Auteur Topic: [Kandidaat] Michaël  (gelezen 16817 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #40 Gepost op: 7-04-2024, 23:33:49 »
Kan me daar goed in vinden Nat. Blijf nog 1 weekje op Bernard zitten, maar komt omdat ik hem als schot voor de boeg had  ::rofl::
Eigenlijk zijn jouw opmerkingen beter, dus zou misschien beter kunnen gaan switchen.

Ja snap ik  :D  Mijn schot voor de boeg mol was Michaël en ben daarom ook maar op hem blijven inzetten, ook al kwam Bernard ook al snel in beeld. Maar de molopmerking dat hij door de groep vertrouwd wordt, gecombineerd met de heel ruime regie aandacht voor alles wat Bernard lijkt te doen, maakt dat ik toch naar Michaël blijf neigen uiteindelijk. Die vliegt veel meer onder de radar.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #41 Gepost op: 7-04-2024, 23:36:39 »
Ik had Charlotte als schot voor de boeg maar voor de pool blijf ik op Michael zitten. Goede opsomming Nat007  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #42 Gepost op: 9-04-2024, 13:22:51 »

Michaël deze aflevering:
-Is overduidelijk over de tekening van een duif: dat kan nooit een adelaar zijn (fout).
-Lijkt alle verschillen in de kapsalon rap te vinden, om uiteindelijk... zonder overleg een klokje aan te wijzen snel. Jammer, mislukt.
-Lijkt alles helemaal goed te doen in de omerta opdracht (wat echt een prestatie is, want hij had by far de moeilijkste deelopdracht, met dat mixen van twee kinderliedjes): maar dan verknalt hij het toch nog deels door keihard "Jaaaaaa" te brullen  ???
-In de Ape opdracht acteert Michaël dat hij zenuwachtig is: is dit expres gedaan om die 2800 euro weg te spelen? Het lijkt er wel een beetje op.

Ik sluit mij hier bij aan.
De omerta verbreken leek wat geforceerd én hij zegt daarna ook direct "oh nee, fuck". Als je dat vergelijkt met Charlotte die de omerta verbreekt: zij lijkt het eerst nog niet te beseffen. Bij Bernard lijkt het toch wat ingestudeerd.

Bij de Ape is het Michaël die bij Bernard in de Ape wil zitten: "Ik heb nog nooit een opdracht met Bernard gedaan". Hij fluisterde ook de meeste pastasoorten in het oor van Bernard. De bedoeling was dus the underdogs het duel te laten winnen en daarna slecht en zenuwachtig in de verdediging te gaan. Ik denk dat Michaël heel bewust koos om met Bernard in de Ape te zitten. Bernard heeft blijkbaar al aangegeven in de groep niet vaak te koken (werd zowel door Charlotte als Stéphanie aangehaald) én heeft eerder al gelogen tijdens het verdubbelaarsspel. Bernard wordt dus automatisch minder vertrouwd in dit soort spelletjes. Ik denk ook dat de mol in de winnende ape wil zitten, want daar kan je het best sturen. In de BMW heb je geen invloed op wie het duel wint. Stel dat Philippe en Charlotte hadden gewonnen wil ik wel eens zien hoe de mol de groep toch gaat overtuigen om voor Michaël en Bernard te kiezen.

Dan zijn er nog zaken die vaak worden aangehaald als: "ja, maar bij de bevrijding van Senne zei hij om met Senne te communiceren"
Dat is juist. Maar een mol weet ook dat er nog bepaald moet worden wie er onderaan moet hangen bij de doos van Pandora. En de mol wil absoluut niet onderaan hangen, want dan heeft hij geen kans om de doos te openen als nog niemand de doos heeft geopend. En ik ben haast zeker dat de mol dit keer de instructie heeft gekregen om de doos te openen, want ze kunnen niet nog eens de doos gebruiken in een volgend seizoen. Dus Michaël kan hier een beetje goodwill gecreëerd hebben om niet buitenspel gezet te worden. Om vervolgens toch weer de boel te vertragen door zijn kaars uit te lopen "in zijn enthousiasme".
I was blind but now I can see

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #43 Gepost op: 9-04-2024, 13:32:58 »
Eens met bovenstaande. Veel typische moldingetjes die bij Michael passen, met als hoogtepunt het toch enigszins geacteerd lijkende schreeuwen na het winnen van de kinderliedjesopdracht. Bernard uitkiezen als partner en dan het duel winnen (pastasoorten kan je goed oefenen) was de perfecte molstrategie, want Bernard wordt door niemand vertrouwd na het winnen van de eerste verdubbelaars.

Natuurlijk zijn er ook dingen die hij goed lijkt te doen (het aanwijzen van Stephanie bij de verdubbelaaropdracht, de gebarenopdracht, zeggen dat er met Senne gecommuniceerd kan worden). Maar dat is een discussie die we elk jaar hebben. Mijn mening blijft dat de mol altijd dingen goed zal doen, en die zullen dan ook juist mooi in beeld komen. De scene dat hij met Senne wou communiceren kwam meerdere keren duidelijk in beeld, dat doet me denken dat dit bewust is om hem even uit de wind te houden.

Ik vind hem verder een typische joviale Vlaamse mol, een allemansvriend die door de groep goed vertrouwd wordt en heel fanatiek lijkt maar niet per se veel bijdraagt uiteindelijk.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #44 Gepost op: 9-04-2024, 13:35:23 »
Dan zijn er nog zaken die vaak worden aangehaald als: "ja, maar bij de bevrijding van Senne zei hij om met Senne te communiceren"
Dat is juist. Maar een mol weet ook dat er nog bepaald moet worden wie er onderaan moet hangen bij de doos van Pandora. En de mol wil absoluut niet onderaan hangen, want dan heeft hij geen kans om de doos te openen als nog niemand de doos heeft geopend. En ik ben haast zeker dat de mol dit keer de instructie heeft gekregen om de doos te openen, want ze kunnen niet nog eens de doos gebruiken in een volgend seizoen. Dus Michaël kan hier een beetje goodwill gecreëerd hebben om niet buitenspel gezet te worden. Om vervolgens toch weer de boel te vertragen door zijn kaars uit te lopen "in zijn enthousiasme".
Jouw argumentatie hier maakt het nog onwaarschijnlijker dat Michaël de mol zou zijn in mijn ogen, want dan is er meer kans dat de opdracht slaagt en Michaël stond zelf op voorhand op een veilige plaats. Als er niemand zou boven geraken, zou hij dus sowieso niet op 0% gehangen hebben, maar hij heeft helemaal geen invloed op welk duo er als eerste bij Senne geraakt en dus zou hij eventueel toch nog verhangen kunnen worden. We mogen ook niet vergeten dat het hier om een opdracht van €10.000 ging door de verdubbelaar. Dan vind ik dat hij toch heel weinig slechte invloed heeft en vooral eerder goede invloed, te veel voor mol...

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #45 Gepost op: 9-04-2024, 13:56:34 »
Sorry, maar ik zie het niet.

Communiceren met Senne en mogelijk 10000euro in de pot spelen om 2000euro van de doos niet in de pot te laten gaan is mols?

En de 500euro omdat hij de omerta doorbrak is het hoogtepunt dan?

De doos openen en de omerta doorbreken zijn de enige molpunten die hij heeft, voor de rest doet hij alles goed.
- Dansje goed gedaan, Senne al verklapt dat hij bang was van kwallen.
- Maakt dat Stephanie weg wordt gestemd bij de verdubbelaars
- Heeft geen idee of er tijd verspeeld is bij de ijsjes, wil zelfs nog eentje maken.
- Wil met Senne communiceren
- Opent de doos van Pandora
- Zit bij de detectives, wat bijna niet kan mislukken vanwege plan B
- Verbreekt de omerta
- Moet zich eruit praten bij de BMWers die de laatste keuze hebben


Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #46 Gepost op: 9-04-2024, 14:19:17 »
De kandidaten wilden blijkbaar toch al niet met Senne communiceren, perfect moment om je onverdacht te maken. Kwam ook zo overduidelijk in beeld.

Nog een ijsje willen maken is juist mols, want ze hadden haast. En komen uiteindelijk ook buiten de tijd aan.

Bij de detectives zitten lijkt me helemaal niet zo'n gekke molplek. Bij de andere twee plekken is mollen ook erg lastig, plus je wordt enorm gecontroleerd.

Bij de bomopdracht is zijn strategie juist geniaal als hij de mol is, en lukte in dat geval ook perfect toch?

Het is niet alleen "verbreekt de omerta", het is vooral de manier waarop. Op een op het oog spontane, logische manier, die stiekem toch ergens geacteerd aanvoelt en ook goed geoefend/voorbereid kan zijn.

Zijn zeker ook dingen die hij goed deed hoor. Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Maar vind hem op dit moment het best in het plaatje passen.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #47 Gepost op: 9-04-2024, 14:41:31 »
Wanneer het terecht bleek dat Michaël Stéphanie aanwees als mogelijke verdubbelaarbeheerder in opdracht 1.3 merkt Michaël verheugd op dat er 2000 euro verdiend is. Dat komt me wat mols over want welke kandidaat is dan met het geld bezig en wil zichzelf bovendien onverdacht maken?

(Als Michaël de Mol is was het vast een ongelukje om Stéphanie zo te ontmaskeren maar dan kan je er vervolgens maar beter het beste van maken.)

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #48 Gepost op: 9-04-2024, 14:45:23 »
Sorry, maar ik zie het niet.

Communiceren met Senne en mogelijk 10000euro in de pot spelen om 2000euro van de doos niet in de pot te laten gaan is mols?

En de 500euro omdat hij de omerta doorbrak is het hoogtepunt dan?

De doos openen en de omerta doorbreken zijn de enige molpunten die hij heeft, voor de rest doet hij alles goed.
- Dansje goed gedaan, Senne al verklapt dat hij bang was van kwallen.
- Maakt dat Stephanie weg wordt gestemd bij de verdubbelaars
- Heeft geen idee of er tijd verspeeld is bij de ijsjes, wil zelfs nog eentje maken.
- Wil met Senne communiceren
- Opent de doos van Pandora
- Zit bij de detectives, wat bijna niet kan mislukken vanwege plan B
- Verbreekt de omerta
- Moet zich eruit praten bij de BMWers die de laatste keuze hebben

- dansje goed gedaan: Coco had de juiste koker al omgeduwd, dus wat viel er nog te mollen? Verder is het ook eerste aflevering en daar wil je als mol dan best niet veel opvallen. En waar werd dat dansje gedaan? Juist ja, voor de Chiesa San Michele (ofte Sint-Michaëlskerk)
- Heeft Stéphanie weggestemd: kan ook montage zijn. Van de 5minuten werd er 1min50 getoond. Misschien werd Stéphanie al door anderen verdacht en is hij "de redder". Nogmaals: Alina trok aan een bel voor duizenden euro's, Comfort liep net op tijd binnen bij de bootcamp, Pieter sloeg een homerun,...zo zijn er alle seizoenen wel verschillende zaken die een mol doet die onmols zijn.
- Hij wil nog een ijsje maken: dat is net verdacht, want zo rek je tijd. Zeker als je niet weet of er al tijd verloren is gegaan kan je maar best tijd rekken.
- Opent de doos van Pandora: Ja, tuurlijk. Niet geheel onlogisch als mol om geld uit de pot te spelen, toch? En de productie zal wel gezegd hebben dat hij dat zeker mocht doen, want dit keer moest die doos wel geopend worden. Hij weet al dat de vorige twee de doos niet geopend hebben en hij weet niet wat erna gaat gebeuren. Tuurlijk, in de ideale wereld zou de mol willen dat de doos geopend wordt door iemand anders, maar hij was als tweede aan zet en weet niet wat de anderen zouden doen.
- Moet zich eruit praten bij de BMW: beuh, nee. Hij moest gewoon zenuwachtig lijken en niet teveel in de verdediging gaan. Wat hij deed. Bij Bernard in de auto zitten was hier al quasi genoeg. Nogmaals, een mol bij de BMW-rijders zou het knap lastiger hebben om te mollen moest Charlotte en Philippe de proef hebben gewonnen. Door in de Ape te zitten en het duel te winnen heb je net meer de controle in handen.
- Zit bij de detectives wat bijna niet kan mislukken: ja, maar uiteindelijk hangt het van de detectives af of er hoegenaamd geld zou verdiend worden. Ik herinner me tal van keren waar de mol uiteindelijk niet in de beste positie zat.
- Kon aan de boot als enige zich niet voorstellen binnen de termijn.

Verder kan je bij álle kandidaten wel dingen verzinnen waarom ze het niet kunnen zijn.   
I was blind but now I can see

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #49 Gepost op: 9-04-2024, 14:50:02 »
Onmols van Michael vind ik wel dat hij absoluut wilde communiceren met Senne in opdracht 2.2. Een mol zou dat niet snel willen. Maar daarnaast heeft hij inderdaad ook wat verdachte zaken achter zijn naam.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2024, 14:53:57 door Luc »

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2024, 15:23:56 »
Dat is onmols, zeker.
Wat wel mols is, is dat Michaël als eerste communiceert met Senne, en wanneer Senne zegt "hier staat een soort van waaier met een witte knop en ik..." onderbreekt hij Senne en zegt: Senne, ik ga u moeten laten (om Charlotte te helpen). Vervolgens gaat haar kaars uit en gaan ze terug naar beneden.
Hier zegt Michaël inderdaad om te communiceren met Senne, maar hij zegt niets over de ventilator en de witte knop.
Pas als Bernard, enkele pogingen later, opmerkt dat Senne waarschijnlijk de ventilators kan uitzetten zegt Michaël "jaja, dat gaat het zijn".

Michaël had dus al de info over de ventilator, of had alleszins op basis van wat Senne zei die puzzel wel al kunnen maken, maar zegt hier niets over tegen de medekandidaten.
I was blind but now I can see

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2024, 15:29:10 »
Een mol zal altijd dingen goed doen. Ik kijk vooral naar goede input van kandidaten die niet echt voor de hand ligt.

Michael die zegt dat je met Senne kan communiceren is nou niet bepaald een geniale unieke ingeving. Dat wist iedereen allang. Dat geldt ook voor een dansje goed doen, of de gebarenopdracht en kinderliedjesopdracht goed doen. Hij komt daar niet specifiek met een slim idee, hij voert de opdracht gewoon prima uit. Vaak als je terugkijkt zijn het dat soort opdrachten waar de mol zich wel goed inzet.

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2024, 15:39:45 »
Inderdaad, het communiceren met Senne was een evidentie. Iedereen die de kamer binnenkwam kon die portofoon zien hangen.
Mocht hij hier niets van gezegd hebben tegen de kandidaten beneden zouden die zich ook afvragen waarom hier niets werd over gezegd.
Het lijkt me niet dat de proef gewonnen of verloren zou zijn door het wel of niet vermelden.
I was blind but now I can see

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2024, 16:17:27 »
De kandidaten wisten toch al dat er een portofoon was? Karolien en Philippe komen als eerste in die kamer en hebben een gesprek met Senne.
Het waren zij die aan de groep gingen zeggen dat het tijdverlies was. Senne had al aangegeven geen info te hebben over de foto's die in de 2de kamer aanwezig waren.

Als Michaël dan alsnog begint over contact met Senne, wordt hij overruled door Karolien en Charlotte.

En ja, natuurlijk kan je van de andere kandidaten ook wel dingen aanhalen waarom ze niet de mol zouden zijn.
Wat voor de ene verdacht is, is het voor iemand anders niet.
 
Je mag vinden dat nog een extra ijsje maken verdacht is, ze kwamen buiten tijd bij Gilles. De vraag is dan wel, lag het aan dat extra ijsje, aan de straftijd of aan de chauffeur die hen een tijdje ophield onderweg.
Als het aan het ijsje lag moet Michaël geweten hebben dat er 20m straftijd was verzameld bij de automerken, bij bvb 5m straftijd zou die actie niets hebben opgeleverd.

Het kan nog keren, maar voor nu zie ik geen mol in hem. Wel een kandidaat die zich rot amuseert, de tijd van zijn leven heeft en een mooie bijdrage levert aan het kleuren van het programma.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #54 Gepost op: 9-04-2024, 19:54:04 »
Sorry, maar ik zie het niet.

Communiceren met Senne en mogelijk 10000euro in de pot spelen om 2000euro van de doos niet in de pot te laten gaan is mols?

En de 500euro omdat hij de omerta doorbrak is het hoogtepunt dan?

De doos openen en de omerta doorbreken zijn de enige molpunten die hij heeft, voor de rest doet hij alles goed.
- Dansje goed gedaan, Senne al verklapt dat hij bang was van kwallen.
- Maakt dat Stephanie weg wordt gestemd bij de verdubbelaars
- Heeft geen idee of er tijd verspeeld is bij de ijsjes, wil zelfs nog eentje maken.
- Wil met Senne communiceren
- Opent de doos van Pandora
- Zit bij de detectives, wat bijna niet kan mislukken vanwege plan B
- Verbreekt de omerta
- Moet zich eruit praten bij de BMWers die de laatste keuze hebben
Ik ben het helemaal eens met jou. Ik snap echt niet waarom nog vrij veel mensen Michaël verdenken als mol. Ik ben akkoord dat een mol soms ook goede dingen doet, maar het is de optelsom van alle goede dingen die hij al heeft gedaan en het gebrek aan molacties. Je mond niet kunnen houden voor €500 is nu niet meteen een geniale molactie te noemen. Het is net in zo'n opdracht dat de mol eerder vertrouwen zou winnen door wel eens wat te verdienen...

- dansje goed gedaan: Coco had de juiste koker al omgeduwd, dus wat viel er nog te mollen? Verder is het ook eerste aflevering en daar wil je als mol dan best niet veel opvallen. En waar werd dat dansje gedaan? Juist ja, voor de Chiesa San Michele (ofte Sint-Michaëlskerk)
Wel spijtig voor die eerste afvaller dan, want als de mol nog zo goed als geen sabotage heeft uitgevoerd is het wel echt een loterij. Die hint vind ik nog ok, maar je moet een mol in de eerste plaats kunnen vinden via molacties en bij hem lijken er alleen hints gevonden te worden. Dat overtuigt mij dus niet.

- Heeft Stéphanie weggestemd: kan ook montage zijn. Van de 5minuten werd er 1min50 getoond. Misschien werd Stéphanie al door anderen verdacht en is hij "de redder". Nogmaals: Alina trok aan een bel voor duizenden euro's, Comfort liep net op tijd binnen bij de bootcamp, Pieter sloeg een homerun,...zo zijn er alle seizoenen wel verschillende zaken die een mol doet die onmols zijn.
Als er nu één ding is dat geen montage is, is het deze actie wel. Michaël geeft onweerlegbare bewijzen die duidelijk maken dat Stéphanie liegt over wanneer ze de video gestopt heeft, waardoor op dat moment ook meteen beslist wordt dat zij wordt weggestemd en er zo €2000 in de pot komt, wat zonder Michaëls actie waarschijnlijk maximum €1000 zou geweest zijn.
Alina gaf achteraf toe dat die bel luidden misschien wat te veel van het goede was en ze deed daar vooral haar best omdat er al met een pot van -€10.200 begonnen was, terwijl dit seizoen net met een recordbedrag begon in de eerste aflevering. Pieter sloeg inderdaad een homerun, maar wel voor slechts €300. Allemaal niet te vergelijken met wat Michaël hier en op vele andere momenten doet.

- Zit bij de detectives wat bijna niet kan mislukken: ja, maar uiteindelijk hangt het van de detectives af of er hoegenaamd geld zou verdiend worden. Ik herinner me tal van keren waar de mol uiteindelijk niet in de beste positie zat.
Het hangt inderdaad van de detectives af of er geld verdiend wordt, maar er wordt effectief geld verdiend en door het plan B en de invloed van de andere 3 kandidaten had de mol dat nooit op zijn eentje kunnen vermijden hier.

- Kon aan de boot als enige zich niet voorstellen binnen de termijn.
Klopt, maar is dat enkel zijn schuld of die van de anderen die slecht of verkeerd telden?

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #55 Gepost op: 9-04-2024, 20:22:18 »
Jouw argumentatie hier maakt het nog onwaarschijnlijker dat Michaël de mol zou zijn in mijn ogen, want dan is er meer kans dat de opdracht slaagt en Michaël stond zelf op voorhand op een veilige plaats. Als er niemand zou boven geraken, zou hij dus sowieso niet op 0% gehangen hebben, maar hij heeft helemaal geen invloed op welk duo er als eerste bij Senne geraakt en dus zou hij eventueel toch nog verhangen kunnen worden.

Ah, en jij denkt dan dat Senne boven ermee akkoord gaat dat hij op de 0% kans zou blijven hangen?
Het spel stopte niet na een uur hé. De tijd stopte pas als Senne bevrijd was. Hoe dan ook zouden er dus 2 kandidaten boven geraken en ik denk niet dat Senne ermee akkoord zou gaan mocht hij op 0% zou blijven hangen. Dus Senne schuift naar 75%, wat wil zeggen dat er iemand naar de 0 wordt verschoven. Diegene die ze het minst vertrouwen. Dus ietwat vertrouwen wekken kan dan geen kwaad.
I was blind but now I can see

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #56 Gepost op: 9-04-2024, 20:58:50 »
Ah, en jij denkt dan dat Senne boven ermee akkoord gaat dat hij op de 0% kans zou blijven hangen?
Het spel stopte niet na een uur hé. De tijd stopte pas als Senne bevrijd was. Hoe dan ook zouden er dus 2 kandidaten boven geraken en ik denk niet dat Senne ermee akkoord zou gaan mocht hij op 0% zou blijven hangen. Dus Senne schuift naar 75%, wat wil zeggen dat er iemand naar de 0 wordt verschoven. Diegene die ze het minst vertrouwen. Dus ietwat vertrouwen wekken kan dan geen kwaad.
Feit blijft dat hij geen invloed heeft op wat er daarboven gebeurt en zo nog steeds onderaan kan eindigen. Het vermelden dat ze moeten communiceren met Senne zou dus volgens jou dienen om vertrouwen te winnen? Aan de andere kant hebben we wel Lynn, die 4 van de 5 wetten beneden weet te vinden en al heeft aangegeven niet voor pasvragen te gaan, om dan helemaal onderaan te eindigen. Je hebt dus niet veel aan dat vertrouwen winnen precies.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #57 Gepost op: 9-04-2024, 21:10:09 »
Het valt me opeens op bij de kapper dat als ze opstaan Michael naar t shirt van de kapper kijkt en letterlijk Philippe wegtrekt en hem de andere kant opduwt.

Ik vind dit zo’n raar moment dat ik denk naar Michael switch als mol

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #58 Gepost op: 9-04-2024, 21:19:10 »
Scherp opgemerkt. Ik zit al vanaf het begin op Michael en dit soort dingen maakt dat ik voorlopig in deze tunnel blijf.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Michaël
« Reactie #59 Gepost op: 9-04-2024, 21:28:25 »
Hoe vaker ik dit fragment zie hoe meer ik overtuigd raak.
Hij is het  ::jaja::