Auteur Topic: [De Mol] Extra Beeldmateriaal  (gelezen 2491 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Gepost op: 28-02-2024, 11:26:15 »
Praat hier over het extra beeldmateriaal dat online is te vinden!  :D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2024, 11:25:43 »
De 10 Mol- kandidaten beantwoorden de avond voor de start van De Mol nog enkele interessante vragen…..Hoe ga jij jagen op De Mol?
https://www.goplay.be/video/de-mol/hoe-ga-jij


Hoe voel je je nu, de avond voordat we gaan beginnen?
https://www.goplay.be/video/de-mol/het

Heb je een tic nerveux?
https://www.goplay.be/video/de-mol/heb-je-een-to
« Laatst bewerkt op: 22-03-2024, 11:32:30 door Allalin »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #2 Gepost op: 22-03-2024, 14:00:21 »
Hmm die tweede link werkt niet, is hier gemold?

Via de site kom je wel bij alle drie fragmenten, leuk om te zien .
Voor de molloten van onvolledige links , zijn er weer wat extra letters .

En bij het dag voor de start filmpje is het vrij opvallend dat karolien apart wordt geviseerd. Haar horen we niet over hoe zij zich voelt, enkel een welterusten wensen en dan ook nig eens als laatste.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2024, 14:16:06 door Tarbozan »

Offline Molekule

  • Forumlid

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #4 Gepost op: 22-03-2024, 14:25:03 »
Charlotte met haar: en dat ik trots ben op mezelf dat ik meedoe aan zo'n belangrijk *ahem* leuk avontuur.

Natuurlijk kun je erin horen wat je wil. Voor de mol zelf is het meedoen natuurlijk vooral van belang, leuk is het pas bij de finale / ontknoping in de wetenschap dat je veel medekandidaten om de tuin hebt geleid.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2024, 14:29:28 »
Wat me bij Charlotte opviel is dat ze zichzelf corrigeert nadat ze zegt dat ze meedoet aan zo'n belangrijk avontuur. Het belangrijk avontuur wordt een leuk avontuur. Beseft ze dat het woord 'belangrijk' min of meer suggereert dat zij de belangrijkste rol heeft? Mmm.

Bij Stéphanie viel me op dat zij als enige oppert dat ze misschien niet hoeft te jagen op de mol omdat ze zelf de mol is. Licht potloodstreepje door haar?
Edit: ik zie dat mijn reactie de vorige heeft gekruist.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2024, 14:32:31 door MartinJ »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2024, 14:34:14 »
Beseft Charlotte dat het woord 'belangrijk' min of meer suggereert dat zij de belangrijkste rol heeft? Mmm.

Ik was van Team Rocky en verdacht Charlotte niet in Tsjechië. Maar dit seizoen in Sicilie sluit ik het niet uit om te gaan kamperen in dat topic.  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2024, 15:53:30 »
Wat me bij Charlotte opviel is dat ze zichzelf corrigeert nadat ze zegt dat ze meedoet aan zo'n belangrijk avontuur. Het belangrijk avontuur wordt een leuk avontuur. Beseft ze dat het woord 'belangrijk' min of meer suggereert dat zij de belangrijkste rol heeft? Mmm.


Maar zouden ze zo dom zijn dat er in te laten zitten als zij daadwerkelijk de Mol is?
Of is zij het gewoon niet maar laten ze deze verspreking bewust zien om haar extra verdacht te maken?
Vanwege haar achternaam alleen al lijkt er een vorstelijke tunnel in aanbouw te zijn voor Charlotte.
Stel dat ze ver komt, dan is ze een ideale bliksemafleider voor de echte Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2024, 17:48:07 »
Wat me bij Charlotte opviel is dat ze zichzelf corrigeert nadat ze zegt dat ze meedoet aan zo'n belangrijk avontuur. Het belangrijk avontuur wordt een leuk avontuur. Beseft ze dat het woord 'belangrijk' min of meer suggereert dat zij de belangrijkste rol heeft? Mmm.

Het hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar het viel mij ook gelijk op.

Bij Stéphanie viel me op dat zij als enige oppert dat ze misschien niet hoeft te jagen op de mol omdat ze zelf de mol is. Licht potloodstreepje door haar?
Edit: ik zie dat mijn reactie de vorige heeft gekruist.

Mocht zij de mol zijn dan zou dit wel meteen mooi een brutale uitspraak zijn als dit voor het publiek al een streepmomentje oplevert. Ik streep haar hierom zeker niet door.

Verder viel mij Bernard's heel (verdacht?) korte reactie nog op in het 'hoe-voel-je-je-aan-de-vooravond' filmpje.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #9 Gepost op: 23-03-2024, 19:49:37 »

Maar zouden ze zo dom zijn dat er in te laten zitten als zij daadwerkelijk de Mol is?
Of is zij het gewoon niet maar laten ze deze verspreking bewust zien om haar extra verdacht te maken?
Vanwege haar achternaam alleen al lijkt er een vorstelijke tunnel in aanbouw te zijn voor Charlotte.
Stel dat ze ver komt, dan is ze een ideale bliksemafleider voor de echte Mol.
Als ze de mol is laten ze het erin zodat mensen haar mogelijk afstrepen. 
Als ze niet de mol is is het een mooie bliksemafleider.
 
Voor nu vind ik het gewoon een menselijke verspreking.

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2024, 09:24:58 »
Gilles zit alleen aan lege tafel. Waar zijn de kandidaten?

https://www.goplay.be/video/de-mol/gilles-zit-alleen-aan-lege-tafel

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2024, 10:46:38 »
Onder water, dat moge duidelijk zijn.  ;D


Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2024, 22:41:20 »
Dat ziu echt enorm spijtig zijn als dat achter een geolock zit. Ik heb het wel gezien ( vpn en een fake adres op goplay in vlaanderen ) en vond het zon toevoeging dat ik als eerste wilde tikken hier hoe leuk ik deze toevoeging vind.   Maar baal nu als die niet voor iedereen te zien zijn

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2024, 22:42:55 »
Een aantal jaren geleden kwam dat ook na een tijdje goed. De backstagebeelden werden toen in twee delen ook op YouTube gezet.


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2024, 13:20:37 »
Ik krijg ze nog niet gedownload met Gemist Downloader. Wel gekeken met vpnify op mijn telefoon, maar helaas is er geen vpnify voor Windows 10. Iemand een goede oplossing?

Maar wel met gemistdownloader binnen te halen, althans ik had er geen problemen mee.

Kun jij deze ergens in 1080p en in MP4 uploaden? Bijvoorbeeld www.swisstransfer.com kun je gebruiken.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #17 Gepost op: 25-03-2024, 13:27:17 »

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #18 Gepost op: 25-03-2024, 14:38:02 »
Ja, het werkt met swisstransfer!  ::bravo::

De kandidaten hebben gereisd zonder elkaar te zien en hun eerste kennismaking was dus inderdaad hangend aan het schip.
In het andere filmpje zie je hoe leuk ze met elkaar omgaan. De boomverzorger toont dadels in een palm, Coco is vrijgezel ("Naar wie bent u op zoek?") en ze krijgen een ouderwets wegwerp-fototoestelletje.
Goede jacht!

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #19 Gepost op: 25-03-2024, 14:44:45 »
Ja, het werkt met swisstransfer!  ::bravo::

De kandidaten hebben gereisd zonder elkaar te zien en hun eerste kennismaking was dus inderdaad hangend aan het schip.

Interessant wel, want (ik weet even niet meer wie?) iemand deed in aflevering 1 een rare uitspraak over 'ik zag dat er wel een aantal sterke spelers/tegenstanders tussen zaten en toen (iets over start opdracht 1)' waarbij ik al dacht 'hoe wist je dit dan al vóór opdracht 1? Maar toen nam ik dan maar aan van de heenreis. (was een man iig)