Auteur Topic: Downloadprogramma?  (gelezen 3927 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Downloadprogramma?
« Reactie #20 Gepost op: 13-02-2005, 01:22:13 »
Soulseek heb ik nooit wat gevonden, werkt bij mij totaal niet :-\\

Ik heb Limewire, misschien niet de snelste, maar t werkt wel!

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2005, 18:35:52 »
Ik ben afgestapt van P2P en download voorlopig enkel nog vanaf bepaalde sites.  ::jaja::

Bij het Belgische Telenet krijg je 'n volume van 10 GB per 30 dagen beschikbaar, waarvan 1,5 GB upstream (= wat van jouw PC naar 'n andere verstuurd wordt). En net dat laatste heeft me de das omgedaan...  :\'(

Lekker veel liedjes gedownload en bijgevolg interessant geworden voor andere muziekfans. Want wat blijkt nu ?

Deze file-sharing programma's maken immers heel wat bestanden op de harde schijf van de eindgebruiker (uw PC) beschikbaar voor duizenden andere Internet gebruikers. Uw PC dient hier dus als "server" voor anderen. Zelfs indien u niet actief werkt met uw PC, bestaat de kans dat er quasi steeds, op vraag van andere gebruikers van hetzelfde programma/netwerk, bestanden van uw PC verstuurd worden naar hun systemen, vaak zonder dat u het merkt.

Aldus www.telenet.be

Op die manier zijn je 1,5 GB upstream gauw verbruikt natuurlijk.  :-\\ En dan word je verplicht extra volumeblokken bij te kopen, of je mag een maand lang op smallband internetten. Opletten dus !  :o

Offline Postman

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 15-02-2005, 21:17:25 »
Dat is juist de grap van P2P filesharing programma's, dat je jouw bestanden met anderen deelt. Als iedereen denkt zoals jij (geen verwijt ofzo naar jou) dan ligt een P2P netwerk binnen een paar dagen op zn gat, als het al werkt, omdat niemand zn files deelt.

Met soulseek kan je zelf instellen hoeveel en wat je upload. Je kan het ook zo instellen dat je niks deelt met anderen, maar dat wordt op dat netwerk niet echt op prijs gesteld.

Ook met bittorrent kan je de uploadsnelheid instellen (iig met Azureus client).

Offline Moggerz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 17-02-2005, 22:47:52 »
Soulseek is echt de beste (als je over het algemeen niet naar top40 dingen zoekt)

mocht je achter een apple comp zitten is er sinds kort een fantastische versie: SoulseeX

http://chris.schleifer.net/ssX/index.cgi/index.html

1 tip
download niet de soulseek van www.slsk.org, das spyware ::niet-ok::
wow bob wow

Offline Postman

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 18-02-2005, 12:26:00 »
Soulseek is echt de beste (als je over het algemeen niet naar top40 dingen zoekt)

mocht je achter een apple comp zitten is er sinds kort een fantastische versie: SoulseeX

http://chris.schleifer.net/ssX/index.cgi/index.html

1 tip
download niet de soulseek van www.slsk.org, das spyware ::niet-ok::
Idd, de officieele pc versie van soulseek kan je hier downloaden: http://www.slsknet.org