Poll

Wie is NIET de Mol?

Bernard
21 (63.6%)
Michaël
6 (18.2%)
Senne
6 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 25

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 5692 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
[Poll] Wie is NIET de Mol?
« Gepost op: 18-03-2024, 11:54:46 »
Gillian en Philippe staan 1e in de app en vallen ook door hun introductie al voor mij af. Lynn, Senne, Stephanie en Coco zie ik het ook niet in. Het liegen van Michael was nogal dubbel dus die ook niet.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 12:02:25 door Hadewychisdemol »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 24-03-2024, 19:25:18 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 1:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Supermol1994

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 24-03-2024, 21:46:55 »
Voorzichtig schrijf ik Bernard al af:
- Brengt twee verdubbelaars in het spel
- Brengt geld in het spel
- Vestigt veel aandacht op zichzelf met de verdubbelaars/vrijstelling

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2024, 22:17:17 »
Lynn en Philippe.

Iedereen die nu geld verdient enzo voor mij juist meer verdacht. Willen graag vertrouwen winnen.

Charlotte ook laag op mijn lijst voorlopig. Doet me teveel aan
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
denken.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2024, 23:04:54 door Vonne1968 »

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 24-03-2024, 22:21:55 »
In Argentinië kon je degenen die niet de Mol wilden zijn wegstrepen en ik ga ervan uit dat dat nu niet anders is, dus Lynn.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 24-03-2024, 22:44:45 »
Vertrouwen winnen voor een mol is vaak een eerste tactiek, maar de vraag is tegen welke prijs en is dat geld er nog uit te spelen

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 24-03-2024, 23:01:20 »
Lynn, Philippe, Bernard

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2024, 23:33:46 »
Karolien.  Ga je zo stellig het juiste antwoord geven waar charlotte haar lief leerde kennen ?
Groot deel van de 2800 euro staat op haar konto

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2024, 23:34:32 »
Lynn en Philippe. Lynn omdat ze als enige nee antwoordde op de vraag, enkel invloed heeft op het niet loskrijgen van Philippe bij foute antwoorden in de quiz. En Philippe omdat ie enkel kan verzaken om Lynn te bevrijden.

Denk dat de mol graag in een viertal deelneemt. Of je verzaakt, of je stemt het andere viertal eruit. In beide gevallen 4k niet in de pot.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2024, 21:37:30 »
Ik zou na deze aflevering niet inzetten op Marta, Karolien, Charlotte en Lynn

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 25-03-2024, 22:42:07 »
Ik kan alleen Philippe, Lynn en Bernard afstrepen als mol. Philippe en Lynn zaten in de slechtste positie op het schip en Bernard pakte twee verdubbelaars en loog daar over (waarom zou je dat als mol doen?).

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2024, 10:31:04 »
Bernard en Lynn schrap ik toch voorlopig

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 26-03-2024, 10:41:53 »
Ik kan alleen Philippe, Lynn en Bernard afstrepen als mol. Philippe en Lynn zaten in de slechtste positie op het schip en Bernard pakte twee verdubbelaars en loog daar over (waarom zou je dat als mol doen?).

Het liegen vond ik dan weer niet raar. Want dat zou je als kandidaat ook doen, zou ik denken.
Dat Senne gewoon vertelt dat ie ze gepakt heeft vond ik meer opvallend (maar ook niet mols want moedigt aan dat anderen hetzelfde doen)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 26-03-2024, 10:53:10 »
Klopt, en Senne (wilde net als Bernard) wachten met op de rode knop te drukken en gaf al snel het juiste antwoord op de vraag van welk dier Michael bang is. Lijkt mij niet dat een mol dat doet.

Offline Elijah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Joeri Sven Christian Ron en Jan zijn de beste
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 26-03-2024, 11:13:19 »
ik weet niet meer of Senne wilde wachten met de knop. Hij bleef stil op de achtergrond en keek hoe de discussie verliep.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 26-03-2024, 11:19:30 »
Heb hetzelfde gevoel qua Bernard daar. Als er al 1 of 2 personen roepen 'drukken!!!' dan kun je als mol best even zeggen 'laten we nog even wachten' (wel met een klein risico dat de andere 4 nog loskomen natuurlijk)

Offline The hunter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 26-03-2024, 11:30:37 »
Heb hetzelfde gevoel qua Bernard daar. Als er al 1 of 2 personen roepen 'drukken!!!' dan kun je als mol best even zeggen 'laten we nog even wachten' (wel met een klein risico dat de andere 4 nog loskomen natuurlijk)

Even wachten misschien wel, maar ik denk dat het uiteindelijk bijna 10 minuten geduurd heeft vooraleer ze afgedrukt hebben. Ik zou het nog eens moeten bekijken.
Net gekeken. Ze bevrijden zichzelf met nog 32:40 te gaan en zijn vrij snel op de boot (max anderhalve minuut) en drukken uiteindelijk af met nog 21 minuten te gaan. Dat is dus minstens 10 minuten. Toch flink getreuzeld om zogezegd heel snel af te drukken.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2024, 11:43:38 door The hunter »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 26-03-2024, 11:38:02 »
Ik kan alleen Philippe, Lynn en Bernard afstrepen als mol. Philippe en Lynn zaten in de slechtste positie op het schip
Daarom zou ik Philippe toch niet afstrepen. De mol had wel eerder een symbolische positie in de eerste proef. Alle "ja ik wil de mol zijn" kandidaten zaten op het schip. 8 hulpmollen en één oppermol, in het kraaiennest.

Bij de escape room opdracht op een boot in een vorig seizoen plaatste de mol zich ook in een onhandige positie, maar dat had met zwemvrees te maken. Dat kan hier ook gespeeld hebben.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 26-03-2024, 11:40:19 »
Daarom zou ik Philippe toch niet afstrepen. De mol had wel eerder een symbolische positie in de eerste proef. Alle "ja ik wil de mol zijn" kandidaten zaten op het schip. 8 hulpmollen en één oppermol, in het kraaiennest.

Bij de escape room opdracht op een boot in een vorig seizoen plaatste de mol zich ook in een onhandige positie, maar dat had met zwemvrees te maken. Dat kan hier ook gespeeld hebben.

Terwijl zijn voorwerp dan weer juist net een zwembroek was?
(Bij nader inzien is dat weer dusdanig ironisch dat het misschien wel een hint is)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 26-03-2024, 13:25:16 »
Gillian en Philippe staan 1e in de app en vallen ook door hun introductie al voor mij af. Lynn, Senne, Stephanie en Coco zie ik het ook niet in. Het liegen van Michael was nogal dubbel dus die ook niet.
Bernard en Karolien zet ik erbij, zij waren wel het meest kandidaats van iedereen de eerste aflevering.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)