juist. Bianca won, Robin werd tweede, en Koos kreeg 10.000 gulden (of 15.000), en mocht dus in waarde meer meenemen dan Robin, die een set audio- en videospul mee naar huis mocht nemen. Bi-anca, zoals ze ook wel werd genoemd, kreeg 250.000 gulden mee.
Bianca deed later een kook-onderdeel bij een van de commerciele zenders. En dan was er ED nog, die zielepoot die weigerde te vertrekken. En Georgie en Nicole die een stelletje werden.
Maar dat was BB2.
Van BB1 weet ik me de eerste uitvaller te herinneren. Martin, de allereerste uitvaller ooit in een BigBrotherhuis, kan niemand hem nazeggen. Tara, die het na anderhalve week al voor gezien hield, en waar Mona voor in de plaats kwam.
Vervolgens kregen een paar mensen de keuze om voor 10.000 gulden per persoon vrijwillig te vertrekken, en die rare Bianca en Mona gingen op het aanbod in.
Toen kwam Cyrille en Anouk (die huilebalk) het huis in, maar mochten ook zeer snel weer het veld ruimen.
Maurice, de autoverkoper kreeg iets met Karin.
Wat me voor de rest opviel, was het feit dat ze daar tot heel laat in december gewoon in t-shirt buiten konden lopen.