Auteur Topic: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart  (gelezen 3932 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
[Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Gepost op: 14-04-2024, 19:39:47 »
Bespreek hier de eerste opdracht van aflevering 4.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2024, 20:12:07 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2024, 20:24:54 »
Wat een ontzettend toffe opdracht ::respect::

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2024, 20:26:16 »
Zou Senne zijn snor speciaal voor deze opdracht hebben laten staan? ::vergroot::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #3 Gepost op: 14-04-2024, 20:32:34 »
Senne weer erg verdacht.

Maar Michael wel 3 keer. Eerst bij de buizen, daarna door de boost te geven aan coco die toch wel gedubbeld zou worden en daarna nog eens door de foute ronde door te geven.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2024, 21:23:27 »
Bij terugzien van begin van de opdracht lijkt t alsof Michael al teleurstelling speelt(?) op moment dat Gilles zegt ‘jullie zijn vandaag Mario’ terwijl de andere 2 dan nog juichen, tot de toevoeging dat ze niet gaan racen

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2024, 21:30:09 »
Mij valt vooral op dat Michael alleen de porto vast heeft ( Senne verkeerde info gekregen ?) geen loodgieterskills, en als leraar LO maar weinig bananen kan bemachtigen.
Bovendien is hij steeds aan het confirmeren dat het aan hun team niet gelegen heeft  ::rofl::

Offline Tfotn

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #6 Gepost op: 14-04-2024, 21:39:24 »
Mits er verdubbelaars in het spel zijn - met een 2 op - is het misschien iets als Charlotte met nummer 2 rijdt. Toegegeven - ze rijdt een droge 1000 euro uit de race - niet zo spectaculair.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #7 Gepost op: 14-04-2024, 21:39:56 »
Michaël zegt eerst tegen Senne 'steek je hand op' en daarna pas maakt ie duidelijk dat Senne daarmee moest bevestigen dat ie in de laatste ronde zat. Ik snap dat Senne z'n hand opstak.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #8 Gepost op: 14-04-2024, 21:43:28 »
Noem het tunnelvisie. Maar ik vond Michael duidelijk het meest mollen. Niks klaar spelen qua loodgieterskills, vragen aan Senne of hij in ronde 14 / voorlaatste zit en dan tegen Charlotte / Stephanie afstemmen dat het niet aan hun gelegen heeft  ::)

Neuh, telkens de boost verkeerd inzetten, Senne niet voor de zekerheid een ereronde laten doen. Wat dat betreft zie ik de beste positie bij de pitmuur. Als racer kun je enkel de rode lantaarn snel zijn ala Charlotte. Geloof best dat je als Senne de tel niet zelf bijhoud of kwijt raakt gedurende zo'n lange sessie karten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #9 Gepost op: 14-04-2024, 21:49:02 »
De drie in de pit hadden wel mooie tuinbroeken a la de mol uit Alfred J Kwak aan (iig in intro animatie)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #10 Gepost op: 14-04-2024, 21:50:24 »
De loodgieters vind ik ook de beste molpositie, daar heb je invloed op alle 4 de racers. Michael inderdaad verdacht maar Stéphanie en Lynn kunnen ook gemold hebben.
Bij de racers is Senne het meest verdacht door niet door te rijden, Bernard is hier onmols.

Offline Laer

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #11 Gepost op: 14-04-2024, 21:56:32 »
"Senne rijdt COMFORTabel voorop"  :-\\

Offline _Malle_Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #12 Gepost op: 14-04-2024, 22:33:07 »
Ik stoorde me voornamelijk aan het feit dat ze bliksemschichten gebruikten voor de power-ups, in Mario Kart zijn dat mushrooms. Zou daar een reden voor zijn? Bijvoorbeeld dat ze problemen krijgen als het te veel op Mario jaartje lijkt?
Mollen ontmaskerd: Jurre, Renee, Jeroen, Rob, Merel, Jan, Thomas & Klaas (NL). Comfort, Uma, Lennart & Alina (BE).

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #13 Gepost op: 14-04-2024, 22:41:28 »
Lynn die in het mario groepje wel heel snel 'ah nee' roept als Gilles zegt 'als loodgieters', als de teleurstelling bij de rest nog moet indalen. Lynn zien we geen invloed hebben bij de verwarring over het aantal rondes van Senne. Is ze supersnel van begrip en observeert ze supergoed zonder te interveniëren? ik denk dat.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #14 Gepost op: 14-04-2024, 23:01:41 »
Lynn die in het mario groepje wel heel snel 'ah nee' roept als Gilles zegt 'als loodgieters', als de teleurstelling bij de rest nog moet indalen. Lynn zien we geen invloed hebben bij de verwarring over het aantal rondes van Senne. Is ze supersnel van begrip en observeert ze supergoed zonder te interveniëren? ik denk dat.

Ze reageren gelijktijdig teleurgesteld, alleen Lynn klinkt gewoon het luidst.

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #15 Gepost op: 14-04-2024, 23:19:46 »
Ik let normaalgesproken niet zo op gedrag, maar de gezichtsuitdrukkingen van Senne, terwijl hij de 14de keer over de finish komt, vind ik gek. Niet uitbundig alsof iemand die net van een pro heeft gewonnen. Kijk graag even terug.
Alsof hij doorheeft dat ze het in de toren fout hebben -- dat wonderbaarlijk vindt, ook geinig en er maar graag in mee gaat.

Bovendien zie ik ook zoiets op het moment dat z'n pizza is geraakt door ananas.


Maar goed, ik weet niet wat ik ermee moet... als hij de mol is zou de productie zulke beelden toch anders knippen? Juist daarom let ik normaal niet zo op gedrag.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2024, 23:27:16 door daniwidm »

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #16 Gepost op: 14-04-2024, 23:53:53 »
Michael: hij zal nu toch in de laatste ronde zitten.
Stephanie: ik denk nu 14, maar weet het niet zeker
Michael: zit je in de laatste ronde Senne? Steek je hand eens omhoog, is dat 14?
Senne hand omhoog.
Michael enthousiast: ja makker! Senne je bent op weg naar de titel van Italië.
Stephanie: dit is de laatste dan, of wah?
Michael: de laatste ronde voor Senne, handjes in de lucht als je over de finish komt!

Stephanie later: en dan vragen wij zit je in ronde 15 en dan steekt hij zijn hand op.

Michael heeft goede verkooppraatjes, Stephanie wordt bedonderd waar ze bij staat, Senne en Bernard weten allebei dat ze in ronde 14 zitten, Senne trapt erin. Lynn staat om zich heen te kijken en denkt er het hare van.

Offline DizzyLizzy

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #17 Gepost op: 15-04-2024, 00:39:31 »
Er werd gretig voor de loodgieterspositie gekozen. Door de Mol en 2 kandidaten die de Mol verdenken? In dat geval had ik van de kandidaten wel wat meer tegenwind verwacht bij de verwarring over het aantal rondes. En Senne sowieso voor de zekerheid aanraden om er nog eentje te rijden. 

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #18 Gepost op: 15-04-2024, 01:19:28 »
Sowieso vreemd dat ze de bananen van de traagsten verloren laten gaan in plaats van die als eerste te gebruiken wanneer het nog kan. Die dingen waren veel effectiever dan de boost. Goed dat Coco er toch nog eentje probeerde maar zelfs dat deed niemand bijdraaien.

Razend verdachte pitmuur hier, en Senne gaat vrolijk mee in het gesukkel.

Offline Froky

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Mario Kart
« Reactie #19 Gepost op: 15-04-2024, 01:23:08 »
Ik snap ook helemaal niet waarom ze eerst zo zuinig zijn met die bananen. Gewoon allemaal zo vlug mogelijk erin gooien was toch veel nuttiger geweest. Alle voorsprong die je zo opbouwt heb je toch?

Tenzij er enkele extra regels waren die wij niet te horen krijgen.