Auteur Topic: [Kandidaat] Stéphanie  (gelezen 9090 keer)

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #40 Gepost op: 7-04-2024, 21:36:52 »
Zag haar in de rechtbank wel even de naam van de goede man inkoppen op een moment dat dit toch al duidelijk was (held spelen?) maar verder weinig bevestiging gekregen. Vind haar wel nog steeds anders ‘voelen’ dan de meeste kandidaten en ondanks dat Lynn zei dat ze niemand af kon strepen als mol hoor ik niemand Stephanie verdenken..

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #41 Gepost op: 7-04-2024, 21:38:35 »
Stephanie die in haar ja-jaar ook nog eens "si" laat tatoeëren.

En die blikken!!
Ik vind haar geweldig, hoop dat ze nog lang blijft.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #42 Gepost op: 7-04-2024, 21:41:19 »
Stephanie die in haar ja-jaar ook nog eens "si" laat tatoeëren. .

Dit is wel mooi ja! Kun je bijna niet verzinnen

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #43 Gepost op: 7-04-2024, 21:42:04 »
Zou de mol de opdracht redden met het zetten van een tattoo? Dat is toch extreem gemakkelijk te vermijden als mol.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #44 Gepost op: 7-04-2024, 21:45:04 »
Zou de mol de opdracht redden met het zetten van een tattoo? Dat is toch extreem gemakkelijk te vermijden als mol.

Hmm ja dat is wel n heeel goed punt. Tenzij die si in haar ja-jaar een aanwijzing is?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #45 Gepost op: 7-04-2024, 21:45:55 »
Zou de mol de opdracht redden met het zetten van een tattoo? Dat is toch extreem gemakkelijk te vermijden als mol.

Dat dacht ik eerst ook, maar de opdracht had uiteindelijk een connectie met de derde opdracht, waar ze te maken kregen met een bom omdat ze geld van de maffia gestolen hadden. Als die opdracht was mislukt, had de derde opdracht feitelijk nooit gespeeld kunnen worden.

Ze zullen er vast een tweede scenario voor gepland hebben, maar voor de storytelling was het waarschijnlijk het beste en mooiste geweest als de eerste opdracht in ieder geval slaagde.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #46 Gepost op: 7-04-2024, 21:48:00 »
En weer komt Stéphanie heel verdacht over in het "als ik de Mol ben"-momentje in het backstagefilmpje. (Ze zegt dan dat "si" antwoord is op de vraag of zij de Mol is.)

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #47 Gepost op: 7-04-2024, 21:49:45 »
En weer komt Stéphanie heel verdacht over in het "als ik de Mol ben"-momentje in het backstagefilmpje. (Ze zegt dan dat "si" antwoord is op de vraag of zij de Mol is.)

Als ze een kandidate is nepmolt ze in die video’s zeer overtuigend.. zou ze in t spel dan ook wel eens mogen proberen ipv anderen te verwijten wat ze fout doen  ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #48 Gepost op: 7-04-2024, 21:51:19 »
Goeie. Ze is er inderdaad weleens snel bij als een ander iets fout doet om dat te benoemen, met grote ogen erbij. (Philippe's duif, eh adelaar.)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #49 Gepost op: 7-04-2024, 22:02:37 »
En weer komt Stéphanie heel verdacht over in het "als ik de Mol ben"-momentje in het backstagefilmpje. (Ze zegt dan dat "si" antwoord is op de vraag of zij de Mol is.)

Dacht daar direct aan als ze die tattoo liet zetten.
Het is dan ook haar “ja”-jaar.

Online Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #50 Gepost op: 7-04-2024, 22:16:04 »
Het valt mij inderdaad op de Stéphanie anderen soms op wijzen als ze iets verkeerd doen. Typisch mols.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #51 Gepost op: 7-04-2024, 22:24:21 »
Ze zwemt erg onhandig, waarom dan niet iets trager zwemmen dan was ze voorbij de 1e tijd gekomen. Had er een goed excuus voor gehad, aflevering 1 had ze ook veel moeite bij het duiken en hier was geen touw om haar te helpen.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #52 Gepost op: 7-04-2024, 22:24:47 »
Dit is wel mooi ja! Kun je bijna niet verzinnen

Je kunt het bijna niet verzinnen inderdaad. “Si “ tatoeëren past prima bij haar jaar. Als mol weet je wat het gaat worden en plaats je een tattoo die je toch al wilde.
Heel veel molpunten…..
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #53 Gepost op: 7-04-2024, 22:34:05 »
In de mollengroep op Facebook is een discussie of de tattoo wel echt is of er wellicht al eerder op zat. Hij ziet er immers niet rood uit. Ook stopt ze hem meteen zonder bescherming in een schoen en gaat ze er de volgende dag mee zwemmen (beide dingen worden afgeraden als je een nieuwe tattoo hebt).

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #54 Gepost op: 7-04-2024, 22:36:16 »
Ik heb er geen verstand van, maar verschilt dat ook niet enorm afhankelijk van de grootte (en plek)?
Denk dat zo'n kleintje veel minder problemen geeft.

Daarnaast: Hoelang zou deze er dan al gezeten hebben? Voor vertrek zou familie/vrienden het toch wel geweten hebben, dan is dat nu heel erg raar.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #55 Gepost op: 7-04-2024, 22:37:34 »
Ik zoek nog steeds naar een overtuigende verklaring voor Stéphanies performance in opdracht 1.3. Wie kan me daarbij helpen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #56 Gepost op: 7-04-2024, 23:30:53 »
Stéphanie blijft een beetje de dark horse dit seizoen. Was weer heel erg mondig als het aankomt op andere kandidaten bekritiseren. Niet alleen maakte ze Philippe redelijk belachelijk met zijn 'adelaar', maar toen Coco en Bernard aan kwamen zetten riep ze: één zak? Da's wel heel weinig! Maar ze identificeerde vervolgens wel de juiste boef.

Ze was vrij sturend in het kiezen van het foute ape wagentje (maar goed: zit de mol bij de slechte acteurs Michaël en Bernard? Of bij de foute kiezers Stéphanie, Senne en Lynn - Coco heb ik afgeschreven).

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #57 Gepost op: 7-04-2024, 23:41:18 »
Ik zoek nog steeds naar een overtuigende verklaring voor Stéphanies performance in opdracht 1.3. Wie kan me daarbij helpen?
Ook mijn grootste argument tegen Stéphanie. Het is makkelijker om jezelf onterecht verdacht te maken dan jezelf geloofwaardig vrij te pleiten, en dat lukt haar dan ook niet.

Maar los van dat ik haar gedrag soms verdacht vind, heeft ze regelmatig goede inbreng voor de pot. Die tatoeage is er het beste voorbeeld van. Misschien staat het op haar bucketlist, maar het levert de pot ook 1000 of potentieel 4000 euro op. Ook bij onder meer de olijven en de ijsjes zien we haar best wat goed doen en bij de zwijgplicht zou ze zich min of meer buitenspel hebben gezet. Ze kan het zeker nog zijn, maar ze laat veel kansen om de opdrachten te laten (mis)lukken aan anderen over.

In de mollengroep op Facebook is een discussie of de tattoo wel echt is of er wellicht al eerder op zat. Hij ziet er immers niet rood uit. Ook stopt ze hem meteen zonder bescherming in een schoen en gaat ze er de volgende dag mee zwemmen (beide dingen worden afgeraden als je een nieuwe tattoo hebt).
In aflevering 1 stond de tatoeage er in elk geval nog niet ;)
...óf niet!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #58 Gepost op: 8-04-2024, 08:01:42 »
Dat dacht ik eerst ook, maar de opdracht had uiteindelijk een connectie met de derde opdracht, waar ze te maken kregen met een bom omdat ze geld van de maffia gestolen hadden. Als die opdracht was mislukt, had de derde opdracht feitelijk nooit gespeeld kunnen worden.


Klopt. Bovendien mocht er wel nog eens geld verdiend worden (zoals er altijd wel eentje tussenzit in De Mol). En de mol wil ook vertrouwen winnen (zie biecht) om de verdubbelaars alsnog te pakken te krijgen. Dé kers op de taart om het helemaal af te maken (zie ook biecht).

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #59 Gepost op: 8-04-2024, 08:16:27 »
Die 'da's wel heel weinig' voelt ook niet als spontane gedachte die je persé hardop uit zou spreken.
Maar dat geldt voor vrij veel wat ze zegt