Auteur Topic: [Kandidaat] Lynn  (gelezen 4290 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #60 Gepost op: 22-04-2024, 07:27:00 »
Nooit verdacht eigenlijk. Dit helpt niet in de zoektocht.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #61 Gepost op: 22-04-2024, 07:39:00 »
Zou ze op Michael eruit gegaan zijn? Ze beweert dat de laatste drie dagen, haar keuze heeft omgeturnd. Ze is dus vol op een kandidaat gegaan, waarbij ze aangeeft dat de mol haar heeft omgepraat.
Ze beweert dat ze goed zat en erin gestonken is door de mol. Wie zou dat in haar ogen zijn? 


Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #62 Gepost op: 22-04-2024, 08:14:10 »
Vorige week zei ze dat Philippe haar hoofdverdachte was en dat ze moest herberekenen.

Wie zegt niet dat ze vorige week de ex aequo had met Coco, en nu toch afvalt.
Ben toch benieuwd naar de reactie van Stephanie nu.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #63 Gepost op: 22-04-2024, 08:19:04 »
Zou ze op Michael eruit gegaan zijn? Ze beweert dat de laatste drie dagen, haar keuze heeft omgeturnd. Ze is dus vol op een kandidaat gegaan, waarbij ze aangeeft dat de mol haar heeft omgepraat.
Ze beweert dat ze goed zat en erin gestonken is door de mol. Wie zou dat in haar ogen zijn?
Ze heeft gespreid op 2 kandidaten ipv 3.

Gezien Senne en Charlotte al op één kandidaat zitten (en Bernard wellicht ook) heeft het spreiden haar allicht genekt.

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #64 Gepost op: 22-04-2024, 09:34:59 »
Zou ze op Michael eruit gegaan zijn? Ze beweert dat de laatste drie dagen, haar keuze heeft omgeturnd. Ze is dus vol op een kandidaat gegaan, waarbij ze aangeeft dat de mol haar heeft omgepraat.
Ze beweert dat ze goed zat en erin gestonken is door de mol. Wie zou dat in haar ogen zijn?

Ze zegt dat de mol haar de afgelopen dagen ineens veel op had gezocht. Het viel mij tijdens de uitzending op hoe innig zij en Michaël ineens waren, met een arm om elkaar heen geslagen kwamen ze het restaurant binnen. Ze hadden daarvoor ook al bij elkaar in de auto gezeten. Ik heb de indruk dat Michaël na het vertrek van Coco zijn charmes op Lynn heeft gericht. Misschien heeft ie gezien dat ze haar test vorige week met name op hem heeft ingevuld en vond ie het tijd voor actie. Het is een aanname, maar ik was tegelijkertijd niet voor niets verbaasd om eerdergenoemd shot.

Offline Mogura

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #65 Gepost op: 22-04-2024, 11:24:48 »
Zou ze op Michael eruit gegaan zijn? Ze beweert dat de laatste drie dagen, haar keuze heeft omgeturnd. Ze is dus vol op een kandidaat gegaan, waarbij ze aangeeft dat de mol haar heeft omgepraat.
Ze beweert dat ze goed zat en erin gestonken is door de mol. Wie zou dat in haar ogen zijn?

Waar zag je dit ik herinner het mij niet. Wel jammer had wel het gevoel dat ze al op de mol zat en dacht dat ze wel tot de finale zou gaan.

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #66 Gepost op: 22-04-2024, 11:30:20 »
Waar zag je dit ik herinner het mij niet. Wel jammer had wel het gevoel dat ze al op de mol zat en dacht dat ze wel tot de finale zou gaan.

Hier: https://www.goplay.be/video/de-mol/exclusief-dit-is-de-eerste-reactie-van-de-vijfde-afvaller-van-de-mol

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #67 Gepost op: 22-04-2024, 12:29:24 »
Ze zegt dat de mol haar de afgelopen dagen ineens veel op had gezocht. Het viel mij tijdens de uitzending op hoe innig zij en Michaël ineens waren, met een arm om elkaar heen geslagen kwamen ze het restaurant binnen. Ze hadden daarvoor ook al bij elkaar in de auto gezeten. Ik heb de indruk dat Michaël na het vertrek van Coco zijn charmes op Lynn heeft gericht. Misschien heeft ie gezien dat ze haar test vorige week met name op hem heeft ingevuld en vond ie het tijd voor actie. Het is een aanname, maar ik was tegelijkertijd niet voor niets verbaasd om eerdergenoemd shot.
Vooral het feit dat dat Lynn zegt dat die persoon haar een paar keer 'over haar bolleke geaaid heeft de laatste dagen'.

Zoiets zie ik alleen Michael echt nog doen eigenlijk. Wat dus zou betekenen dat ze NIET op Michael zat, en er wel uitvliegt.

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #68 Gepost op: 22-04-2024, 12:49:20 »
Vooral het feit dat dat Lynn zegt dat die persoon haar een paar keer 'over haar bolleke geaaid heeft de laatste dagen'.

Zoiets zie ik alleen Michael echt nog doen eigenlijk. Wat dus zou betekenen dat ze NIET op Michael zat, en er wel uitvliegt.

Ja, ze heeft zich laten inpalmen door de persoon die ze nu verdenkt en heeft die niet meegenomen in de test. Ze zegt dat ze een paar dagen geleden een gesprekje had met de mol en toen wel juist zat. Ik vraag me af of ze hiermee het gesprek tijdens de gehackte test bedoelt en dat ze die nog wel op Michaël heeft ingevuld.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #69 Gepost op: 22-04-2024, 12:51:54 »
Maar ja, we weten dus én niet of ze het echt over Michaël heeft én niet of haar conclusie juist is dat die persoon de Mol is.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #70 Gepost op: 22-04-2024, 12:55:20 »
Vooral het feit dat dat Lynn zegt dat die persoon haar een paar keer 'over haar bolleke geaaid heeft de laatste dagen'.

Zoiets zie ik alleen Michael echt nog doen eigenlijk. Wat dus zou betekenen dat ze NIET op Michael zat, en er wel uitvliegt.
Maar is er letterlijk of figuurlijk over het bolleke geaaid. Als ze het letterlijk bedoelde dan is Michaël inderdaad de meest aangewezen persoon. Maar als het figuurlijk bedoeld is kan het iedereen wel zijn.

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #71 Gepost op: 22-04-2024, 12:56:05 »
Maar ja, we weten dus én niet of ze het echt over Michaël heeft én niet of haar conclusie juist is dat die persoon de Mol is.

Dat weet ik, maar ik vind het wel opvallend dat Michaël ineens close lijkt te zijn met Lynn in de laatste uitzending.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #72 Gepost op: 22-04-2024, 12:59:24 »
Je zou zeker gelijk kunnen hebben. Heb je er meer voorbeelden van naast het moment dat ze het restaurant in lopen?

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #73 Gepost op: 22-04-2024, 13:02:01 »
Je zou zeker gelijk kunnen hebben. Heb je er meer voorbeelden van naast het moment dat ze het restaurant in lopen?

Nee, maar dat me dat al zo opviel tijdens het kijken en nog voordat ik Lynns afvallersreactie had gezien is voor mij voldoende. Anderen hoeven daar niet van overtuigd te zijn (: Ik vond het in ieder geval een groot toeval, in combinatie met haar verhaal.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #74 Gepost op: 22-04-2024, 13:06:56 »
Ik bedoelde het niet als "overtuig me maar", het is gewoon iets dat erg interessant is om verder uit te zoeken. Ik zal er bij het terugkijken ook op letten wie de persoon is die Lynn om zijn/haar vinger heeft gedraaid. ::ok::

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #75 Gepost op: 22-04-2024, 19:17:44 »
Lynn zegt dat ze op 3 personen spreidde en door de mol (door haar veronderstelt) nu nog maar op 2, lijkt het toch dat ze niet op Coco had ingezet bij de vorige test.
Er wordt hier Michaël vermeld die haar rond zijn vinger zou gedraaid hebben, maar zou Lynn een potentiële mol(verdachte) aanduiden als afvaller?
Zij was toch de eerste die Michaël vernoemde als zijnde zenuwachtig bij de vorige eliminatie. Later zegt ze dat ze denkt Coco of Michaël.

Volgens mij zat ze helemaal niet op Michaël, dus ik verwacht ook niet dat ze dat nu ineens wel zou doen.

Niet dat er veel uit te halen valt, wie weet was zij de afvaller als Coco zich had weten redden.
Wie weet, aangezien ze 3 verdachten had, zat de mol nooit bij haar verdachten en door 1 te schrappen had ze plots niemand meer met overlappende gelijkenissen met de mol.
Of ze had gelijk, maar de kans dat die persoon Michaël was wordt toch wel kleiner.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #76 Gepost op: 22-04-2024, 23:18:33 »
Zij was toch de eerste die Michaël vernoemde als zijnde zenuwachtig bij de vorige eliminatie.

Dat kun je toch prima zeggen om je Mol te testen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #77 Gepost op: 22-04-2024, 23:40:28 »
Lynn noemde Bernard een manipulator in 3.3.
Maar in aflevering 4 zie ik wel wat momentjes tussen Bernard en Lynn.
De omhelzing bij het ontbijt, Bernard die de dames imponeert door in het zwembad zijn haar op te gooien met een overtuigende pose en bij de bijzondere eliminatie het gesprek Bernard met Lynn met ‘volg uw gevoel maar’  over het bijkopen van pasvragen. En Bernard laat het daar bij en lijkt haar te geloven.
Zomaar drie momenten die haar Bernard hebben kunnen laten schrappen.
In afl. 5 met het bezoek zijn er niet veel onderlinge momentjes in beeld gekomen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #78 Gepost op: 23-04-2024, 01:00:10 »
Een standbeeld voor deze fantastische vrouw. We gaan haar missen!

Ja, eens. Jammer dat ze eruit ligt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Lynn
« Reactie #79 Gepost op: 23-04-2024, 08:56:08 »
Ik hoopte vurig dat ze de finale zou halen. Helaas zat ze nog niet genoeg op het juiste spoor. Een kandidaat die puur en zuiver met een schoon geweten de wedstrijd speelt, vrijstellingen afslaat, zo iemand gun ik nog eens de eindoverwinning!  ::bravo::
(helaas wordt het spel niet zo gespeeld  :-X )