ze is trouwens pas de derde, na Stéphanie en Lynn die definitief voor Coco gaat, dit op Charlotte steken is dus wat kort door de bocht.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2024, 09:18:05 door Belgian Mol »

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #73 Gepost op: 15-04-2024, 09:42:14 »
Ze blijft bevestigen. Een Jurre-achtige mol, hier hou ik wel van.

Ze is ook de enige die mooi met 'je'-spreekt, net als de mol.

Charlotte hoort ook dat er sowieso maar 1000 euro uit de pot gaat, dan moet je niet te hard pushen de deal door te laten gaan en jezelf mogelijks te verraden. Als het 3000 of 4000 was, dan moet je pas jezelf bloot geven en alles in de strijd gooien. Ze is trouwens pas de derde, na Stéphanie en Lynn die definitief voor Coco gaat, dit op Charlotte steken is dus wat kort door de bocht.

Hoe kan je nu overtuigd zijn na deze aflevering, waar ze letterlijk elke keer op de verkeerde positie zat. Enkel invloed op 1000 van de 4000, niet meegedaan aan de pizzafinale en medeverantwoordelijke van de exit van Coco wat dus geen geld opleverde. Ik hoop voor jou dat ze de finale niet haalt en je nog een kans krijg om dit recht te zetten.  ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #74 Gepost op: 15-04-2024, 09:54:45 »
Doe geen moeite Barry: Charlottisme is een dusdanig hardnekkige aandoening dat de lijders hieraan tot ver in de zomer, als de echte Mol allang onthuld is, zullen blijven volhouden dat Charlotte de Mol was.

 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #75 Gepost op: 15-04-2024, 11:40:58 »
Na de bomproef wordt ze voor mij echt  nog onwaarschijnlijker als mol.

De kartproef verspeelt  ze 1000 euro, ok dat kan nog als mol
maar bij de Pizzaproef staat ze in de finale buitenspel, als mol wil je daar zijn om al geld weg te spelen.

Daarbij, de verdubbelaars vergeten, hier vestig je net de aandacht op jezelf. Je kan beter zeggen dat je ze niet inzet
omdat de finale niet duidelijk . haar reactie lijkt mij echt oprecht (of anders moet ze een filmrol krijgen).

Tel hiermee dat ze snel de aandacht op Coco doet vallen,
en de twijfel die ik nog had na aflevering 2 is door aflevering 3 én 4 definitief weg
klaar voor de strijd

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #76 Gepost op: 15-04-2024, 11:48:26 »
Je hebt in de finale naar mijn idee niet héél veel invloed op de pizza's van de anderen dus wat dat betreft is afvallen voor de finale net zo mols als het goed doen en als extra persoon in de finale staan.

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #77 Gepost op: 15-04-2024, 11:56:17 »
Je hebt in de finale naar mijn idee niet héél veel invloed op de pizza's van de anderen dus wat dat betreft is afvallen voor de finale net zo mols als het goed doen en als extra persoon in de finale staan.

Je kan het ook anders bekijken. Stéphanie heeft dusdanig geoefend met de pizzadozen en legt het tempo veel te hoog, waardoor Bernard en Charlotte sukkelen. Zij lijkt de held en ze hebben maar net genoeg dozen voor 1 persoon te sturen. Zij deed het perfect en mag dus gaan en hop de laatste 500 euro is ook weggespeeld.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #78 Gepost op: 15-04-2024, 11:59:05 »
Je kan het ook anders bekijken. Stéphanie heeft dusdanig geoefend met de pizzadozen en legt het tempo veel te hoog, waardoor Bernard en Charlotte sukkelen. Zij lijkt de held en ze hebben maar net genoeg dozen voor 1 persoon te sturen. Zij deed het perfect en mag dus gaan en hop de laatste 500 euro is ook weggespeeld.

Oja eens, vanuit mijn Stephanie tunnel zie ik deze wel.
Maar met wat we zagen had Charlotte (indien mol) weinig bereikt met het óók heel goed doen.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #79 Gepost op: 15-04-2024, 13:52:12 »
Je hebt in de finale naar mijn idee niet héél veel invloed op de pizza's van de anderen dus wat dat betreft is afvallen voor de finale net zo mols als het goed doen en als extra persoon in de finale staan.
Als er maar één iemand van de 3 personen doorgaat naar de finale moet je zorgen dat jij dat bent, zodat je ook die €500 nog kan verspelen.