Auteur Topic: [Kandidaat] Stéphanie  (gelezen 9103 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Stéphanie
« Gepost op: 7-03-2024, 16:39:52 »


Bespreek hier alles over Stéphanie
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 18:23:14 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2024, 18:04:29 »
Mijn schot voor de boeg mol.
Heel wat kandidaatse blikken bij het "ik heb een andere rol" fragment, maar niet zo bij Stéphanie - in mijn ogen althans.

Karolien zien we hier natuurlijk enkel op de rug, dus die valt even buiten de oefening en is toevallig ook één van mijn voornaamste verdachten.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2024, 18:55:45 »
Ik las ergens een grappig stukje over de kapot gesneden spaghetti van de vooraankondiging en dat dit paste bij de allergien van stephanie.  Ik vond dat heel leuk gevonden

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2024, 08:55:43 »
Ik las ergens een grappig stukje over de kapot gesneden spaghetti van de vooraankondiging en dat dit paste bij de allergien van stephanie.

Klopt, met de bewijsstukken (kaas, wijn en uiteraard tomaten in de saus) op tafel in het filmpje.
Ik vond Gilles ook stressmomentjes (slikken, de keel schrapen) vertonen bij de uitleg over de allergieën, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2024, 11:22:39 »
Ik begrijp echt niet waarom Gilles bij de beschrijving van kandidaten zenuwachtiger zou moeten zijn als hij de kandidaat beschrijft die toevallig de Mol is. Hij geeft toch geen enkele kwalificatie van de kandidaten, laat staan een kwalificatie als mol.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2024, 12:34:07 »
Daarbij dit is al zijn 9de seizoen, waarom dan nog nerveus zijn?
klaar voor de strijd

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2024, 13:29:26 »
Naar eigen zeggen is hij nog altijd nerveus bij de start.
Bij Lennart viel die nervositeit me destijds op, al was het toen wat uitgesprokener.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2024, 13:56:38 »
Zuid-Belgisch Limburg. Dat zijn natuurlijk de allerbesten.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2024, 21:36:59 »
Tijdens La Dolce Vita in beeld tijdens de woorden 'nobody else than you'  ::vergroot::

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2024, 08:24:55 »
Mij viel bij de eerste opdracht op dat Stéphanie vertelde:

'Ik kan eigenlijk heel goed zwemmen' ook al lijkt dat niet zo vanwege die voet etc.

Klonk me bijna als een molbiecht over hoe ze daar heeft gedaan alsof ze niet goed kon zwemmen, om tijd te rekken misschien.

Vond het haar verder wel heel goed doen dus ze staat niet bovenaan bij mij.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #10 Gepost op: 25-03-2024, 10:36:32 »
Mij viel bij de eerste opdracht op dat Stéphanie vertelde:

'Ik kan eigenlijk heel goed zwemmen' ook al lijkt dat niet zo vanwege die voet etc.

Klonk me bijna als een molbiecht over hoe ze daar heeft gedaan alsof ze niet goed kon zwemmen, om tijd te rekken misschien.

Vond het haar verder wel heel goed doen dus ze staat niet bovenaan bij mij.

Op de beelden zag je duidelijk wel haar voet inderdaad wat vreemd doen. Nu moet ik wel zeggen dat als ze af en toe zou zwemmen ik haar ongetwijfeld al ben tegengekomen. Dus zal extra op haar aanwezigheid letten.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #11 Gepost op: 25-03-2024, 11:59:09 »
Je zag een voet inderdaad anders bewegen, maar de bewering dat ze daardoor juist goed kon zwemmen ging niet echt op...

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #12 Gepost op: 25-03-2024, 12:53:37 »
Er is wel een verschil tussen zwemmen en duiken. Haar bewering hoeft dus niet fout te zijn.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #13 Gepost op: 25-03-2024, 17:30:23 »
Nou ja, het duiken wat zij moest doen komt neer op omlaag zwemmen...

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #14 Gepost op: 26-03-2024, 10:26:35 »


Botsing onder water  ::vergroot::

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #15 Gepost op: 26-03-2024, 10:33:46 »
Ik had White Lotus flashbacks  ::rofl::
Weet niet of je dit nou voor je lol bewust zou doen, al vind ik Stephanie zeker iemand om in de gaten te houden

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #16 Gepost op: 26-03-2024, 19:39:40 »
Het is nog vroeg natuurlijk maar er zijn wel een aantal redenen waarom ze de mol zou kunnen zijn  ::tandpastasmiley::

  • In de eerste opdracht wil je als mol op de rode knop drukken. Dan houdt je sowieso 6k uit de pot. Dus ik denk dat de mol in het
    groepje zou kunnen zitten dat als eerste ontsnapte. Hier in zaten Bernard, Charlotte, Senne en Stéphanie.
  • In dat stukje waar de mol moet acteren, heb ik gelet op wie zijn gezicht bedekte, aangezien dat een kenmerk van liegen is. Bij Stephanie houdt ze eerst de hand voor haar mond en daarna zelfs beide handen voor haar gezicht.
  • Daarnaast lijkt haar reactie iets te lang te duren voor oprechte verbazing, het ligt er iets teveel boven op. Zie ook dit filmpje over lichaamstaal: https://www.youtube.com/watch?v=UYoBi0EssLE
  • En als laatste punt had ze bijna de verdubbelaar te pakken, wat sowieso heel interessant is voor de mol, omdat die de verdubbelaar kan inzetten bij opdrachten waarvan ie weet dat ze waarschijnlijk gaan mislukken.

In de montage had ik ook het idee dat ze niet superveel in beeld kwam. Maar neem dat met een korreltje zout hoor, ben benieuwd wat jullie hier van denken.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #17 Gepost op: 26-03-2024, 20:21:35 »
Ik vond haar reactie in de 'hoe voelt de mol zich na dag 1' wel heel erg over komen alsof ze t wel eens zelf zou kunnen zijn.
Maar houd haar vooral in de gaten door die mogelijke muzikale hint in de aflevering.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #18 Gepost op: 26-03-2024, 21:31:46 »


Botsing onder water  ::vergroot::

Een mol ziet immers niet veel  ;D zou een mooie zijn voor de terugblikaflevering, mocht zij de mol zijn.

Ik had White Lotus flashbacks  ::rofl::
Weet niet of je dit nou voor je lol bewust zou doen, al vind ik Stephanie zeker iemand om in de gaten te houden

Bewust of niet, het leverde haar wel goodwill op bij de andere duikers en dat kan een mol altijd goed gebruiken.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #19 Gepost op: 1-04-2024, 10:49:59 »
Vond haar onverwachts heftig bij opdracht 1, nog steeds verder veel op de achtergrond, en in de video met 'hoe heeft de mol deze dag beleefd' weer het meest écht als mol klinken itt anderen die toch meer starten met 'als ik de mol zou zijn..'