Auteur Topic: [Kandidaat] Senne  (gelezen 9789 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Senne
« Gepost op: 7-03-2024, 16:40:10 »


Bespreek hier alles over Senne
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 18:26:17 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Online Elijah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Joeri Sven Christian Ron en Jan zijn de beste
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2024, 23:48:55 »
Mijn gevoel gaat naar deze jongeman. Hij lijkt een timide rustig persoon op het eerste gezicht. Maar wel 1 die in het geniep vette acties uitvoert. Zo een mol hebben we nog ni veel gehad.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2024, 23:53:08 »
Senne was toch de persoon met het verhaal over de staafmixer en al het bloed? Kwam op mij niet als timide over.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2024, 22:20:21 »
Senne zei dat hij in de video zag dat Gillian een T-shirtje aan had, wat overduidelijk niet klopt. Sterker nog: de video startte met Gillian, dus zelfs als je op 0,2 seconden had afgedrukt had je dit nog kunnen weten.

Mol-actie waarbij hij zichzelf overduidelijk verdacht maakt in de opdracht om de opbrengst te halveren?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #4 Gepost op: 24-03-2024, 22:43:54 »
Te duidelijk een leugen van senne en dus ook vrij terecht dat de groep er niks mee doet. 

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #5 Gepost op: 25-03-2024, 12:27:28 »
Totaal geen mol. Wil net als Bernard wachten. Neemt 2! verdubbelaars. Geeft net goede antwoorden bij de olijven. Ik snap niet dat hij bovenaan de poll staat.

Leuke kandidaat, dat wel.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2024, 12:46:56 »
Totaal geen mol. Wil net als Bernard wachten. Neemt 2! verdubbelaars. Geeft net goede antwoorden bij de olijven. Ik snap niet dat hij bovenaan de poll staat.

Leuke kandidaat, dat wel.

Bertrand had er 2, hij maar 1.

voor de rest volg ik je mening wel
klaar voor de strijd

Offline Tijl_Uilenspiegel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #7 Gepost op: 25-03-2024, 14:14:08 »
Senne is op mijn radar vanwege de kist van Pandora.
Alina was de mol in 2020.
De kist van Pandora zou de identiteit van de mol bevatten.
Alina was van Westerlo.
Senne is oorspronkelijk van Westerlo.
De kist kan gewoon bevatten: De Mol is van Westerlo
Waardoor de kist correct zou zijn beide jaren. ::tandpastasmiley::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #8 Gepost op: 25-03-2024, 15:00:49 »
Senne corrigeerde correct Michaēls vreesdier (kwallen), maar niemand luisterde. Senne wees ook correct richting Stephanie bij de rode knop/verdubbelaar proef, wat 2000 euro opleverde

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2024, 15:38:42 »
Senne corrigeerde correct Michaēls vreesdier (kwallen), maar niemand luisterde. Senne wees ook correct richting Stephanie bij de rode knop/verdubbelaar proef, wat 2000 euro opleverde
Nadat hij eerst Charlotte viseerde die 2000euro kostte, en misschien hoopte dat hij ook gekozen zou worden omdat hij het hemd van Gillian niet kon beschrijven.
Kwallen is juist, maar ze kozen toch om de olijven te verdelen. Wiens idee dat was zagen we niet. Maar dat had hij niet hoeven doen als mol.

 
Senne is op mijn radar vanwege de kist van Pandora.
Alina was de mol in 2020.
De kist van Pandora zou de identiteit van de mol bevatten.
Alina was van Westerlo.
Senne is oorspronkelijk van Westerlo.
De kist kan gewoon bevatten: De Mol is van Westerlo
Waardoor de kist correct zou zijn beide jaren. ::tandpastasmiley::

En de vlag van Westerlo = blauw-geel-rood = de kleuren van de kokers met de juiste antwoorden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Westerlo


Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2024, 14:52:30 »
In de olijfgaard vind ik Senne best verdacht. Na het horen van de vraag voor welk dier Michaël bang is, zie je hem nadenken, maar geen antwoord geven. Onder een olijfboom vraagt hij vervolgens aan Karolien en Stéphanie wat de mogelijke antwoorden zijn. Bij het horen van de suggesties ’haaien’, ‘wespen’ en ‘ratten’ reageert Senne: ‘Geen idee.’ De mandjes van de dames worden door de heren gevuld; Senne neemt zelf ook wat olijven mee. Nadat de redelijk gevulde mand van Karolien in de groene ton (wespen) is geleegd, zegt Senne: ‘Ik zou voor blauw gaan. Ik heb hem [Michaël] dat horen zeggen gisteren, denk ik. Ik meen het echt. Kwallen.’ Dit is het goede antwoord. Senne leegt dan zijn eigen mandje in de blauwe ton, maar zijn mandje bevat niet al te veel olijven. Ik vind het opvallend dat Senne pas over die kwallen begint ná het zien van die optie op een ton en nadat een beter gevulde mand al in de verkeerde ton is geleegd. Indien Senne de mol is, komt hij zo betrouwbaar over met zijn goede antwoord, terwijl het op dat moment relatief weinig geld oplevert. Vervolgens heeft hij als mol het geluk dat de blauwe ton door het andere team wordt weggespeeld, maar een volle blauwe ton lijkt me, gezien de resterende tijd, sowieso vrij lastig om nog te halen.

Bij de volgende ronde zien we iedereen olijven in de correcte gele ton (lockdownfeestje) deponeren, behalve Senne. Van hem zien we helemaal niets bij de tonnen. Tijdens de laatste ronde komt in beeld dat Senne eenmaal olijven in de verkeerde ton leegt (blauw in plaats van rood).

Op de boot houdt Senne zich op de vlakte, maar hij zegt wel: ‘Vier [molboekjes] is ook veel.’

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #11 Gepost op: 27-03-2024, 15:03:51 »
Senne dook de diepst hangende verdubbelaar op, en een diep hangend molboekje. Duik dan de ondiepe versies op, dan maak je het de dames nog een beetje moeilijk om een molboekje te bemachtigen. Onnodig.

Senne komt op kwallen, dat hoeft hij niet te doen.

Alleen bij wie de verdubbelaars mag beheren gaat hij in op Charlotte, die na het eerste beeld niks meer heeft gezien, waardoor er 2000 euro weggespeeld wordt. Overigens verbaas ik me erover dat ze hier en Stephanie en Karolien eruit weten te vissen en niet Bernard die ogenschijnlijk twee vrijstellingen opdook (ze wisten toen nog niet wat 2 betekende), dus het lijkt hier ook willekeurig alle kanten op te gaan.
« Laatst bewerkt op: 27-03-2024, 15:40:56 door foxhunter »

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2024, 18:43:28 »
In de tweede ronde bij de verdubbelaar-kanshebbers wijst Senne ook onmiddellijk in de richting van Stephanie (en Coco): "ik voel dat daar veel spanning zit". Een onmolse actie.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2024, 23:31:07 »
Voor vandaag had hij wel heel veel invloedrijke posities! Als laatste binnenkomen kun je sturen, De ventilator aanzetten geeft controle over het hele spel, je beslist zelf wanneer je eruit gaat (En kan misschien zelfs zien of de tijd al om is,) je hebt wat te zeggen over de volgorde van de avond. En dat betekend weer dat je controle hebt over wie en wanneer de kist bekeken wordt. Zo weet je zeker dat je naam niet ontdekt wordt!

DE positie voor de mol deze aflevering denk ik!

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #14 Gepost op: 2-04-2024, 16:03:27 »
Ik vond dat hij in de burcht teveel zijn best deed om via de porto contact te maken met de rest en hij bood ook uit zichzelf oplossingen om de opdracht te doen slagen (de zinnetjes, bleef ook aandringen op die waaier), wat ik als Mol niet zou hebben gedaan. Zeker niet vanwege die verdubbelaar. Ik zou ook die ventilator vaker uit- en aan hebben gezet, zodat ze veilig dachten ergens aan te kunnen beginnen en dan het kaarsje uit te blazen. Zijn boosheid daarna leek ook oprecht. Hij staat (nog) niet in mijn verdachtenlijst.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #15 Gepost op: 2-04-2024, 17:47:56 »
Senne had wel invloed op degenen die hem kwamen bevrijden om de volgorde te veranderen wat tijdverlies opleverde.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #16 Gepost op: 2-04-2024, 19:51:50 »
Ik vond dat hij in de burcht teveel zijn best deed om via de porto contact te maken met de rest en hij bood ook uit zichzelf oplossingen om de opdracht te doen slagen (de zinnetjes, bleef ook aandringen op die waaier), wat ik als Mol niet zou hebben gedaan. Zeker niet vanwege die verdubbelaar. Ik zou ook die ventilator vaker uit- en aan hebben gezet, zodat ze veilig dachten ergens aan te kunnen beginnen en dan het kaarsje uit te blazen. Zijn boosheid daarna leek ook oprecht. Hij staat (nog) niet in mijn verdachtenlijst.

We horen senne nauwelijks als de rest op de tweede etage bezig is,  dus gebruikt senne de portofoon wel op het juiste moment?  Het is super kandidaats als je heel veel contact legt en meehelpt, maar je kan zeer makkelijk die indruk wekken zonder dat het echt zo is ( spreken als er nog niemand is, knop niet indrukken, kanaal switch etc )

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #17 Gepost op: 2-04-2024, 21:29:13 »
We horen senne nauwelijks als de rest op de tweede etage bezig is,  dus gebruikt senne de portofoon wel op het juiste moment?  Het is super kandidaats als je heel veel contact legt en meehelpt, maar je kan zeer makkelijk die indruk wekken zonder dat het echt zo is ( spreken als er nog niemand is, knop niet indrukken, kanaal switch etc )

Afgaande op wat ik heb gezien hadden de andere kandidaten een slechtere etherdiscipline dan hij, ik heb ook niets gemerkt van technische problemen met de porto's.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #18 Gepost op: 2-04-2024, 22:17:36 »
Ik heb ook de neiging om op Senne te stemmen afgaande wat ik in afl.2 heb gezien maar dat hij nu al veruit de meest verdachte kandidaat is zint mij niet lekker.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #19 Gepost op: 3-04-2024, 09:40:01 »
Ik koop het nog niet. Maar Senne uitsluiten? Helemaal niet. Van de mannen lijkt hij me de meest realistische optie momenteel.