Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (11.2%)
Michaël
65 (45.5%)
Senne
62 (43.4%)

Totaal aantal stemmen: 143

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 28611 keer)

Offline Elijah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Joeri Sven Christian Ron en Jan zijn de beste
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 1-04-2024, 01:17:11 »
Mijn top 3 is:
1.Senne
2.Stephanie
3.Charlotte
maar Senne kwam iets te veel in beeld naar mijn zin in aflevering 2 al.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #101 Gepost op: 1-04-2024, 02:43:43 »
Blijf op Michaël zitten primair.

Ook verdacht nog steeds is Bernard. En Stéphanie komt erbij (Charlotte eraf)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #102 Gepost op: 1-04-2024, 13:17:47 »
Phillipe komt hoger op mn lijstje.
Zorgt ervoor dat ze bij de laatste etage aankomen zodat de bordjes voor pandorra opgehangen kunnen worden.. niet op tijd en zorgt dat Lynn niet mag gaan.
Blijft langer liggen als iedereen wakker gemaakt wordt.

Charlotte en Stephanie ook nog verdacht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #103 Gepost op: 1-04-2024, 13:27:15 »
En Philippe was er als de kippen bij om te vermelden dat hij zo braaf was geweest om de doos niet te openen, om de sfeer in de groep goed te houden zogezegd. Terwijl het niks scheelde of Philippe had de doos wel geopend.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #104 Gepost op: 1-04-2024, 14:02:29 »
Ik blijf bij Stéphanie als hoofdverdachte temeer omdat ze steeds op de achtergrond wordt gehouden. Charlotte is mijn tweede verdachte, misschien iets opvallender.
Senne staat ook op mijn radar, opmerkelijk dat hij aflevering 1 nauwelijks in beeld kwam of te horen was maar in aflevering 2 op de sleutelposities zat waar het telkens mis liep zoals de autologo's, boven in de toren en het openen van de pandorabox.
Ik ga deze 3 sterk in de gaten houden, ik ben er steeds meer van overtuigd dat de mol op het schip in de groep zat die de foto's moest plaatsen. En ik zie ze alle 3 ver komen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #105 Gepost op: 1-04-2024, 14:49:49 »
Ik ben deze uitzending wel bevestigd. Charlotte met haar beschuldigende moment dat ze Al Capone in vlam gezet hadden..... we weten dat zij de doos ook open had gemaakt.... en ze was ook niet toevallig heel erg laat aan het ontbijt, ze had de pech dat Senne stond te douchen, anders was zij de laatste en had ze de molpositie.

Dat gezegd hebbende is Senne zelf toch ook wel erg verdacht deze aflevering. Hij zou de enige man zijn die het nog kan zijn want Michael, Bernard en Philippe vielen nu toch wel erg diep door de mand. Senne zat in de prachtigste molposities, bij het puzzelen dus het fout zeggen van de automerken, dat was meteen het lot van de opdracht door al die verloren tijd, en toen ook nog bovenaan de toren uitkomen. Ik meen daar allerlei molmomenten te zien. Acteren dat hij de walkietalkie zo driftig gebruikt, negeren van de hints op de muur, alles wel doen uiteindelijk, maar als toch de tijd al verstreken is.... Afl. 10 zal dan prachtig zijn.

Ik snap wel dat hij landelijk bovenaan staat... dat snap ik niet van Philippe maar hij staat er, een goed moment om ze beiden te strepen dan. Charlotte met 9% onderaan voelt beter.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #106 Gepost op: 1-04-2024, 15:49:10 »
En Philippe was er als de kippen bij om te vermelden dat hij zo braaf was geweest om de doos niet te openen, om de sfeer in de groep goed te houden zogezegd. Terwijl het niks scheelde of Philippe had de doos wel geopend.
Dat laatste viel mij ook op. Even met de eer strijken dat zij toch echt de kist niet hadden geopend, terwijl dit vanuit Karolien kwam.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #107 Gepost op: 1-04-2024, 16:43:21 »
Zegt philippe dit om de sfeer goed te houden ?
Komt bij mij juist over om nogmaals te benadrukken dat de actieniet van hem kwam maar van michael en senne en dus nog een keer het verschil in gaan voor eigen belang te benadrukken

Het lijkt alsof hij wil benadrukken dat hij ( en karolien ) wel te vertrouwen zijn en senne en michael een stuk minder . Maar het ligt er bij philippe allemaal zo dik bovenop voor mij dat hij aan het nepmollen is , dat ik dit ook niet als mols heb aangeduid( terwijk het verwijtende wel tactiek kan zijn voor een mol)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #108 Gepost op: 1-04-2024, 20:55:11 »
Ik vind Senne zo verdacht dat het bijna te verdacht wordt. Maar toch blijf ik bij hem!
Heel zijn acteren in de gevangenis. Kon hij niet gewoon bij de klok? Waarom begon hij eerst over een hamer? En die boosheid achteraf deed mij denken aan
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 1-04-2024, 21:10:30 door bmol »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #109 Gepost op: 1-04-2024, 22:12:44 »
Michaël, Charlotte, Stephanie. Voor deze poll Michaël gekozen.
Ma how, zeg!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #110 Gepost op: 1-04-2024, 22:40:37 »
Stephanie, gevolgd door Bernard en Marta -dubbelspel- 'coco'

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #111 Gepost op: 1-04-2024, 22:41:00 »
Kon hij niet gewoon bij de klok?


Nee, de ketting was te kort.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #112 Gepost op: 1-04-2024, 23:38:13 »
Ik ben deze uitzending wel bevestigd. Charlotte met haar beschuldigende moment dat ze Al Capone in vlam gezet hadden..... we weten dat zij de doos ook open had gemaakt.... en ze was ook niet toevallig heel erg laat aan het ontbijt, ze had de pech dat Senne stond te douchen, anders was zij de laatste en had ze de molpositie.
...

Ik had exact hetzelfde gevoel. Zo luid zeggen 'Hebben jullie Al Capone aangestoken!!' en dan wel Pandora willen openmaken, dat rijmt niet zo met elkaar. En het zou inderdaad best kunnen dat ze als laatste bij het ontbijt had willen zijn.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #113 Gepost op: 2-04-2024, 09:59:09 »
Philippe

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #114 Gepost op: 2-04-2024, 12:03:43 »
Ik blijf bij mijn schot voor de boeg mol Philippe. Doet veel fout maar ook opvallende goede acties, waarschijnlijk om het spel in gang te houden (oplossen van de parkeerpuzzel, kaarsje bij berlusconi). Kan daarna op de 3e etage wat aanrommelen met de bordjes zodat ze toch te laat Senne bevrijden. Bij de ijsjesproef zit hij ook achter het stuur, rijdt niet stevig door, vertraagt de boel.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #115 Gepost op: 2-04-2024, 12:07:00 »
Ik blijf bij mijn schot voor de boeg mol Philippe. Doet veel fout maar ook opvallende goede acties, waarschijnlijk om het spel in gang te houden (oplossen van de parkeerpuzzel, kaarsje bij berlusconi). Kan daarna op de 3e etage wat aanrommelen met de bordjes zodat ze toch te laat Senne bevrijden. Bij de ijsjesproef zit hij ook achter het stuur, rijdt niet stevig door, vertraagt de boel.

Phillipe die de held uithangt bij de auto puzzel nadat er toch al heel veel tijd is kwijtgespeeld zou mij niet eens heel erg verbazen.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #116 Gepost op: 2-04-2024, 13:43:30 »
Phillipe die de held uithangt bij de auto puzzel nadat er toch al heel veel tijd is kwijtgespeeld zou mij niet eens heel erg verbazen.
Philippe gaat zelf ook 2 keer duidelijk de fout in bij het logo's raden. (Bernard ook overigens)

Daarnaast weer Philippe die achter het stuur zit in de voorste auto op weg naar het strand, en hier wel de opdracht probeert te vertragen (hij weet niet precies wat haast maken is). Maar goed, ik merk dat ik alweer zwaar in een tunnel begin af te glijden.  ;D

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #117 Gepost op: 2-04-2024, 15:33:07 »
Ik blijf uit de Philippe-tunnel, hij wordt veel te verdacht neergezet (Real Madrid een Italiaanse ploeg, Diksmuide een kuststad) en zat op een slechte positie in de boot.
Hij ging 2x in de fout met de autologo's maar Senne en Bernard ook.
Hij loste wel het raadsel op en wilde de airco in de auto aanzetten wat je niet mols kunt noemen.

Ik heb eerder Stéfanie, Charlotte en Senne genoemd (ik twijfel nog steeds tussen die 3) maar Coco sluit ik ook niet uit. Zij liet haar kaars al te vaak doven in de 2e opdracht en stak de kaars van Al Capone aan.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2024, 22:49:46 door Luc »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #118 Gepost op: 2-04-2024, 16:19:52 »
Akkoord Luc. Zeker Diskmuide is op en top nepmollen. België is geen grote kust, dus die kennen we wel ongeveer. Een mol had bijvoorbeeld Wenduine gezegd, wat ook aan de kust ligt, maar een deelgemeente is van De Haan.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #119 Gepost op: 2-04-2024, 17:06:51 »
Karolien is afgevallen, ik blijf voor nu nog even bij Michaël en Philippe.