Auteur Topic: [Kandidaat] Marta 'Coco'  (gelezen 5136 keer)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #60 Gepost op: 9-04-2024, 10:03:16 »
Verder verdient ze 1000 euro met een opdracht, waar je makkelijk had kunnen falen en oke het komt vaker voor dat een mol vertrouwen tankt met wat geld maar 1/6 van de groepspot waaf jij en jij alleen voor verantwoordelijk bent, ik vind het wat hoog

De weegschaal-opdracht slaagde uiteindelijk met inbreng van Phillipe, die net op tijd zhet initiatief neemt om zijn schoenen te wisselen voor sandalen. Dus die 500 helemaal toeschrijven aan Coco vind ik onterecht.

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #61 Gepost op: 9-04-2024, 11:03:02 »
Misschien was die 75,4 kg haar eigen gewicht, het gewicht van de mol?  ::rofl::

Offline Tfotn

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #62 Gepost op: 9-04-2024, 17:52:16 »
Puta Madre - Perfecte Mol?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #63 Gepost op: 9-04-2024, 23:21:50 »
De weegschaal-opdracht slaagde uiteindelijk met inbreng van Phillipe, die net op tijd zhet initiatief neemt om zijn schoenen te wisselen voor sandalen. Dus die 500 helemaal toeschrijven aan Coco vind ik onterecht.

Waar haal jij uit dat philippe weet wat hij moet doen?  Hij zegt zelfs nig een keer is t zo goed.?ik denk niet dat philippe wist wat de opdracht was en of philippe zelf kleding wisselt uit eigen initiatief , ik denk het niet eerlijk gezegd . Dus ja ik schrijf die 500 euro volledig toe aan coco en met haar omerta is dat dus 1000 euro en voor vertrouwen vind ik dat met deze pot vrij fors.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #64 Gepost op: 10-04-2024, 12:33:55 »
Als je de mol bent, en je wijst jezelf toe aan de zwijgers, en je hebt ook nog eens de reputatie/persoonlijkheid van een enorme flapuit. Dan ga je absoluut de omerta op een bepaald moment doorbreken. Helemaal als je deelopdracht wel lukt. Coco kunnen we hierom denk ik wel afschrijven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #65 Gepost op: 10-04-2024, 14:53:26 »
Ik vind dat inderdaad ook weer een teken dat ze het echt niet is. Ze is gewoon een leuke kandidaat die voor wat reuring zorgt. Beetje type kandidaat Manu (S10) als het gaat om rol in de groep.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stars Hollow

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #66 Gepost op: 10-04-2024, 15:45:49 »
De weegschaal-opdracht slaagde uiteindelijk met inbreng van Phillipe, die net op tijd zhet initiatief neemt om zijn schoenen te wisselen voor sandalen. Dus die 500 helemaal toeschrijven aan Coco vind ik onterecht.
Ik moet dat stuk nog eens herbekijken dus ik weet niet of hij het op eigen initiatief deed maar Philippe wist toch niet hoeveel kg hij moest wegen? Hij zal duidelijk wel door gehad hebben dat hij kleding moest aandoen tot een bepaald gewicht maar of hij nu meer of minder moest gaan wegen op het einde kan hij volgens mij niet geweten hebben. Dus om dan op eigen initiatief je schoenen te ruilen zou ik raar vinden.

Dan nog zou Coco makkelijk kunnen doen hebben alsof hij 78,5 kg moest wegen en daar naartoe streven met de kleding. Dan lijkt het alsof je erg je best doet maar 'oh net niet'. Het lijkt me dat je dit als mol heel makkelijk kan laten mislukken aangezien jij de enige bent die weet wat er precies moet gebeuren.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #67 Gepost op: 10-04-2024, 16:25:15 »
De weegschaal-opdracht slaagde uiteindelijk met inbreng van Phillipe, die net op tijd zhet initiatief neemt om zijn schoenen te wisselen voor sandalen. Dus die 500 helemaal toeschrijven aan Coco vind ik onterecht.
Coco heeft dat kaartje met de opdracht aan Philippe laten lezen. Philippe zal dus wel geweten hebben hoeveel hij moest wegen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #68 Gepost op: 10-04-2024, 17:30:37 »
Ik verwacht dat laten lezen pas is nadat de opdracht is geslaagd. En ik doe dat vanwege opmerkimgen van philippe als vragend “nog.?” “ is het zo goed?”
Als hij exact weet wat de opdracht is ,omdat hij hem gelezen heeft , zijn dit rare vragen

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #69 Gepost op: 10-04-2024, 17:31:44 »
Haha ja dat kan, maar zie ik niet voor me. Vroeg in het spel all-in gaan op 1 persoon is niet bepaald slim. Maar van mol veranderen nadat je er niet uit bent gaan na een all-in op 1 persoon zou echt absurd zijn.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #70 Gepost op: 10-04-2024, 17:50:32 »
Wie weet is er wel iets zo opvallends gebeurt in het bijzijn van coco, dat zij vond dat ze moest switchen .   

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #71 Gepost op: 13-04-2024, 22:35:20 »
Ik laat haar toch nog niet los, al denk ik niet dat de mol gaat zeggen op 1 iemand te gaan.
Maar ze doet toch wel vreemde dingen.
Aflevering 1:
- blijft hangen, stelt vragen aan Michaël en rekt zo tijd
- stoot "per ongeluk" de juiste koker om
- wil liever niet communiceren over wanneer ze afgedrukt heeft, hoopte ze er snel uitgestemd te worden?
Aflevering 2
- Ging lekker ijsjes maken en verloor nog een bol onderweg. Verdubbelaar werd niet ingezet.
- Wilde niet dat Lynn aan de touwtjes trok en negeerde Senne, stak All Capone aan.
- Zat in de laatste positie bij de doos van Pandora en kon eventueel zelf nog openen
Aflevering 3
- Was altijd heel snel weg bij het grondplan, terwijl Bernard opriep om nog goed te kijken, liepen verkeerd (steekt ze op Bernard), vonden de 4de koffer ook niet. Wij ook niet!
- Respecteerde de zwijgplicht (doet de mol toch)
- Zat in de BMW, waar de beslissing werd genomen.

De vooruitblik geeft een beeld van de mol die praat met de kandidaten. De eerste zin lijkt minder vervormd dan de volgende. "Zie ze zoeken" lijkt iets afgelezen met verkeerde nadruk, alsof de persoon die het leest niet origineel Vlaams is.

Veel foute liedjes bij de dispatch zijn ook Spaans.

Misschien wel, misschien niet, maar ik hou haar toch nog in de gaten.


Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #72 Gepost op: 14-04-2024, 12:31:43 »
De vooruitblik geeft een beeld van de mol die praat met de kandidaten. De eerste zin lijkt minder vervormd dan de volgende. "Zie ze zoeken" lijkt iets afgelezen met verkeerde nadruk, alsof de persoon die het leest niet origineel Vlaams is.
Volledig mee eens dat Coco nog niet afgeschreven mag worden als mol, maar dat de meeste andere liedjes bij de ringtones Spaans zijn, is waarschijnlijk gewoon omdat die sneller verward wordt met de Italiaanse liedjes.

De stem in de vooruitblik lijkt mij trouwens gewoon die van Gilles De Coster te zijn.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #73 Gepost op: 15-04-2024, 11:41:15 »
Ze was zo zeker van haar stuk; ik heb 20/20, maar om u een plezier te doen zal ik 1 kopen.
En dan dat scherm krijgen dat je de afvaller bent, je zou voor minder nerveus worden.


Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #74 Gepost op: 15-04-2024, 11:42:33 »
Wel ex-equo, dus er zit schijnbaar nog iemand net zo fout.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #75 Gepost op: 15-04-2024, 11:59:01 »
Dit zou zomaar kunnen passen in haar berichtje op social media over een reis naar Finland, eind oktober 2023.

Ze plaatste op 28 oktober een berichtje over een reis naar het noorden van Finland. Wellicht een onderduik-plek tot het eind van de opnames? Maar past dat wel, als de opnames rond de 21e zijn begonnen?

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #76 Gepost op: 15-04-2024, 12:04:25 »
Dit zou zomaar kunnen passen in haar berichtje op social media over een reis naar Finland, eind oktober 2023.

Ze plaatste op 28 oktober een berichtje over een reis naar het noorden van Finland. Wellicht een onderduik-plek tot het eind van de opnames? Maar past dat wel, als de opnames rond de 21e zijn begonnen?

Wel een matig alibi mocht ze enorm bijgebruind terugkeren  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #77 Gepost op: 15-04-2024, 12:32:03 »
Ze heeft haar afkomst als excuus. Zelfs een brandend kaarsje doet haar huid bijkleuren....

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #78 Gepost op: 16-04-2024, 23:47:29 »
Aangezien Coco duidelijk tunnelvisie had, ben ik benieuwd of uit haar gedrag in de afleveringen af te leiden is op wie ze er is uitgevlogen.
Ik neig naar een man en dan vooral Bernard, maar vraag me af of bepaalde opmerkingen van Coco of haar voorkeur om met een bepaalde kandidaat samen te werken, zijn opgevallen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #79 Gepost op: 16-04-2024, 23:58:38 »
In de extra beelden waar de mol de waarheid spreekt en de kandidaten liegen alsof ze de mol zijn zegt ze

“Als ik de mol ben zou ik me zeker hebben laten inhalen door Massemiliano”

Klinkt alsof ze Charlotte verdacht.